افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

شهاب حسینی، سوپراستار سینمای شبکه خانگی! / آشوب از شهرزاد تا گناه فرشته!

  • کد خبر : 152180
شهاب حسینی، سوپراستار سینمای شبکه خانگی!  / آشوب از شهرزاد تا گناه فرشته!

با ارائه اولین تیزر سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنگا، حالا اطلاعاتی از بازی شهاب حسینی در این سریال باخبر شدیم؛ حسینی بعد از دو سریال «شهرزاد» و «پوست شیر» این بار در قالب وکیل مقابل دوربین آنگا قرار گرفت تا برای اولین بار همکاری با او را تجربه کند. به بهانه لو رفتن […]

با ارائه اولین تیزر سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنگا، حالا اطلاعاتی از بازی شهاب حسینی در این سریال باخبر شدیم؛ حسینی بعد از دو سریال «شهرزاد» و «پوست شیر» این بار در قالب وکیل مقابل دوربین آنگا قرار گرفت تا برای اولین بار همکاری با او را تجربه کند. به بهانه لو رفتن این تیزر مروری داریم بر نقش آفرینی های شهاب حسینی در سریال شبکه نمایش خانگی.

به گزارش فیلم نیوز، شهاب حسینی علاوه بر دو سریال «شرزاد» و «پوست شیر» به عنوان مجری برنامه «هم رفیق» در شبکه نمایش خانگی حضور یافت. اگرچه انتقاداتی به نحوه انجام آن وارد شد، اما نتیجه آن اثری پرطرفدار بود.

شهرزاد کارگردان: حسن فتحی بازیگر: قباد

شهاب حسینی در نقش «قباد» در نمایی از سریال «شهرزاد». عکس: امیرحسین شجاعی

مختصات نقش: قباد از سریال «شهرزاد» به عنوان شخصیتی بی ریشه و بی جهت در فصل اول معرفی شد; فردی که همیشه گوش به فرمان بزرگ استاد بود و هیچ اختیاری از خود نداشت. او بخش مهمی از زندگی خود را به قمار و شرط بندی اختصاص می دهد. با همسرش رابطه عاطفی نداشت، مدام او را عصبی می کرد، تحقیر می کرد و کتک می زد. در واقع تا زمانی که با شهرزاد آشنا شد شخصیتی منفور بود. اما وقتی شهرزاد وارد زندگی قباد شد، شخصیت او تغییر کرد. او از یک شخصیت منفور به یک فرد دوست داشتنی تبدیل شد که حاضر است برای بازگرداندن محبوبش دست به هر کاری بزند. پس از آن، قباد که شخصیتی لایزفر داشت، ناگهان جای خود را با فرهاد عاشق پیشه عوض کرد. شهرزاد برای به دست آوردن قباد تلاش کرد، اما فرهاد هرگز این کار را برای او انجام نداد. از طرفی قباد جزو گروه بزرگ قاچاق مواد مخدر آقا بود. در ابتدا شخصیتی منفعل داشت و گوش به فرمان بود و بخشی از شکنجه و قتلی که بزور آقا دستور می داد توسط قباد انجام می شد. بعدها که مقام عالی آقا را به دست گرفت، خودش آن رویه را انجام داد و از قدرت خانواده دیوانسالار برای اثبات شایستگی خود استفاده کرد.

گریم: «شهرزاد» را در دهه 30 می گفتند و قباد به دلیل اینکه عضوی از خانواده دیوان سالار بود همیشه آراسته و رسمی لباس می پوشید. بیشتر اوقات او را با کت و شلوار و کراوات می دیدیم. صورتش همیشه شش تیغ بود، مدل موهایش بیشتر به شخصیتش نزدیک بود تا به صورتش.

بازیگر مقابل: قباد یکی از اضلاع مثلث عشقی سریال شهرزاد بود. احساسی ترین مسابقه را مقابل شهرزاد انجام داد و در نهایت با عشقش نابود شد، به همین دلیل بیشترین بازی را با ترانه علیدوستی انجام داد. اما در فصل اول به عنوان زیردست بزرگ آقا و همسر شیرین مقابل علی نصیریان و پریناز ایزدیار بازی کرد.

میزان موفقیت: شهاب حسینی به درستی مسیر را از مردی مهماندار و خوشگذران به مردی عاشق و سپس به مردی شکست خورده و سرکش با شخصیت قباد روایت کرد. درست است که او مقام عالی آقا را داشت و دستور ترورهای زیادی می داد، اما به دلیل تبحر در ابراز عشق، در نهایت به چهره محبوب سریال تبدیل شد. جذابیت قباد و احساساتش نسبت به شهرزاد به حدی افزایش یافت که وقتی در قسمت پایانی گلوله خورد، طرفدارانش در فضای مجازی با صدای بلند اعتراض کردند و از پایان تلخ سریال گلایه کردند.

