افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » دربی به سود سپاهان به پایان رسید

  • کد خبر : 152851
اسمارتک نیوز » دربی به سود سپاهان به پایان رسید

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، صد و دومین دربی پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از ساعت 16:30 با حضور بیش از 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، صد و دومین دربی پایتخت بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از ساعت 16:30 با حضور بیش از 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی امروز برای اولین بار با استفاده از سیستم داور ویدیویی (VAR) و حضور هواداران زن برگزار شد. قضاوت این دیدار حساس را مدنی فر با کمک سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم برعهده داشت.

جایگاه دو تیم در جدول رده بندی و کور خوانی هایی که در هفته های اخیر بین مربیان آنها رخ داده بود بر حساسیت های همیشگی دربی افزود.

هواداران دو تیم آتش بازی کردند و فضای جالبی را در ورزشگاه ایجاد کردند. در ادامه بازی با درگیری آرمین سهرابیان و علی نعمتی آغاز شد که پس از صحبت های جدی داور به پایان رسید.

استقلالی ها با پرس از محوطه حریف شروع به کار کردند و پرسپولیس با حفظ توپ و آرام کردن بازی سعی کرد برنامه های تاکتیکی خود را اجرا کند.

در دقیقه 7 ارسال عالی مهدی ترابی با شوت علی نعمتی همراه شد اما سیدحسین حسینی با واکنش کافی اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

در ادامه عراقی، اتاق VAR صحنه مشکوک در محوطه استقلال را به عطا فنادی فر برد که پس از چند بار بررسی، پنالتی را تشخیص نداد.

در ادامه با اینکه بیشتر دقایق در اختیار پرسپولیسی ها بود اما با ارسال های زیاد در نیمه خود تمایل چندانی به گلزنی نداشتند.

در پایان نیمه اول استقلال دو حمله از جناحین انجام داد و اشتباه بیرانوند اتفاقی بود که پرسپولیس باید با آن برخورد می کرد.

در ادامه در پایان نیمه اول توپ در محوطه شهرپوشان به دست مهدی ترابی برخورد کرد که با وجود اعتراض شدید کادر فنی استقلال، داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 47 با پشتکار کوین یاماگا و پاس دادن او توپ به مهرداد محمدی رسید اما ضربه او به دروازه نرسید.

در دقیقه 49 امید حمیدی فر هافبک جوان استقلال اولین بازیکن اخطار لقب گرفت. در ادامه روزبه چشمی از استقلال و سعید صادقی از پرسپولیس کارت زرد گرفتند.

در نیمه دوم بازیکنان استقلال با دوندگی های بالا روی خط هافبک پرسپولیس تاثیر گذاشتند و عملکرد بهتری داشتند.

در دقیقه 77 ارسال عجیب مدافع استقلال به عقب با خروج ضعیف حسینی همراه شد و توپ به امید عالیشاه رسید و وینگر باتجربه پرسپولیس که برای لحظاتی در زمین حضور داشت دروازه تیم را باز کرد. استقلالی ها با یک ضربه کم از پشت محوطه جریمه.

در دقیقه 85 مهاجم استقلال سرنگون شد و داور پس از بررسی فیلم اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 95 کار دوباره سیستم داور ویدیویی را صدا کرد و این بار داور یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد و کوین یاماگا گل تساوی را به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و استقلال با 12 بازی و 25 امتیاز صدرنشین شد و پرسپولیس با 11 بازی و 21 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

این تساوی بیشتر به سود سپاهان اصفهان بود که اکنون با 11 بازی و 24 امتیاز در رده دوم قرار دارد و در صورت پیروزی در دیداری که باید می تواند به برتری استقلال پایان دهد.

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان (زبیر نیک نفس)، رزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، امید حمیدی فر، مهدی مهدی پور (پیمان بابایی)، آرش رضاوند، مهرداد محمدی (آرمان رمضانی)، گوستا بلاغانکو و.

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب پرسپولیس.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر (وحدت حنانوف)، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی (امید عالیشاه)، مهدی ترابی (محمد عمری)، سعید صادقی (فرجیهه) و فارس نبیل باهویی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.