افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
11

معرفی بروکر ارانته برای تریدرهای ایرانی

  • کد خبر : 15208
معرفی بروکر ارانته برای تریدرهای ایرانی

بروکر ارانته بروکر ارانته (Errante) یکی از جدیدترین بروکرهای بازار فارکس است که فعالیت خود را از سال 2018 میلادی آغاز کرد و در طول این مدت زمان کوتاه توانست با بهره‌مندی از یک تیم کاملا حرفه‌ای و ارائه خدمات باکیفیت و عالی به کاربران خود در سراسر جهان به یکی از بروکرهای موفق، پرطرفدار و […]

بروکر ارانته

بروکر ارانته (Errante) یکی از جدیدترین بروکرهای بازار فارکس است که فعالیت خود را از سال 2018 میلادی آغاز کرد و در طول این مدت زمان کوتاه توانست با بهره‌مندی از یک تیم کاملا حرفه‌ای و ارائه خدمات باکیفیت و عالی به کاربران خود در سراسر جهان به یکی از بروکرهای موفق، پرطرفدار و معتبر تبدیل شود. این بروکر که دفتر مرکزی آن در کشور قبرس واقع شده است، از روزهای پایانی سال 2020 میلادی هم‌زمان با سال 1399 هجری شمسی با ورود به بازار مالی ایران و پشتیبانی از زبان فارسی خدمات خود را در اختیار تریدرهای ایرانی نیز قرار می‌دهد. معامله‌گران می‌توانند از طریق معامله جفت ارزها، نفت، طلا، سهام شرکت‌های مطرح جهان و ارزهای دیجیتال در ارانته به درآمد خوبی دست پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی دقیق بروکر ارانته به عنوان بهترین و مناسب‌ترین بروکر بازار فارکس برای تریدرهای ایرانی بپردازیم و مراحل افتتاح حساب در ارانته فارسی را توضیح دهیم.

بروکر ارانته چیست و سابقه آن چقدر است؟

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم بروکر ارانته یکی از بروکرهای باکیفیت و نسبتا جدید بازار فارکس است که به عنوان یک بروکر تازه کار در کنار تعداد زیادی از بروکرهای باسابقه و قدیمی این بازار در بین تریدرها به محبوبیت بسیار بالاتری دست پیدا کرده است. این بروکر از طریق دو رگولاتوری شامل رگوله CySec و رگوله FSA به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد. رگوله CySec اعتبار بالایی دارد و خدمات آن در قبرس در اختیار کاربران اروپایی قرار می‌گیرد و رگوله FSA در سیشلز فعالیت می‌کند‌.

وب‌سایت بروکر Errante نیز یکی از وب‌سایت‌های کاربرپسند است که تمام اطلاعات مورد نیاز تریدرها مانند انواع مختلف حساب‌ها، موارد قابل ترید کردن، پلتفرم‌ها و … را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. با توجه به شروع فعالیت ارانته از سال 2018 سابقه این بروکر پنج سال است. شاید برخورداری از پنح سال سابقه برای یک بروکر زمان نسبتا پایینی به نظر برسد؛ اما بروکر Errante از لحاظ کیفیت خدمات و اعتبار بسیار بالا در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و دور از حد انتظار بسیاری از تریدرها ظاهر شده است. تنها نکته مهم یا تنها ایراد موجود در سابقه درخشان این بروکر فقط پایین بودن مدت زمان فعالیت آن است. به جز این یک مورد هیچ ایراد، کمبودی یا نقطه ضعفی را نمی‌توان در ارانته فارسی پیدا کرد.

ارانته فارسی
بروکر ارانته برای تریدرها چه مزایایی دارد؟‌

عملکرد خوب و مزایای بروکر ارانته این بروکر را به یک انتخاب بسیار مناسب و مفید برای تریدرهای ایرانی تبدیل کرده است. این مزایا شامل موارد زیر است:

پایین بودن میزان کارمزد یا اسپرد

یکی از مهم‌ترین مزایای بروکر Errante که در افزایش محبوبیت آن نیز نقش مهمی ایفا کرده است، پایین بودن میزان کارمزد یا اسپرد این بروکر نسبت به سایر بروکرهای بازار فارکس است. مراحل ثبت‌نام و مرحله احراز هویت در این بروکر نیز بسیار راحت است و بعد از افتتاح حساب می‌توان با واریز کمترین مبلغ آن را شارژ کرد.

برخورداری از یک تیم پشتیبانی باکیفیت و پرقدرت و پشتیبانی از زبان فارسی

تیم پشتیبانی پرقدرت این بروکر محبوب در بین تریدرهای ایرانی از ساعت نه صبح تا نه شب با استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام به تمام سوالات تریدرها پاسخ می‌دهند. در کنار این مزیت پشتیبانی از زبان فارسی و امکان واریز و برداشت با واحد پول ریال نیز در افزایش طرفداران این بروکر در بین ایرانیان نقش داشته است.