پوست شیر ​​کارگردان: جمشید محمودی در نقش: محب مشکات

شهاب حسینی

شهاب حسینی در نقش محب مشکات در نمایی از سریال پوست شیر. عکس: فتاح زینوری

مختصات نقش: محب پلیسی تنها و افسرده بود که دخترش را به دلیل رسیدگی به پرونده قاتل زنجیره ای از دست داد و هنوز نتوانست به زندگی عادی خود بازگردد. محب از جان و خدا و شغلش سخت خشمگین بود و دنیا را بدون دخترش تحمل نمی کرد تا اینکه قضیه نعیم باعث شد برای انتقام خون دختری به میدان بازگردد. شهاب حسینی متفاوت از تصویر کلیشه ای که همیشه از پلیس داشتیم عمل کرد و توانست این سردرگمی، عصبانیت و عصیان را در قالب شخصیتی دوست داشتنی نشان دهد. او دائماً عصبانی و عصبی، پرخاشگر و خشن بود، اما در نهایت پشت سر نعیم ایستاد و از او دفاع کرد.

گریم: شهاب حسینی در نقش افسر پلیس با گریمی متفاوت ظاهر شد. او لباس راحتی و ژاکت پوشیده بود، عینک آفتابی زده بود و ریش داشت. از جایی به بعد بر اثر شکسته شدن شیشه ماشین جای زخم روی صورتش باقی ماند و این زخم ها تا آخر روی صورتش ماند.

بازیگر مقابل: آنچه در محب قابل توجه بود، رفاقت او با نعیم بود. گویی یک بار دیگر با قتل ساحل دخترش را از دست داده بود و به همین خاطر احساسش در دلش بود. او ابتدا با نعیم مخالفت کرد، اما کم کم به تیم او پیوست و با اینکه رفتار پلیسی او را تایید نکرد، حقش را به او داد. بازی شهاب حسینی در کنار هادی حجازی فر یکی از اتفاقات مهم این سریال بود. آنها رفتار یکدیگر را کاملاً تکمیل می کردند و با هم یک کل منسجم را تشکیل می دادند. حسینی در آخرین نوبت مقابل مجتبی پیرزاده بازی درخشانی انجام داد.

میزان موفقیت: شهاب حسینی در اواسط دهه نود با بازی در نقش «قباد» در سریال «شهرزاد» به اوج موفقیت رسید. در همین دوره بود که با بازی «عماد» در فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن شد و بار دیگر به اوج شهرت رسید. اما پس از این دو موفقیت بزرگ، با وجود حضور در فیلم های مختلف، هرگز نتوانست زنده شود و تاثیری درخور توجه از خود به جای بگذارد. تا اینکه بار دیگر با نقش «محب مشکات» در سریال «شیر پوست» ظاهر شد و توانست به عنوان یکی از مهم ترین بازیگران این سریال به شدت بازی کند. او با بازی در نقش یک افسر پلیس متفاوت به قدری مورد توجه قرار گرفت که در نظرسنجی فیلمنیوز برای انتخاب بهترین شخصیت این سریال بیشترین رای را به دست آورد.

گناه یک فرشته کارگردان: حامد عنقا بازیگر: حامد تهرانی

شهاب حسینی

شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی در نمایی از سریال گناه فرشته. عکس: آرش شاه محمدی

مشخصات نقش: «گناه فرشته» اولین همکاری شهاب حسینی با حامد عنقاس است که هنوز اکران نشده است و هنوز نمی توان درباره ابعاد مختلف آن به تفصیل صحبت کرد. با توجه به اینکه دیروز تیزر این سریال منتشر شد، طبق اطلاعات شما می دانیم که وکیلی به نام حامد تهرانی در کار خود بسیار جدی است. او پرونده ای را به عهده می گیرد که شامل یک قتل است و به نظر می رسد با نجات یک دختر ارتباطی داشته باشد. یک انتهای داستان به همسر وکیلش برمی‌گردد و او مجبور می‌شود جلوی او بایستد تا به درستی از خود دفاع کند. از این رو با چالش های زیادی مواجه است. این اولین بار است که شهاب حسینی را در نقش یک وکیل می بینیم. او پیش از این در شبکه نمایش داخلی نقش یک بوروکرات و پلیس را بازی کرده بود و حالا در جایگاهی متفاوت ظاهر شده است.

گریم: حسینی برای این نقش از ریش استادی استفاده کرد که بر خلاف موهای مشکی اش پرپشت است و از میانسالی او می گوید. این گریم باعث شده سن شخصیتی که بازی می کند به سن واقعی او نزدیک شود.

بازیگر مقابل: هنوز دقیقا نمی دانیم بازیگری که بیشترین نقش را در کنار شهاب حسینی دارد کیست اما در کل همانطور که در تیزر و اخبار دیده ایم او با لادن مستوفی، مهدی همبازی است. سلطانی، پردیس پورابدینی، دیبا زاهدی و نفس بازغی.

سریال «گناه یک فرشته» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی حامد عنقا از جمعه اول آذرماه به صورت اختصاصی روی پلتفرم فیلمو می رود.

منبع: مووی نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.