افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

آذرپیرا: جو اتاق را به ضررم ندیدم/ رضایی مثل پدر در کنارم بود – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 153367
آذرپیرا: جو اتاق را به ضررم ندیدم/ رضایی مثل پدر در کنارم بود – پارس فوتبال |  خبرگزاری فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرعلی آذرپیرا درباره فینال مسابقات کشتی فرنگی کشور و پیروزی مقابل محمدحسین محمدیان: مبارزه بسیار خوبی بود و توانستم به عنوان برنده زمین را ترک کنم. محمدیان مبارز بزرگی است، به المپیک رفت، قهرمان کشورمان و جهان است اما من توانستم خوب مبارزه کنم و او را شکست دهم. […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرعلی آذرپیرا درباره فینال مسابقات کشتی فرنگی کشور و پیروزی مقابل محمدحسین محمدیان: مبارزه بسیار خوبی بود و توانستم به عنوان برنده زمین را ترک کنم. محمدیان مبارز بزرگی است، به المپیک رفت، قهرمان کشورمان و جهان است اما من توانستم خوب مبارزه کنم و او را شکست دهم.

آزادکار وزن 97 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا توانسته با مصدومیت مبارزه کند و قهرمان شود، گفت: من هم مصدوم بودم اما با نظر کادرفنی در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم. مسابقات را یکی یکی بردم و قهرمان شدم.

با توجه به اینکه فضای اتاق علیه شما بود، این وضعیت را چگونه دیدید؟ آذرپیرا خاطرنشان کرد: فضای اتاق قطعا به نفع من و حریف نبود اما خدا را شکر آن جو روی من تاثیری نداشت. و اینکه همه کسانی که مرا تشویق کردند و این کار را کردند به نفع خودم دیدم.

وی در خصوص اینکه چه برنامه ای برای آینده دارد و هنوز مراحل دیگری دارد، گفت: مرحله اول انتخابی همین جا بود. البته در مسابقات منطقه ای هم شرکت کرده بودم اما هدفم این بود که بتوانم در یک کشور اول شوم. من سخت کار کردم و توانستم به آنچه می خواهم برسم.

آذرپیرا در پاسخ به این سوال که علیرضا رضایی و مصطفی حسینخانی چقدر روی شما تاثیر گذاشته اند، گفت: علیرضا رضایی مثل یک پدر در کنار ما بود و حسینخانی هم شاگرد او هستم و با او تمرین می کنم. ما خیلی صمیمی بودیم و ماه ها با هم تمرین کرده بودیم. او با خودش جنگید و حالا به عنوان مربی با ما کار می کند. از مربی ام هم تشکر می کنم که توانستیم تا اینجا پیش برویم. از خانواده، مربیان و همه کسانی که در کنارم بودند و به من کمک کردند تشکر می کنم.

این کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم درباره امیدهایش برای رسیدن به سهمیه المپیک در بازی های قرقیزستان گفت: نمی دانم چه کسانی در این بازی ها شرکت خواهند کرد. اینها همه نظرات کادرفنی است، هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد، من هم همین کار را می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تحلیلی از رقبای خود از جمله تاجودینوف، اسنایدر و سعدالیف دارند، گفت: تحلیل دقیقی وجود ندارد، اما من قایق های آنها را دیده ام. امیدوارم بتوانم آنها را شکست دهم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.