افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

کنایه نایب رئیس پرسپولیس به استقلال: در هر سناریو 11 نفر به داور هجوم آوردند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153355
کنایه نایب رئیس پرسپولیس به استقلال: در هر سناریو 11 نفر به داور هجوم آوردند – پرسپولیس نیوز

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از دیدار مقابل استقلال به تمسخر رقیب پرداخت. حسین بادامکی درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال گفت: بازی بدی نبود اما شاید کیفیت مورد انتظار را نداشت. ما 3 امتیاز در کیف داشتیم اما در مرحله ای مشکوک نتیجه را از دست دادیم. بازیکن ما تکل […]

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از دیدار مقابل استقلال به تمسخر رقیب پرداخت.

حسین بادامکی درباره تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال گفت: بازی بدی نبود اما شاید کیفیت مورد انتظار را نداشت. ما 3 امتیاز در کیف داشتیم اما در مرحله ای مشکوک نتیجه را از دست دادیم. بازیکن ما تکل زد اما به پای حریف ضربه ای نزد.

وی در خصوص اینکه پرسپولیسی ها معتقدند این بازی باید مساوی باشد، گفت: یک سوال دارم اگر بازی صفر بر صفر بود داور برای چنین صحنه ای پنالتی می گرفت؟ پس از برتری 1-0، مسابقه به این سمت رفت. پرسپولیس در نیمه دوم تیم بهتری بود و در نیمه دوم شرایط استقلال بهتر شد. بعد از زدن گل ما، حریف کل بازی را منفجر کرد و نمی دانیم چطور از زمین خودی توپ را مستقیم به سمت دروازه حریف بفرستیم. نمی‌خواهم اسم خاصی را بگویم، اما بچه‌های ما واقعاً این نوع بازی‌ها را بلد نیستند، بر خلاف استقلال که شگردش همین توپ‌ها است. ما باید کمی باهوش تر و با تجربه تر می بودیم، مخصوصاً در 18 حرکت.

معاون ورزشی پرسپولیس گفت: VAR برای این است که داور کامل و مستقل تصمیم بگیرد اما به صحنه های بازی نگاه کنید که هر بار اتفاقی می افتاد 11 بازیکن روی سر داور می افتادند تا بازی به این شکل حفظ شود. برای این کار می توان از سیستم استفاده کرد، اما با این وضعیت حتی اگر VAR وجود داشته باشد کار نمی کند زیرا حمله زیادی به داور وجود دارد. صحنه های بازی را ببینید. حتی اگر از روی نیمکت بیایند و به داور فشار بیاورند، ناخودآگاه روی او تاثیر می گذارد.

بادامکی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس از استقلال گل زد یا داور، توضیح داد: نمی خواهم وارد این بحث شوم. استقلال بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و من به شخصه انتظار بازی بهتری از این تیم داشتم. پرسپولیس خیلی بهتر بازی کرد. در دقایقی با توجه به شرایط بازی عقب افتادیم اما بعد از برتری بدون تجربه عمل کردیم. در غیر این صورت می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

درباره امید عالیشاه که دوباره در دربی گلزنی کرد: او کاری را که بلد بود انجام داد. در مورد صحنه کارت هم باید بگویم که بازیکنان بعد از گل هر کاری می کنند. اگر به هدف او نگاه کنیم، می بینیم که او در یک مکان خطرناک به کشتن نزدیک شده است. مردم ما را تحریک کردند، اما خدا را شکر خوب شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)