افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

بارش برف و باران در جاده های البرز / بی مورد سفر نکنید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 152788
بارش برف و باران در جاده های البرز / بی مورد سفر نکنید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی استان البرز از بارش پراکنده باران، افزایش ابر و وزش باد طی روزهای پنجشنبه و جمعه در این استان خبر داد. همچنین استان البرز امروز و فردا کاهش محسوس دما را تجربه خواهد کرد. یخبندان صبحگاهی از صبح جمعه استان البرز را فرا می گیرد. همچنین اداره کل […]

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی استان البرز از بارش پراکنده باران، افزایش ابر و وزش باد طی روزهای پنجشنبه و جمعه در این استان خبر داد.

همچنین استان البرز امروز و فردا کاهش محسوس دما را تجربه خواهد کرد. یخبندان صبحگاهی از صبح جمعه استان البرز را فرا می گیرد.

همچنین اداره کل راهداری استان البرز از مسدود شدن محور هشتگرد به طالقان به دلیل بارش برف، کولاک و عدم دید کافی خبر داد.

من باید بگویم؛ دیروز مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه سطح هوای استان البرز به مرز زرد رسیده است، گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت بارش و سرما در منطقه مرکزی است. البرز، بنابراین بارش شدید باران و برف، وزش باد و کاهش محسوس دما (از 5 تا 8 درجه سانتیگراد) پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، ادامه داد: رعایت نکات ایمنی در تردد در کوهستان و جاده های کوهستانی ضروری است.

مدیر کل مدیریت بحران استان البرز با تاکید بر اینکه شهروندان از فعالیت هایی مانند کوهنوردی پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی انجام شده است.

سرهنگ پیمان کرمی فرمانده پلیس راه استان البرز نیز به وضعیت راه های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به سرما و احتمال بارش باران و برف به ویژه در محورهای کوهستانی این استان، رانندگان و مسافران باید با تجهیزات کامل سفر کنند.

وی ادامه داد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، حمل سوخت کافی یکی از مهم ترین توصیه ها برای جلوگیری از مشکلات سفر است و رانندگان باید قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو خود اطمینان حاصل کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.