افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

15 میدان نفتی پارس جنوبی با کمک هوش مصنوعی به تولید انبوه می رسد

  • کد خبر : 152128
15 میدان نفتی پارس جنوبی با کمک هوش مصنوعی به تولید انبوه می رسد

به گزارش بازار، دستگاه نمونه برداری افقی نیمه صنعتی چاه روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، رئیس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از مدیران، معلمان رونمایی شد. و فناوران این دانشگاه. معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این مراسم گفت: باید با […]

به گزارش بازار، دستگاه نمونه برداری افقی نیمه صنعتی چاه روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، رئیس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از مدیران، معلمان رونمایی شد. و فناوران این دانشگاه.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این مراسم گفت: باید با تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه برای حل مشکلات جامعه تلاش کنیم چرا که این الگوی بین المللی در همه جای دنیا معتبر است، کشورهای توسعه یافته نیز دارای ممتاز هستند. دانشگاه ها.

محسن خجسته مهر با بیان اینکه دانشگاه زیرساخت های توسعه و پیشرفت کشور را فراهم می کند و دانشجویان به عنوان سرمایه ملی، سرنوشت آینده کشور را رقم می زنند، تاکید کرد: باید چالش های کشور را به فرصت های فناورانه تبدیل کنیم.

وی افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی توانایی کشور در مدیریت صنعت و جلوگیری از گرفتار شدن جامعه در تنگنای تحریم است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به موفقیت کشور در فاز 15 پارس جنوبی برای اولین بار در جهان گفت: امروز همه دنیا به قدرت انقلاب اسلامی واقف شده اند و ما خود را به نمایش گذاشته ایم. علم مرجعیت در عمل

خجسته مهر در خصوص کاربرد هوش مصنوعی در اکتشاف نفت و گاز گفت: سند هوش مصنوعی نفت را نهایی کرده ایم و با این گام بزرگ 15 میدان نفتی پارس جنوبی با کمک هوش مصنوعی دیجیتالی و تولید انبوه می شود. هوش.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.