افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

منافی: به احتمال زیاد دربی کم گل را شاهد خواهیم بود/ نکونام دریچه های دفاعی را می بندد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 152561
منافی: به احتمال زیاد دربی کم گل را شاهد خواهیم بود/ نکونام دریچه های دفاعی را می بندد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران دو تیم حاضرند بازی های دیگر را ببازند اما دربی را نباختند. یعنی همه بازی ها یک طرفه است، دربی یک طرفه است. جواد منافی در گفت وگو با میزان، درباره دیدار امروز دربی صد و دوم پایتخت اظهار داشت: این دربی حساس ترین دربی سال های اخیر است […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران دو تیم حاضرند بازی های دیگر را ببازند اما دربی را نباختند. یعنی همه بازی ها یک طرفه است، دربی یک طرفه است.

جواد منافی در گفت وگو با میزان، درباره دیدار امروز دربی صد و دوم پایتخت اظهار داشت: این دربی حساس ترین دربی سال های اخیر است چرا که شرایط برای هر دو تیم بسیار حساس است. به خصوص پرسپولیس بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا تحت فشار زیادی است. پس از باخت مقابل الدحیل، برخی هواداران به کادر فنی و یحیی گل محمدی بی احترامی کردند و این تیم باید با پیروزی در دربی به شرایط قبلی خود بازگردد.

وی در خصوص برتری هفته گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادر، افزود: خوشبختانه پرسپولیس در دیدار مقابل تیم فوتبال هوادر 3 امتیاز را به دست آورد و با آرامش بیشتری به مصاف استقلال خواهد رفت. دربی همیشه شرایط خاصی برای هواداران دارد و بسیار مهم و حیاتی است. هواداران هر دو تیم حاضرند بازی های دیگر را ببازند اما دربی را نباختند، یعنی همه بازی ها یکطرفه است، دربی یک طرفه است.

* نکونام در فاز دفاعی تمام روزنه ها را خواهد بست.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در دربی دفاعی حاضر می شویم، گفت: استقلال نمی خواهد ببازد و در کارهای دفاعی هم خیلی خوب است. بدون شک در دربی نیز مانند دیدارهای گذشته جواد نکونام در فاز دفاعی تمامی روزنه ها را خواهد بست. به همین دلیل به احتمال زیاد شاهد دربی کم گل خواهیم بود اما امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه دو تیم باید در دربی آرامش داشته باشند، ادامه داد: هر دو تیم انگیزه زیادی برای نباختن دربی دارند و همین موضوع باعث می شود بازی بسیار نزدیکی داشته باشیم. اما وقتی گل محمدی آرام بود تیم را بهتر هدایت کرد و برنده مسابقه شد.

*همه یاد گرفته اند برای سوت زدن به سود خود به داور حمله کنند

منافی درباره داوری اساسی در دربی گفت: هر هفته از مسابقات لیگ برتر تنش و جنجال زیادی علیه داوران وجود دارد و داوران فشار زیادی را تحمل می کنند. این اواخر مد شده است که تیمی که بلندترین فریاد می زند برنده بازی است و همه یاد گرفته اند به سمت داور بدوند تا سوت را به نفع خود بزنند. بنابراین مربیان و بازیکنان استقلال و پرسپولیس نباید در دربی به داور فشار بیاورند چرا که در صورت اعتراض داور شرایط پیچیده می شود. پس بهتر است داور با آرامش قضاوت کند تا شاهد بازی بدون جنجال باشیم.

وی در خصوص استفاده از VAR در دربی افزود: مطمئنا قضاوت هر مسابقه با VAR استرس کمتری برای داور خواهد داشت و امیدوارم با استفاده از کمک داور ویدئویی در دربی شاهد بازی روانی باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)