افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

استفاده موثر نیروی هوایی از پهپادهای بدون سرنشین در ماموریت های اطلاعاتی و جنگلداری – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 153378
استفاده موثر نیروی هوایی از پهپادهای بدون سرنشین در ماموریت های اطلاعاتی و جنگلداری – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترامیر سرتیپ مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت وگو با فارس در خصوص قدرت وزوز نیروی هوایی ارتش گفت: قدرت وزوز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و برای همه در امان است. وی با بیان اینکه امروز نیروی هوایی ارتش به عنوان محور است وزوز ارتش […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترامیر سرتیپ مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت وگو با فارس در خصوص قدرت وزوز نیروی هوایی ارتش گفت: قدرت وزوز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و برای همه در امان است.

وی با بیان اینکه امروز نیروی هوایی ارتش به عنوان محور است وزوز ارتش است، گفت: نیروی هوایی با توانمندی ساخته شده است هواپیماهای بدون سرنشین تعدادی از آنها امکان استفاده در عملیات هوایی و رزمی، اطلاعاتی و ماموریتی را دارند. یک جنگل حضور موثر داشته باشید.

جانشین فرمانده نیروی هوایی، وضعیت. وزوز وی آن را در کنار هواپیماهای سرنشین دار خاص و تعیین کننده دانست و گفت: در واقع این امکان به گونه ای برنامه ریزی شده است که بتوانیم از راکت و بمب افکن در ترکیب استفاده کنیم. هواپیماهای بدون سرنشین متفاوت استفاده کنید

امیر سرتیپ هادیان در ادامه اظهار داشت: امروز هواپیماهای بدون سرنشین در بحث در مورد نخبگان اطلاعاتی، قدرت و حجم آتش نقش بسیار ویژه ای دارد.

وی تاکید کرد که جمهوری اسلامی تحت رهبری رهبر معظم انقلاب (مدازله). عالی) به برکت خون شهدا و توانمندی در عرصه های مختلف، یکی از قدرتمندترین کشورها در عرصه فناوری است. وزوز وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی هر سال شرایط بهتری در منطقه دارد هواپیماهای بدون سرنشین به گونه ای به دست می آورد که بتواند محموله های ویژه ای مانند بمب و موشک و سایر تسلیحات را در عرصه جنگلداری و سایبری با ظرفیت بالا حمل کند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان گفت: هواپیماهای بدون سرنشین در آینده شرایط فرماندهی و کنترل ویژه و مساعدتری خواهند داشت و نقش بی بدیلی در قدرت و توان رزمی نیروی هوایی خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.