افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

6 راه برای پیروزی در جنگ نرم دشمن

  • کد خبر : 152525
6 راه برای پیروزی در جنگ نرم دشمن

به گزارش گروه سیاسی زندگی; به گزارش ارتش، سرتیپ به سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش. : ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری. در فرماندهی نیروی زمینی ارتش سه اصل مهم وجود دارد که اولین و مهمترین آنها ولایتمداری است که بر اساس آن همه برنامه ها بر اساس منویات مقام معظم رهبری […]

به گزارش گروه سیاسی زندگی; به گزارش ارتش، سرتیپ به سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش. : ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری. در فرماندهی نیروی زمینی ارتش سه اصل مهم وجود دارد که اولین و مهمترین آنها ولایتمداری است که بر اساس آن همه برنامه ها بر اساس منویات مقام معظم رهبری انجام می شود.

وی با بیان اینکه «اقتدار دینی امروز نماد عینی راه راست در جامعه است»، اظهار داشت: رفتار اجتماعی صحیح و الهی امروز با غیبت امام عصر(عج) توسط وجود مبارک ترویج می شود. مرجعیت دینی در جامعه است و افراد دارای مرجعیت نیز در مواجهه با تهدیدات دشمنان باید پشتیبان ولایت فقیه باشند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان سرمایه گذاری هنگفتی برای ضربه زدن به نهاد خانواده انجام داده اند، گفت: رسالت مقابله با جنگ نرم دشمن مهمتر از جنگ سخت است و به همین دلیل باید به ابعاد اساسی جنگ نرم بین دو کشور توجه ویژه شود. خانواده ها.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: توجه ویژه به مبانی جنگ نرم، بهره‌گیری از فرصت‌ها، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الگو قرار دادن ائمه معصومین (ع) موجب تحول تدریجی خواهد شد. دشمنان در این جنگ ترکیبی

وی با اشاره به راهکارهای پیروزی در جنگ نرم دشمنان خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی، تعهد، اخلاق اجتماعی، تقوا و عفاف، احیاء و گسترش الگوها و نمادهای ایرانی اسلامی و پایبندی به موازین اسلامی با محوریت روحیه جهادی. ، از جمله راهکارهای شکست دشمنان در زمینه عفاف و حجاب است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.