افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

طراحی خانه فقط زیباسازی عناصر اصلی نیست / مثلاً میز پاتختی را به این شکل تزیین کنید

  • کد خبر : 151903
طراحی خانه فقط زیباسازی عناصر اصلی نیست / مثلاً میز پاتختی را به این شکل تزیین کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: حتی در کوچکترین خانه ها هم وسایل زیادی وجود دارد. وسایلی که مکمل یکدیگر هستند و می توان گفت همه برای زندگی ضروری هستند. حالا یکی کمتر و یکی بیشتر. به عنوان مثال، هر خانه ای قطعا به یخچال نیاز دارد، اما هر خانه ای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: حتی در کوچکترین خانه ها هم وسایل زیادی وجود دارد. وسایلی که مکمل یکدیگر هستند و می توان گفت همه برای زندگی ضروری هستند. حالا یکی کمتر و یکی بیشتر. به عنوان مثال، هر خانه ای قطعا به یخچال نیاز دارد، اما هر خانه ای نیاز به آباژور ندارد و در هر خانه ای این مورد را نخواهید دید. یکی دیگر از لوازمی که معمولا در همه خانه ها حتی خانه های کوچک یافت می شود تخت دونفره است که معمولا حداقل یک تخت دارد. میزهای خواب میزهای کوچکی هستند که دارای کشو هستند و در کنار تخت قرار می گیرند و چیزی که اغلب مشخص نیست این است که خانم ها نمی دانند چه چیزی را به عنوان دکور روی این میزها قرار دهند.

پاتختی برای چه استفاده می شود؟

اما قبل از اینکه به سراغ تزیین میز پاتختی برویم، بهتر است ابتدا ببینیم میز پاتختی برای چیست و در مورد آن توصیه هایی داشته باشیم. به این میزهای کوچک که اگر یکی باشد در کنار و اگر دوتا باشد کنار تخت قرار می گیرند، شب نشینی می گویند. این میزها معمولا اندازه کوچکی دارند و دارای دو کشو هستند. اگر بخواهیم استفاده از پاتختی را به صورت کلی و خلاصه بگوییم، باید بگوییم که میزی است که معمولاً از ساعات پایانی شب تا ساعات اولیه صبح لوازم مورد نیاز خود را در آن قرار می دهیم.

بسیاری از افراد چراغ مطالعه یا چراغ خواب را روی میزهای خود قرار می دهند تا بتوانند به راحتی هنگام خواب آن را خاموش کنند و اگر نیمه شب از خواب بیدار شوند، می توانند بدون بلند شدن از رختخواب چراغ را روشن کنند. معمولاً وسایل مختلفی مانند لوازم آرایشی و دارویی را در کشوهای کنار تخت قرار می دهند تا افراد بتوانند به سرعت به آنها دسترسی داشته باشند.

از طرفی این روزها استفاده از تلفن همراه بسیار رایج شده است و افراد گوشی را در دست می گیرند تا زمانی که به خواب می روند، اما باید بدانید که استفاده از گوشی در اتاق تاریک می تواند به چشمان شما آسیب برساند. علاوه بر این، وجود چراغ خواب می تواند به شما امکان دسترسی به نور کافی برای خواندن کتاب قبل از خواب را بدهد. به همین دلیل یکی از وسایلی که می توان از آن برای تزئین میز پاتختی استفاده کرد و از استفاده از میز تحریر بهره برد، چراغ مطالعه است.

2- چراغ خواب

برخی از افراد هستند که نمی توانند در یک فضای کاملا تاریک بخوابند، بنابراین نمی توانند بخوابند. به همین دلیل برای روشن شدن حداقل به یک چراغ نیاز دارند. این افراد می توانند برای تزیین میز کنار تخت، چراغ خواب دلخواه خود را روی میز کنار تخت قرار دهند و نور لازم برای خواب را دریافت کنند.

چیدمان میز خواب

3- ساعت رومیزی

یکی دیگر از وسایلی که می تواند روی پاتختی قرار گیرد و جذاب باشد ساعت رومیزی زیبا و جذاب است. این باعث می شود تخت خواب زیباتری داشته باشید و همچنین می توانید زمان را به راحتی تشخیص دهید.

4- قاب عکس

وسیله دیگری که می تواند حس فوق العاده و همچنین زیبایی را به شما بدهد قاب عکس است. می توانید عکس عزیزانتان را در یک قاب عکس زیبا قرار دهید و روی تخت قرار دهید.

چیدمان میز خواب

5- گل و گیاه

برخی خانواده ها و خانم ها هستند که علاقه زیادی به گل و گیاه دارند و دوست دارند یک یا چند گلدان در اتاق خواب خود داشته باشند که زیبایی وصف ناپذیری داشته باشد و به تصفیه هوا کمک کند. در اینجا می توانید یک گلدان مناسب و زیبا برای گیاه مورد نظر خود انتخاب کرده و در بستر گل قرار دهید. باید بدانید که برخی از گیاهان برای اتاق خواب بسیار مناسب هستند و قرار دادن آنها در اتاق خواب باعث می شود افراد از مزایای گل بهره ببرند. به عنوان مثال، داشتن یک گلدان کوچک با گیاه اسطوخودوس در اتاق خواب باعث می شود افراد عمیق تر و بهتر بخوابند.

چیدمان میز خواب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.