افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
7

داوران عراقی از کجا آمدند؟/VAR نباید بیاید، فوتبال زیباتر می شود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 153059
داوران عراقی از کجا آمدند؟/VAR نباید بیاید، فوتبال زیباتر می شود – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید: بازی جذابی را شاهد بودیم و در نیمه اول گردش توپ بسیار خوبی داشتیم. توانستیم بازی را خیلی خوب مدیریت کنیم و به دروازه حریف برسیم اما متاسفانه در این […]

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید: بازی جذابی را شاهد بودیم و در نیمه اول گردش توپ بسیار خوبی داشتیم. توانستیم بازی را خیلی خوب مدیریت کنیم و به دروازه حریف برسیم اما متاسفانه در این نیمه به گل نرسیدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم رقیب با شدت بیشتری بازی کرد و انتظار بیشتری از بازیکنان داشت تا پاس های بیشتری بزنند. این اتفاق کمتر رخ داد اما باز هم توانستیم درهای استقلال را باز کنیم. در طول بازی یادم نمی آید موقعیت خاصی به حریف داده باشم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه شرایط داوری بر علیه تیم ما بود. بازیکنان استقلال در چند صحنه غیرضروری سرنگون شدند. برخی تصمیمات عجیب بود. در صحنه پنالتی خطایی رخ نداد. معلوم نیست قضات عراقی برای بررسی آن صحنه به کجا برده شدند.

یحیی گل محمدی ادامه داد: در دقیقه 60 بازیکن استقلال به خاطر اشتباهی که با بازیکن ما کرد باید از زمین اخراج می شد. از آقای فنادی فر انتظار بیشتری داشتم. فکر می کنم روز خوبی برای داوران نبود. اگر قرار است داوری ویدیویی اینگونه بیاید، بهتر است نیاید. حداقل بازی زیباتر خواهد بود. اینها تصمیمات جدیدی بود.

یحیی درباره صحبت های نکونام مبنی بر اینکه VAR باید دو بار به سود استقلال پنالتی می گرفت، گفت: نظر دیگران را نمی گویم. صحبت هایی که ما داشتیم نظرات کارشناسی و صحنه های واضحی بود که دیده شد. تمام اتفاق بازی امروز این بود که دو امتیاز از ما گرفتند و یک امتیاز به حریف دادند.

سرمربی سرخپوشان درباره تصمیماتی که مقابل پرسپولیس گرفته شده تاکید کرد: دلیلش این است که احترام بگذاریم و رعایت کنیم. بعد با خود فکر می کنند که وقتی صدایمان شنیده نمی شود باید سرمان را ببرند. به نظر می رسد باید در فوتبال ایران سر و صدا کنیم. دوستان کمیته انضباطی با توجه به رفاقت هایی که با هم دارند و نمی دانم مشکل چیست که در رای دوگانگی وجود دارد. از این بابت بسیار متاسفیم. چون مدیرعامل با رئیس فدراسیون دوستی نزدیک و دیرینه دارد، نباید حق تیم ما ضایع شود. امیدوارم باشگاه حق را از پرسپولیس بگیرد و در جایی که لازم است به دور از ادب، تهاجمی تر از گذشته دفاع کند.

یحیی در پاسخ به اینکه چرا قرمزها نتایج خوب گذشته را نمی گیرند، تاکید کرد: دلایل برای من روشن است. اینجا جای صحبت در مورد این موضوعات نیست. قبلاً خیلی چیزها گفته شده است. ما در بازی ها فشرده سازی زیادی داشتیم. سرماخوردگی شایع تر شد. من موافقم که باید بهتر باشیم و امیدوارم بیشتر از اینها باشیم.

وی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: چهار بازی تا نیم فصل باقی مانده است. آنها بر شدت بازی ها افزودند و دو سه روزی آنها را به هم نزدیک کردند. خیلی فشرده برای ما برنامه ریزی کرده اند. شما باید سعی کنید انرژی را تقسیم کنید و بهبودی کافی داشته باشید.

گل محمدی درباره دلایل تعویض ترابی و رفیعی به دلیل سبک بازی استقلال گفت: سیستم بازی را تغییر دادیم و تعداد مهاجمان را افزایش دادیم. فکر می کنم تغییرات خوبی رخ داد و توانستیم یک گل به ثمر برسانیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: صحنه بسیار واضحی بود. نمی دانم در سر داور چه می گذشت، شاید می خواست بازی را 11 بر 11 تمام کند. نمی دانم چرا داور عراقی این تصمیم ها را گرفت.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا هنوز انرژی و قدرت فصل قبل را دارد، گفت: وقتی پرسپولیس را تمرین می دهید یک لحظه فکر نمی کنید می خواهید سرعت خود را کم کنید و احساس خستگی کنید. من زمان کارم را افزایش دادم و امسال نسبت به سال گذشته بیشتر وقت می گذاریم. مشکلات امسال بسیار بیشتر از سال گذشته است. ما وارد دلایل نمی شویم. ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه و آخرین نفس تلاش کنیم.

یحیی درباره کناره گیری قرمزها بعد از گل استقلال ادامه داد: طبیعی است. به هر حال اگر گل می زدیم بیشتر فشار می آوردیم. در نوع بازی ما و آنها فشار آوردند، هیچ اتفاقی برای ما نیفتاد. ما خیلی خوب کنترل می کنیم. فقط تصمیم داور علیه ما بود.

وی درباره آرامش خود با تصمیمات داور گفت: ما همیشه دوست داریم به تصمیمات احترام بگذاریم. بانک با بانک فرق دارد. ما می خواهیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم. می گویند باید بلندتر باشد.

وی در پایان مجددا تاکید کرد: من خودم از نظر فنی از نتایج بدست آمده راضی نیستم. به نظر من این چهار بازی بسیار ظریف هستند. ما باید تمام انرژی خود را برای پیروزی در این بازی ها جمع کنیم. سپس بهبودی برای بهبود داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.