افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

شکایت پرسپولیس از سرمربی، سرپرست و بازیکن استقلال – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 152986
شکایت پرسپولیس از سرمربی، سرپرست و بازیکن استقلال – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس شکایت خود را از سرمربی، سرپرست و بازیکن تیم استقلال به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد کرد. این باشگاه شکایات متعددی را در خصوص دربی به مراجع مربوطه ارائه خواهد کرد.اولین شکایت پرسپولیس از جواد نکونام سرمربی استقلال خواهد بود که در نشست خبری پیش از بازی اظهارات کذب و زیانباری را مطرح کرد […]

باشگاه پرسپولیس شکایت خود را از سرمربی، سرپرست و بازیکن تیم استقلال به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد کرد.

این باشگاه شکایات متعددی را در خصوص دربی به مراجع مربوطه ارائه خواهد کرد.
اولین شکایت پرسپولیس از جواد نکونام سرمربی استقلال خواهد بود که در نشست خبری پیش از بازی اظهارات کذب و زیانباری را مطرح کرد که ظاهرا با هدف فشار بر تیم داوری و تاثیرگذاری بر تصمیمات آنها انجام داده است. اتفاقی که در بازی در قالب The Unexplainable Happened نیز رخ داد.

شکایت بعدی از علی سامره سرمربی استقلال است که بعد از بازی برای چندمین بار رفتار نامناسب و غیرحرفه ای خود را مقابل پرسپولیس تکرار کرد. این نوع صحبت ها شاید با شخصیت او و تیم کاری استقلال همخوانی داشته باشد اما مشخص است که مناسب فضای فوتبال نیست و به هیچ وجه به افتخار پرسپولیس نیست.

همچنین باشگاه پرسپولیس از حسین حسینی کاپیتان این باشگاه به دلیل اظهارات کذب، غیرحرفه ای و غیرواقعی در مورد باشگاه پرسپولیس و اتهامات در خصوص روند داوری شکایت می کند که از قضا فدراسیون فوتبال و اعضای آن را نیز زیر سوال می برد.

باشگاه پرسپولیس نیز گلایه و اعتراض خود را از عملکرد مغرضانه گزارشگر مسابقه ارائه می کند. روند گزارش بازی به گونه ای بود که اتاق VAR به دستور آنها گوش می داد و در برخی صحنه ها به نفع استقلال درخواست کنترل ویدیویی می شد که افکار عمومی محسوب می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)