افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

مورینیو: بازیکنی دارم که با کوچکترین دردی در انگشت کوچکش حاضر نیست بازی کند – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 152235
مورینیو: بازیکنی دارم که با کوچکترین دردی در انگشت کوچکش حاضر نیست بازی کند – پارس فوتبال |  خبرگزاری فوتبال ایران

آاس رم در روز ششم مرحله گروهی لیگ اروپا 2023/24 میزبان شریف مولداوی است. ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از این دیدار در مورد آخرین وضعیت مصدومیت جالوروسی صحبت کرد و البته کریس اسمالینگ را نیز مورد تمسخر قرار داد. به گزارش روم نیوز؛ مورینیو گفت: برای مدتی دیبالا را نخواهیم داشت. هیچ جایگزینی […]

آاس رم در روز ششم مرحله گروهی لیگ اروپا 2023/24 میزبان شریف مولداوی است. ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از این دیدار در مورد آخرین وضعیت مصدومیت جالوروسی صحبت کرد و البته کریس اسمالینگ را نیز مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش روم نیوز؛ مورینیو گفت:

برای مدتی دیبالا را نخواهیم داشت. هیچ جایگزینی برای او وجود ندارد. برای درک اهمیت آن، فقط به نحوه بازی تیم مقابل فیورنتینا نگاه کنید. قبل از مصدومیت دیبالا خبری از مطبوعات فیورنتینا نبود و پس از مصدومیت او این تیم تحت فشار شدید رقیب قرار داشت. سبک بازی ما بدون دیبالا کاملا متفاوت خواهد بود و حالا باید به دنبال راه حل های دیگری باشیم.

بهبودی سریع برای اسپینازولا سخت است، اما ما به وضعیت سردار آزمون خوشبین هستیم.

رناتو سانچز مقابل شریف به میدان می‌رود. من از او انتظار 90 دقیقه معمولی ندارم اما 45 دقیقه با کیفیت می خواهم. مشکل رناتو سانچز بیشتر روانی است. او نگران آسیب دیدگی عضلانی است و به همین دلیل از انجام بازی های سنگین می ترسد. امیدوارم هیجان و فشار بازی ذهنیت رناتو را تغییر دهد و ترس را از ذهن او دور کند.

مانچینی مشکل فیزیکی جدی دارد اما مثل همیشه بر آن غلبه خواهد کرد. مانچینی با هر بازیکن دیگری در تیم کاملا متفاوت است. بازیکنی در تیم ما حضور دارد که به دلیل کوچکترین درد انگشت کوچکش حاضر به بازی نیست. به هر حال او درد دارد و نمی تواند بازی کند. [اشاره به اسمالینگ] مانچینی اینطور نیست.

لازم به ذکر است که کریس اسمالینگ بیش از سه ماه را به دلیل درد زانو از دست داده است. او به دلیل رژیم غذایی خاص خود حاضر به مصرف مسکن نیست و البته از عمل جراحی نیز خودداری می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.