افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

اینترنت ماهواره ای در گوشی های معمولی؛ ایلان ماسک آزمایش Direct to Cell را شروع می کند

  • کد خبر : 153308
اینترنت ماهواره ای در گوشی های معمولی؛  ایلان ماسک آزمایش Direct to Cell را شروع می کند

اسپیس ایکس موفق شده است مجوزهای لازم برای شروع آزمایش سرویس Direct to Cell را از دولت آمریکا دریافت کند. این سرویس امکان برقراری ارتباط بین ماهواره های Starlink و تلفن های هوشمند را فراهم می کند و حاصل همکاری اسپیس ایکس با اپراتور T-Mobile است. با توجه بلومبرگکمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FTC) مجوزی […]

اسپیس ایکس موفق شده است مجوزهای لازم برای شروع آزمایش سرویس Direct to Cell را از دولت آمریکا دریافت کند. این سرویس امکان برقراری ارتباط بین ماهواره های Starlink و تلفن های هوشمند را فراهم می کند و حاصل همکاری اسپیس ایکس با اپراتور T-Mobile است.

با توجه بلومبرگکمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FTC) مجوزی شش ماهه به اسپیس ایکس اعطا کرده است که شامل حدود 2000 دستگاه آزمایشی و 840 ماهواره در مدار پایین زمین است.

شرکت های مختلف در تلاش هستند تا خدمات ارتباطی ماهواره ای را در بسیاری از مناطق جهان قبل از رقبای خود ارائه دهند. استفاده اولیه از این سرویس برای مواقعی است که کاربران مناطق دور افتاده به شبکه تلفن همراه دسترسی ندارند. در چنین شرایطی به لطف سرویس ماهواره ای قادر به ارسال پیام و برقراری تماس خواهید بود.

مزیت بزرگ Direct to Cell این است که به تجهیزات خاصی نیاز ندارد و با گوشی هایی که از قبل در بازار هستند کار می کند.

پست های مرتبط

ارتباطات ماهواره ای اکنون در برخی از دستگاه ها از جمله آیفون در دسترس است. این سرویس با اینترنت ماهواره ای متفاوت است و در حال حاضر بر روی ارائه قابلیت های پیام رسانی و تماس تمرکز دارد.

شرکت فضایی ایلان ماسک، در اعلام Direct to Cell، گفت که این سرویس در سال 2024 امکان ارسال پیام های متنی را فراهم می کند و در سال 2025 “قابلیت های صوتی و داده” به Direct to Cell اضافه می شود. این بدان معنی است که احتمالاً در سال 2025، سرویس Direct to Cell همچنین ممکن است دسترسی به اینترنت را فراهم کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.