افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

آیا می خواهید راز همه چیز زیبایی که دیده اید و به شما نمی گویند را بدانید؟ / 4 نکته برای یک استایل زیبا

  • کد خبر : 151882
آیا می خواهید راز همه چیز زیبایی که دیده اید و به شما نمی گویند را بدانید؟  / 4 نکته برای یک استایل زیبا

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خوش تیپ بودن این روزها یکی از مهم ترین موضوعاتی است که همه به آن توجه می کنند، زیرا به این ترتیب می توان تا حد زیادی در جامعه پذیرفته شد، زیرا از قدیم الایام گفته شده که عقل افراد به آنها بستگی دارد. سلیقه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خوش تیپ بودن این روزها یکی از مهم ترین موضوعاتی است که همه به آن توجه می کنند، زیرا به این ترتیب می توان تا حد زیادی در جامعه پذیرفته شد، زیرا از قدیم الایام گفته شده که عقل افراد به آنها بستگی دارد. سلیقه ها البته نمیدونم اینا کی هستن جز ما شکل گرفته ولی ما آدمای بصری هستیم و کلا آدمای خوشگل رو دوست داریم چون معتقدیم این افراد اعتماد به نفس بالایی دارن و این کاملا درسته اما این روزها خوش تیپ بودن سخت تر شده است. به عنوان مثال، قبل از خرید یک کت خاکستری به فروشگاه می رفتید. با کت خاکستری چه می آید؟ و شما کار را با تراز کردن رنگ‌هایی که با خاکستری مطابقت دارند به پایان رساندید. .

اما امروزه توقعات مردم در مورد استایل هایشان بیشتر است، مثلاً خیلی ها می خواهند استایلی داشته باشند که اگر تیپ بدنی خاصی دارند و مشکلی که آزارشان می دهد، آن مشکل را حل کند، مثلاً اگر یک نفر کوتاه قد است، به دنبال آن است. برای لباس کسانی که قد خود را نشان می دهند علاوه بر داشتن استایل خوب و شیک می توانند فیزیک خود را به شکل دیگری و هر طور که می خواهند نشان دهند که موفق است و در نتیجه افراد زیبا به چشم می آیند، یعنی لباس. آنها از آنها فقط برای زیبایی استفاده نمی کنند، بلکه برای بهتر دیده شدن تا حد امکان از آنها استفاده می کنند. اکنون، در زیر به یک سری نکات برای داشتن یک استایل شیک با کمترین هزینه اشاره می کنیم، پس به کار خود ادامه دهید. با ما.

لباس متناسب با اندام خود بخرید.

یکسری ها هستند که هنگام خرید لباس فقط به مد و مد لباسی که می خرند توجه می کنند و چشمانشان را روی بقیه چیزها می بندند، در حالی که بعد از مدتی به «وقتی لباس می پوشند» می روند. ، با خود می گویند وای من چه کار کردم اصلا به من نمی خورد فقط پول را هدر دادم!

با در نظر گرفتن این موضوع، اگر دوست ندارید جزو این افراد باشید، توصیه می کنیم لباس هایی متناسب با اندام خود بخرید، مثلاً اگر لاغر هستید، لباس های خیلی تنگ نخرید. اگر خود را لاغرتر یا چاق‌تر می‌بینید، لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ نخرید و وقتی به خرید می‌روید به تناسب آن‌ها با سایزتان توجه کنید و لباس‌های متوسط ​​را انتخاب کنید.

نکاتی برای یک استایل شیک

به رنگ لباسی که می خرید دقت کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که برای شیک پوش بودن باید رعایت کنید وجود هارمونی رنگی بین لباس های مختلف استایل شماست، بنابراین شنبه و یکشنبه لباس نپوشید و اگر نمی توانید لباس های رنگارنگ بپوشید و آن ها را دوست نداشته باشید. توصیه می کنم در ترکیب احساس راحتی داشته باشید، توصیه می کنیم برای سهولت در ترکیب، لباس هایی با رنگ های خنثی بخرید، مانند سفید، کرم، طوسی و ….

علاوه بر این، اگر لاغر هستید و می‌خواهید کمی پرتر به نظر برسید، توصیه می‌کنیم رنگ‌های روشن و پاستلی را انتخاب کنید و اگر چاق هستید و می‌خواهید لاغرتر باشید، رنگ‌های تیره‌تر برای شما بهتر هستند، کشیده‌تر به نظر می‌رسند.

نکاتی برای یک استایل شیک

از قدیمی ها استفاده کنید تا استایل خاصی داشته باشید

اگر لباسی دارید که زیباست اما فکر می‌کنید کهنه شده است، توصیه می‌کنیم آن را دور نیندازید و نگه‌دارید زیرا احتمالاً روزی دوباره مد خواهد شد، زیرا اگر با دقت نگاه کنید، بسیاری از اقلام در دنیا وجود دارد. مد و مد بازخواهد گشت، مثلا اجناس چرمی مدتی به فراموشی سپرده شدند، اما این روزها شاهد بازگشت آنها در بسیاری از اقلام هستیم. به طور کلی، طراحان مد برای بسیاری از استایل‌های خیابانی از مد دهه‌های قبل الهام می‌گیرند، پس چرا خودتان این کار را انجام ندهید و یک سری تغییرات برای مدرن کردن لباس‌ها ایجاد نکنید و زمانی که می‌توانید خلاقانه و خوشمزه این کار را انجام دهید، از آنها استفاده مجدد نکنید!

نکاتی برای یک استایل شیک

به لوازم جانبی توجه ویژه ای داشته باشید.

اکسسوری ها امروزه به یک عنصر مهم در استایل هر فردی تبدیل شده اند و ما می توانیم با استفاده از آنها چیزهای زیادی به استایل خود اضافه کنیم، بنابراین نیازی به خرید لباس های گران قیمت و مجلل نیست زیرا با اکسسوری های خوب و شیک می توانید این کار را انجام دهید. ، پس دست به کار شوید و اگر بیشتر لباس های کمدتان رنگ های خنثی دارند، چند اکسسوری روشن و رنگارنگ با آن ها تهیه کنید تا استایل شما بدرخشد.

نکاتی برای یک استایل شیک

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.