افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

ایده هایی برای چیدن گل در یک خانه کوچک / نگویید کف دستتان جا ندارید، این گل ها را بخرید

  • کد خبر : 152489
ایده هایی برای چیدن گل در یک خانه کوچک / نگویید کف دستتان جا ندارید، این گل ها را بخرید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها همه دوست دارند حداقل یکی دو گل در خونشان باشد، زیرا به مرور زمان همه خانه ها آپارتمانی می شوند و دیگر حیاط بزرگی وجود نخواهد داشت و از طرفی این زیبایی ها زیبایی دارند و از جمله گل‌هایی که تصفیه می‌کنند دستگاه‌های […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها همه دوست دارند حداقل یکی دو گل در خونشان باشد، زیرا به مرور زمان همه خانه ها آپارتمانی می شوند و دیگر حیاط بزرگی وجود نخواهد داشت و از طرفی این زیبایی ها زیبایی دارند و از جمله گل‌هایی که تصفیه می‌کنند دستگاه‌های تهویه مطبوع نیز وجود دارند که با وجود آلودگی هوا برای داشتن در خانه بسیار مناسب هستند، بنابراین فقط به زیبایی خانه و دکوراسیون نیست، بلکه با نگهداری گل و گیاه در خانه‌تان نیز می‌توانید هوای سالمی را فراهم کنید. به ریه های شما که امروزه بیشتر رایج است، ما به همه چیز نیاز داریم، اما مراقبت از گل و گیاه اجباری است.

آیا تا به حال خانه هایی را دیده اید که در هر گوشه ای گل و گیاه می بینید، چقدر تمیز هستند و چقدر روی روحیه افراد تأثیر می گذارند، از اتاق، پذیرایی، حمام، توالت و … همه این فضاها قابل انجام است. با هزینه، کمی با گل و گیاه تزیین شده است، حتی آشپزخانه با گل برای آشپزخانه اوپن، اما گاهی اوقات عده ای هستند که در چیدمان گل و گیاه مشکل دارند، مثلاً شاید خانه شما کوچک است و شما ندارید. بدانید گل های خود را کجا بگذارید و اگر آنها را در جای نامناسب قرار دهید به جای زیباتر کردن فضا احتمالا آن را بد جلوه می دهید، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم ایده هایی برای چیدمان گل در خانه های کوچک به شما بگوییم. ، امیدواریم برای شما مفید واقع شود، پس با ما همراه باشید.

گلدان ها را در جای مناسب قرار دهید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید و در این کار بسیار مراقب باشید، انتخاب محل مناسب برای قرار دادن گل و گلدان هایتان است، به خصوص اگر خانه شما مساحت کمی دارد، بنابراین باید گوشه به گوشه بروید. خانه بگذارید کاربرد مفیدی داشته باشد. همچنین نباید اجازه دهید خانه درهم و برهم به نظر برسد. به همین دلیل می توانید از گل ها و گیاهان در کنار مبلمان، روی پله ها، بیرون از منزل، کنار پنجره ها، روی قفسه ها و حتی روی دیوار استفاده کنید. برای مثال می توانید از ساکولنت های کوچک روی میز تلویزیون یا کنار پنجره ها استفاده کنید.

اما در چیدمان گل و گیاه در این فضاها باید به یک موضوع توجه کنید؛ تعدادی گل و گیاه وجود دارد که می تواند برای حیوانات و کودکان سمی باشد، بنابراین باید آنها را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کرد یا مثلاً از گیاهی مانند کاکتوس که تیغ دارد استفاده نشود. در دسترس شما قرار بگیرند، بنابراین بهتر است آنها بالا باشند.

ایده هایی برای چیدمان گل در یک خانه کوچک

خرید چرخ دستی برای سکه طلا.

گاهی اوقات شما چند گلدان دارید که در گوشه ای از خانه جایی برای آنها پیدا نمی کنید و البته می خواهید آنها را داشته باشید، ویترین گیاهان چطور؟ شما قادر خواهید بود با تهیه گاری های کوچکی که فضای زیادی از خانه شما را اشغال نمی کند، همه گل ها و گلدان های خود را در یک مکان قرار دهید و یک ویترین گل زیبا در خانه خود داشته باشید که هر بار که به آن نگاه می کنید احساس خواهید کرد. روح، بهتر است این چرخ دستی ها را در کنار مبلمان یا در راهروی خانه قرار دهید.

ایده هایی برای چیدمان گل در یک خانه کوچک

باغچه های معلق در خانه بسازید

حتما باغچه های معلقی را دیده اید که بهترین گزینه برای خانه های کوچک هستند و می توانید از 100 درصد فضای خود استفاده کنید، آن را ذخیره کنید و در صورت وجود برچسب، آنها را بردارید و کریستال ها به حال خود رها شوند و سپس گل ها را قرار دهید. که رشد می کنند. آب مانند پوتوس، و سپس آن را در جایی مانند سقف باز آویزان کنید.

ایده هایی برای چیدمان گل در یک خانه کوچک

ایده هایی برای چیدمان گل در یک خانه کوچک

تهیه قفسه های مخصوص گل و گیاه.

همچنین تعدادی قفسه دیواری برای گل و گیاه وجود دارد که داشتن آنها در یک خانه کوچک می تواند نعمت بزرگی باشد، زیرا می توانید این قفسه ها را بالای تخت، مبلمان یا هر فضای خالی و ساکتی در خانه خود قرار دهید. هدیه بدهید و یک دیوار سبز داشته باشید که توجه همه را به خود جلب کند.

ایده هایی برای چیدمان گل در یک خانه کوچک

ایده هایی برای چیدمان گل در یک خانه کوچک

گل هایی مناسب برای داشتن یک خانه کوچک.

ایده هایی برای چیدمان گل در یک خانه کوچک

گیاه فیتونیا

ایده هایی برای چیدمان گل در یک خانه کوچک

ارکیده

ایده هایی برای چیدمان گل در یک خانه کوچک

پرومیا

ایده هایی برای چیدمان گل در یک خانه کوچک

حشره ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.