افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
3

«محمدی خلفالو» مدیر کل نوسازی مدارس اردبیل شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 152729
«محمدی خلفالو» مدیر کل نوسازی مدارس اردبیل شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم تجلیل و معارفه مسئولان نوسازی مدارس استان اردبیل، مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان اردبیل ایام فاطمیه را تسلیت گفت. : در دولت سیزدهم مردم سعی کنیم با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در نوسازی مدارس سرمایه گذاری کنیم. با ایجاد زیرساخت های مناسب، نظام آموزشی را […]

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم تجلیل و معارفه مسئولان نوسازی مدارس استان اردبیل، مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان اردبیل ایام فاطمیه را تسلیت گفت. : در دولت سیزدهم مردم سعی کنیم با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در نوسازی مدارس سرمایه گذاری کنیم. با ایجاد زیرساخت های مناسب، نظام آموزشی را بسازیم.

بهزاد محمدی خلفلو اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی مدارس، استانداردسازی و کمک به پیشرفت علمی استان با همت و تلاش معلمان، مدیران و دانش آموزان محورهای اصلی و اساسی است.

وی بیان کرد: در جهاد مقدس با کمک خیرین تلاش می کنیم واحدهای آموزشی مناسب و با کیفیتی را در آموزش و پرورش ارائه کنیم تا شاهد خروجی مطلوب در این بخش باشیم.

مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان اردبیل افزود: بر اساس سند تحول آموزش و پرورش در بحث مدرسه سازی و تعمیر و تجهیز واحدهای آموزشی با روحیه جهادی حضور داریم و قطعاً تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت ها را افزایش دهیم. فضای آموزشی در این استان به طور متوسط ​​به هشت سرانه افزایش درصد کشور را افزایش می دهد.

محمدی خلافلو در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این زمینه نهادهای مختلف باید مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند و فرصت تحصیل در بهترین فضای آموزشی را برای نسل آینده ما فراهم کنند.

وی توجه به عدالت آموزشی و توسعه متوازن را علاوه بر ترغیب خیرین به ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم یادآور شد و افزود: در دوره مدیریت جدید علاوه بر تکمیل و تحویل پروژه های نیمه تمام سعی در استانداردسازی سیستم گرمایشی داریم. سیستم و جداسازی بخاری ها روغن درست کنیم

محمدی خلفلو گفت: در این برهه حساس علاوه بر ارتقای کیفیت، به معماری مدارس و تجهیز واحدهای آموزشی به فناوری جدید نیز توجه جدی خواهیم داشت.

مدیر کل جدید نوسازی مدارس استان اردبیل در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: در برخی از شهرستان های استان با تراکم جمعیت دانش آموزی مواجه هستیم که باعث کاهش 2 متری سرانه تحصیلی شده است. و یکی از دغدغه های جدی و طرح های نوسازی ساخت 5000 کلاس درس است که مدارس استانی خواهند بود.

مدیر نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در این جلسه به فعالیت های یک ساله خود اشاره کرد و ادامه داد: در سال جاری تلاش می کنیم پروژه های مدرسه سازی باقی مانده از سال های گذشته را در شهرهای مختلف به اتمام برسانیم و به آموزش و پرورش منتقل کنیم.

سید احد شیرین زاده احداث مدرسه شبانه روزی در منطقه دو اردبیل، دکتر حسابی گرمی و سالن ورزشی در لاهرود را از نمونه این پروژه ها اعلام کرد و گفت: در این مدت هفت سالن ورزشی و بیش از سید به اتمام رسیده است. 200 پروژه در حوزه های مختلف اجرا کرده اند.

وی به عادی سازی 500 واحد آموزشی و توزیع 13 تن رنگ به همراه کمک خیرین در ساخت فضاهای آموزشی اشاره کرد و افزود: در مناطق محروم استان بیش از 10 دانش آموز از روند تحصیلی محروم شده اند.

رئیس نوسازی مدارس استان اردبیل به پروژه دارالفنون به عنوان بزرگترین پروژه آموزشی استان اشاره کرد و ادامه داد: برای این پروژه بیش از 30 میلیارد تومان هزینه شده و در حال حاضر برای تکمیل آن تلاش می شود. . دهه فجر سال گذشته

شیرین زاده خاطرنشان کرد: در سال جاری علاوه بر ساخت و توسعه فضاهای آموزشی، تلاش می کنیم شرایط خوبی را در اختیار همکاران خود قرار دهیم تا بتوانیم با استفاده از نیروی انسانی متخصص کار را به نحو مطلوب تری پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از زحمات و تلاش های «سید احد شیرین زاده» در نظارت بر نوسازی مدارس قدردانی و «بهزاد محمدی خلافلو» به عنوان مدیر کل جدید نوسازی و تجهیز مدارس معرفی شد. در استان اردبیل

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.