افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

دست نکونام در دفاع خالی است/ داور به ناحق مرا اخراج کرد! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 152456
دست نکونام در دفاع خالی است/ داور به ناحق مرا اخراج کرد!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

ستار حمدانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صد و دومین دیدار استقلال تهران و پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر هر دو تیم از نظر هواداری و فنی در شرایط بسیار خوبی هستند و امیدواریم که بازی برگزار خواهد شد، بیایید چیزهای خوب هر دو تیم را ببینیم. مجاری ها کادر مربیگری و بازیکنان […]

ستار حمدانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صد و دومین دیدار استقلال تهران و پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر هر دو تیم از نظر هواداری و فنی در شرایط بسیار خوبی هستند و امیدواریم که بازی برگزار خواهد شد، بیایید چیزهای خوب هر دو تیم را ببینیم. مجاری ها کادر مربیگری و بازیکنان خوبی دارند و این می تواند نوید یک بازی خوب را به ما بدهد. حذف پرسپولیس از آسیا قرمزها را کمی در حاشیه قرار داده و با انتقادات تند هواداران خود مواجه می شوند اما استقلالی ها نباید به این مسائل توجه کنند و با تمرکز روی فوتبال خود سعی در ارائه بازی خوبی داشته باشند.

فوتبال ایران نسل عوض کرده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تغییر نسل در بازیکنان مجیار خوابی گفت: استقلال و پرسپولیس تنها نسلی نیستند که تغییر نسل داده اند، فوتبال در کشور ما به دلیل پتانسیل و وجود استعدادهای بی نظیر، نسلی را تغییر داده است. امروز. صد و دومین دربی پایتخت نیز از این قاعده مستثنی نیست و در این بازی شاهد تمام دهه هفتاد هستیم. البته همانطور که گفتم هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند، آبی های پایتخت سید حسین حسینی را در دروازه و بازیکنان باتجربه دیگری مانند آرمان رمضانی، گوستاوو بلانکو و یاماگا دارند که می توانند در این دیدار به نکونام و استقلال کمک زیادی کنند. .

وی اضافه کرد: اگرچه دربی های امروز با دربی هایی که فوتبال بازی می کردیم متفاوت است، اما به جرات می توانم بگویم در گذشته با توجه به بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می کردند شاهد دربی های هیجان انگیزتری بودیم. وقتی به بازیکنان و شرایط گذشته نگاه می کنیم، می بینیم که امروز یک افت واقعی برای هر دو تیم وجود دارد، اما امروز هم جوانان می توانند با استفاده از تجربیات خود، بازی را برای تماشاگران زیبا و لذت بخش کنند.

مصدومیت مدافعان کار را برای استقلال سخت کرده است

همدانی با اشاره به مصدومیت مدافعان تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام تنها به دلیل غیبت دو مدافع خود در این بازی دچار مشکل می شود، هرچند آبی ها بازیکنانی دارند که می توانند جایگزین آنها شوند، اما اگر بازیکنان خوبی در این بازی حضور داشتند. در موقعیت دفاعی، نکونام نیز دچار مشکل خواهد شد. بازتر می شد. در دربی 102 هر دو تیم برای بهبود و تثبیت جایگاه خود نیاز به برد دارند، تساوی در این بازی به نفع سایر تیم ها خواهد بود، پس مطمئن باشید که اگر بازی به حاشیه نرود، شاهد بازی خوبی باشیم.

معرفی VAR برای دربی خوب نبود

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال درباره استفاده از داور ویدیویی برای دربی گفت: متاسفانه در مسابقات لیگ هیچ وقت برنامه ریزی نمی کنیم و اصلا طبق برنامه پیش نمی رویم. داور در دربی باید به دور از هر اتفاقی که می افتد روی قضاوت خود تمرکز کند تا کمتر اشتباه کند. داشتن VAR خیلی خوب است و داوران ما راحت‌تر می‌توانند در این مسابقه سوت بزنند، انسان‌ها اشتباه می‌کنند و داور هم از این قاعده مستثنی نیست. مطرح کردن موضوع استفاده از داوری ویدیویی در دربی درست نبود، زیرا اگر قرار بود از VAR استفاده می کردند باید قبلا این کار را می کردند نه 3 روز قبل از بازی.

دست نکونام در دفاع خالی است/ داور به ناحق مرا اخراج کرد!

مارکوس مرک من را ناعادلانه اخراج کرد

همدانی در پایان درباره خاطراتش از دربی های پایتخت گفت: تلخ ترین خاطره من به دربی چهل و نهم پایتخت برمی گردد، در آن بازی در دقیقه 32 مارکوس مرک دربی آلمان ناعادلانه مرا اخراج کرد و ما را از بازی خارج کردیم. در آن بازی 2-0 باخت.” اصلاً نمی خواستم آن بازی را ببازم، اما با اخراجم، تیم تحت فشار زیادی قرار گرفت. دربی بعدی که خاطره جالبی برایم به یادگار گذاشت، دربی پنجاهم بود، در آن مسابقه در 3 پست مختلف بازی کردم و در حالی که 2-1 می بردیم بازی را 2-2 مساوی کردیم. در دربی 50 پایتخت بازی را به عنوان هافبک شروع کردم و در جریان بازی با تغییراتی که ایجاد شد، مرحوم پورحیدری مرا به هافبک دفاعی منتقل کرد و در دقیقه 88 با اخراج پرویز برومند. . بیرون رفتم به قلب دفاع.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.