افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

حسینی: اگر کمیته انضباطی وارد مذاکرات ثمره نشود به بدترین شکل پاسخ می دهیم/ حق با آنها بود و استقلال 10 نفره نشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153423
حسینی: اگر کمیته انضباطی وارد مذاکرات ثمره نشود به بدترین شکل پاسخ می دهیم/ حق با آنها بود و استقلال 10 نفره نشد – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات سرمربی استقلال و نشست خبری سرمربی آبی ها پس از دربی واکنش نشان داد. سید جلال حسینی در گفت وگو با فارس، درباره صد و دومین دربی پایتخت که روز گذشته با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: همه کسانی که در ورزشگاه بودند و همه کسانی که این […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات سرمربی استقلال و نشست خبری سرمربی آبی ها پس از دربی واکنش نشان داد.

سید جلال حسینی در گفت وگو با فارس، درباره صد و دومین دربی پایتخت که روز گذشته با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: همه کسانی که در ورزشگاه بودند و همه کسانی که این دیدار را از تلویزیون تماشا کردند، کاملا اتفاق نظر دارند که خیلی بهتر هستیم. ما مقابل حریف بازی کردیم و پسرانمان بهتر از تیم حریف بودند اما متأسفانه نتوانستیم امتیاز خود را که سه امتیاز بود، بگیریم. بازی را خوب شروع کردیم و پیشرفت بازی تحت کنترل ما بود، بنابراین آمار بازی نشان می دهد که تیم بهتری بودیم. دیروز می توانستیم بازی را ببریم اما اینطور نشد.

وی درباره استفاده از VAR برای اولین بار در دربی گفت: متاسفانه VAR علیه ما بود و در صحنه هایی که کاملا مشخص بود تصمیم درستی گرفته نشد.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه در خصوص صحبت های علی سامره سرمربی استقلال و حرف های عجیبی که در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برای این مردی که عنوان سرمربی تیم را دارد اما به شما اجازه می دهد خیلی متاسفم. اینجوری صحبت کن باید بدانید در مورد پرسپولیس چگونه صحبت کنید. منتظر تصمیم قاطع کمیته انضباطی هستیم اما اگر کمیته انضباطی به این موضوع ورود نکند به بدترین شکل پاسخ خواهیم داد. اگر کمیته انضباطی وارد این صحبت ها و توهین ها نشود، بدتر از خودشان جواب آنها را می دهیم. این فرد باید بداند که چگونه در مورد پرسپولیس صحبت کند. خیلی متاسفم که اینطور صحبت کردم و برای وضعیت این فوتبال متاسفم. باز هم می گویم اگر کمیته انضباطی وارد این موضوع نشود ما هم مثل خودمان رفتار می کنیم.

حسینی درباره قضاوت این دیدار گفت: در مورد داوری چه بگویم؟ همه دیدند که شرایط داوری چگونه است و فکر نمی کنم بحثی در کار باشد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در نشست خبری پس از دربی با اشاره به صحبت های جواد نکونام مبنی بر اینکه “اگر VAR نبود، پرسپولیس دوباره سه امتیاز می گرفت”، افزود: اصلا اینطور نیست. ” همین VAR باید در دقیقه 60 به اخراج بازیکن استقلال رای می داد که با پا روی مچ شهاب زاهدی کوبید و پنالتی 100 درصد مردود اعلام شد، اما اینطور نبود. اگر باید عدالت رعایت می شد. استقلال از دقیقه 60 باید 10 بازیکن می داشت اما متاسفم که این ترفند را انجام دادند انگار تصمیمات از بیرون گرفته می شد به نظر من نظارت خوبی از سوی داور نبود و الان می بینیم که اینها صحبت ها مطرح می شود بله بازیکن استقلال در دقیقه 60 اخراج شد، باز هم این حرف ها را می زدند؟

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)