افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

واکنش باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 152959
واکنش باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در شرایطی که اکثریت کارشناسان داوری معتقدند علاوه بر پنالتی آشکار در دقایق پایانی، یک پنالتی دیگر نیز در محوطه پرسپولیس رقم خورد. باشگاه رقیب طبق معمول در زمین فوتبال پیش قدم شد تا آن را به نفع خود تغییر دهد. خوشبختانه امروز […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در شرایطی که اکثریت کارشناسان داوری معتقدند علاوه بر پنالتی آشکار در دقایق پایانی، یک پنالتی دیگر نیز در محوطه پرسپولیس رقم خورد. باشگاه رقیب طبق معمول در زمین فوتبال پیش قدم شد تا آن را به نفع خود تغییر دهد.

خوشبختانه امروز جامعه فوتبال ایران به وضوح دید که اگر VAR در لیگ برتر باشد و عدالت رعایت شود، امتیاز به تیم خاصی نمی رسد.

با این حال، دوستان آنقدر به گل‌های آفساید، گل‌های اشتباه و پنالتی‌های ناعادلانه عادت کرده‌اند که به محض ایجاد فناوری مناسب، تحت عنوان لب به اعتراض باز می کنند.

دوست دارم یکی به دوستان یادآوری کند که اگر فناوری سیستم کمک داور تصویری از ابتدای لیگ برتر در ایران اجرا می شد، اکنون در نیمه پایین جدول قرار می گرفتند زیرا توپ از خط دروازه عبور کرد. به دلیل عدم وجود VAR، گل صد در صد آفساید به اشتباه پذیرفته شد و چندین مورد دیگر با کمک فناوری سرنوشت دیگری پیدا کردند.

بیایید مسابقات رقیب با آلومینیوم، گل گهر، ذوب آهن، هوادار و … را تصور کنیم. با VAR برای درک عمق فاجعه. در چند مورد 7 امتیاز به خاطر نبود VAR به دوستان تعلق گرفت و طبیعی است که عادت ندارند.

این بیانیه عجیب و عجولانه و اعتراض به برگزاری دربی با تکنولوژی کمک داور تصویری نیز با هدف جلوگیری از ورود VAR به فوتبال ایران و ادامه اشتباهات داوری به نفع تیم خاصی که بخشی از فوتبال ایران شده است، است.

مخالفت آشکار سرمربی تیم رقیب با ورود VAR به فوتبال ایران در نشست خبری خود گواه صحت این ماجراست: متاسفانه این تیم به کمبود تکنولوژی و عواقبی که همیشه دارد عادت کرده است. لطف شما

باشگاه استقلال ضمن تشکر از همه مسئولانی که با VAR زمینه را برای شهرورد 102 فراهم کردند، امیدوار است در تمامی مسابقات لیگ برتر از این فناوری استفاده شود تا جدول لیگ شکل واقعی به خود بگیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.