افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
5

عالیشاه: پنالتی نشدیم و بازیکن استقلال اخراج نشد/ گلم در فینال جام حذفی را بیشتر دوست دارم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153176
عالیشاه: پنالتی نشدیم و بازیکن استقلال اخراج نشد/ گلم در فینال جام حذفی را بیشتر دوست دارم – پرسپولیس نیوز

کاپیتان تیم فوتبال پرسلیس تاکید کرد که تصمیم گیری با وجود VAR نباید سخت باشد. امید عالیشاه پس از تساوی 1-1 پرسپولیس و استقلال در دربی 102 گفت: اول از همه به بچه ها و هواداران خسته نباشید می گویم. بچه های ما توپ و میدان را در اختیار داشتند و می توانستیم بازی را […]

کاپیتان تیم فوتبال پرسلیس تاکید کرد که تصمیم گیری با وجود VAR نباید سخت باشد.

امید عالیشاه پس از تساوی 1-1 پرسپولیس و استقلال در دربی 102 گفت: اول از همه به بچه ها و هواداران خسته نباشید می گویم. بچه های ما توپ و میدان را در اختیار داشتند و می توانستیم بازی را ببریم. من به تیم، بچه ها و باشگاه پرسلیس افتخار می کنم، زیرا با VAR دیگر آن تصمیمات سخت نیست.

وی تصریح کرد: در نیمه اول یک پنالتی برای شهاب زاهدی گرفتند و در دقیقه 60 بازیکن استقلال باید اخراج می شد. پنالتی که به سود استقلال گرفته شد هم واقعا پنالتی نبود. من پشت صحنه بودم و تماشا می کردم که بازیکن با ضربه سر توپ را به بازیکن ما زد. با VAR شگفت‌انگیز است که تشخیص چنین صحنه‌ای سخت است، اما من به هوادارانی که جلوتر آمدند و مستحق پیروزی بودند بسیار افتخار می‌کنم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کدام گل در دربی را بیشتر دوست دارد، گفت: اگر بخواهم حقیقت را بگویم چیزی که بیشتر از همه دوست دارم گل در فینال جام حذفی است.

در پاسخ به این سوال که عالیشاه پس از گل سوم و درآوردن پیراهنش به سمت تماشاگران پرسپولیس رفت تا داور او را نبیند، گفت: ترسیدم! با توجه به بدعت بدی که ایجاد شده و حتی هواداران ما هم نباید این کار را بکنند و اگر هم بکنند برای من شرم آور است. این بدعت بدی است که در استادیوم های ما رخ داده است و در هیچ جای دنیا از این نوع اتفاقات رخ نمی دهد. حتی در بازی مقابل الدیل هم وقتی این اتفاق افتاد احساس شرمندگی کردم. تمام دنیا بازی را تماشا می کنند و این اتفاقات نباید بیفتد.

وی ادامه داد: بعد از گل می ترسیدم چیزی پرتاب شود یا سنگ روی زمین بیفتد که باور نکردنی بود. اگر خدای ناکرده برای کسی اتفاقی بیفتد چه کسی جواب می دهد و طرف مقابل احساس گناه نمی کند؟ امیدوارم هر چه زودتر این اتفاقات از ورزشگاه ها حذف شود و شاهد چنین مشکلاتی نباشیم. رسالت فوتبال و ورزش جوانمردی و صلح است و این اتفاقات خوشایند نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)