بیمه حساب‌ها تا سقف یک میلیون یورو

یکی دیگر از مزایای Errante امنیت دارایی سرمایه‌گذاران با بیمه حساب‌ها تا سقف یک میلیون یورو است. بیمه معتبر LIoyd’s انگلستان در صورت هر اتفاقی مانند تقلب، خطای سیستمی و ریسک‌های دیگر دارایی تریدرها را بیمه می‌کند.

امکان کپی تریدینگ برای تریدرهای مبتدی

تریدرهایی که به تازگی وارد بازار فارکس شده‌اند، در معاملات خود از کپی تریدینگ استفاده می‌کنند. با کمک این مزیت می‌توان به حساب تریدرهای حرفه‌ای و باسابقه اتصال پیدا کرده و معامله‌های آن‌ها را کپی کرد و سود خوبی به دست آورد.

متنوع بودن حساب‌های معاملاتی

بروکر ارانته حساب‌های معاملاتی متنوعی شامل حساب استاندارد، پرمیوم، وی آی پی و تیلور مید را در اختیار کاربران خود قرار داده است. تریدرها باید برای افتتاح حساب استاندارد 50 دلار، افتتاح حساب پرمیوم 1000 دلار، افتتاح حساب وی آی پی 5000 دلار و افتتاح حساب تیلور مید 15000 دلار به حساب خود واریز کنند. این بروکر معتبر و پرطرفدار از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 پشتیبانی می‌کند. تریدرهای جوان به متاتریدر 5 و تریدرهای مسن‌ و قدیمی به متاتریدر 4 علاقه دارند. تمام معاملات در Errante در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین سرعت انجام می‌شوند.

برخورداری از نمادهای معاملاتی متنوع

بروکر ارانته همه نمادهای معاملاتی اعم از فلزات گران‌بها مانند نقره، طلا، پلاتین، پالادیوم، انرژی‌هایی مانند نفت، کالاهایی مانند قهوه، کاکائو، شکر، کتان، پنبه و مس، شاخص‌های عمده متعلق به بورس‌های بزرگ جهان، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و ریپل، سهان شرکت‌هایی مانند آمازون، تسلا، گوگل، اپل و … را برای معامله در اختیار کاربران خود قرار داده است.

ارائه حساب اسلامی یا حساب بدون سواپ

برای تریدرهای مسلمانی که در این بروکر مشغول ترید کردن هستند و نسبت به مسائل شرعی حساسیت بالایی دارند امکان افتتاح حساب اسلامی یا حساب بدون سواپ وجود دارد. هر چهار نوع حساب این بروکر از طریق ارائه درخواست در پرتال به مدت هفت شب به حساب بدون سواپ یا اسلامی تغییر پیدا می‌کنند.

 


مراحل افتتاح حساب در ارانته فارسی به چه صورت است؟

با توجه به مشکلات فیلترینگ و فیلتر بودن وب‌سایت Errante در ایران در اولین مرحله از مراحل افتتاح حساب باید با استفاده از فیلترشکن وارد صفحه اصلی وب‌سایت بروکر ارانته شوید و بعد از تغییر زبان انگلیسی به فارسی به تکمیل کردن دقیق و درست فرم ثبت‌نام بپردازید. در مرحله بعدی به آدرس ایمیلی که در سایت درج کرده‌اید یک ایمیل ارسال می‌شود که شما باید آن ایمیل را تایید کنید. سپس صفحه‌ای برایتان باز خواهد شد که باید اطلاعات تکمیلی درخواست شده را در آن به ثبت برسانید. در مرحله بعدی نوبت به آپلود کردن تصویر مدارکی مانند پاسپورت، گواهینامه رانندگی، پشت و روی کارت ملی، بیمه خودرو و قبض خدمات شهری می‌رسد. در مرحله آپلود مدارک باید مشخصات فردی و آدرس خود را نیز ثبت کنید و منتظر بمانید تا مدارک ارسال شده تایید شوند. نتیجه تایید مدارک از طریق ایمیل برایتان ارسال می‌شود. برای افتتاح حساب استاندارد در این بروکر به 50 دلار احتیاج خواهید داشت. از تاریخ 8 دسامبر سال 2021 میلادی به کاربران این بروکر بعد از افتتاح حساب استاندارد و شارژ اولیه بونوس و پاداش صددرصدی تعلق می‌گیرد. برای ترید کردن و انجام معامله در حساب ریل حداقل باید شارژ موجود در حسابتان 200 دلار باشد.

 


جمع بندی

در این مقاله تمام سعی خود را کردیم که اطلاعات مفیدی درباره ویژگی‌ها، مزایا و نحوه افتتاح حساب در بروکر ارانته در اختیار علاقه‌مندان به این بروکر قرار دهیم. هیچ کس به طور کامل از آینده بروکرهای فارکس باخبر نیست؛ اما پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که Errante به زودی به یک بروکر بسیار محبوب جهانی تبدیل خواهد شد. این روزها وب‌سایت‌های معتبر زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که محتوای مفید و ارزشمندی را درباره ویژگی‌های بروکرهای بازار فارکس و تجربه‌ تریدرها در زمینه‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا به عنوان یک راهنما به آن‌ها کمک کنند که معاملات پرسودی داشته باشند. امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.