افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

لباس هایی که سن ما را نشان می دهد / همه ما این را می پوشیم چطور می خواهید بچه باشید؟

  • کد خبر : 151809
لباس هایی که سن ما را نشان می دهد / همه ما این را می پوشیم چطور می خواهید بچه باشید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: داشتن یک استایل خوب می تواند برای همه خوشایند و قابل ستایش باشد، زیرا در این صورت اعتماد به نفس شما ناشی از تعریف و تمجید اطرافیانتان خواهد بود و این حس خوبی است و همه دوست دارند به آن برسند، به همین دلیل است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: داشتن یک استایل خوب می تواند برای همه خوشایند و قابل ستایش باشد، زیرا در این صورت اعتماد به نفس شما ناشی از تعریف و تمجید اطرافیانتان خواهد بود و این حس خوبی است و همه دوست دارند به آن برسند، به همین دلیل است که بسیاری سعی کنید خوش تیپ باشید چون هیچکس از شکم مادرش خوش تیپ به دنیا نمی آید و شما که در حال خواندن این مقاله هستید یکی از افرادی هستید که سعی می کنید خوش تیپ باشید، آن را پیدا کردید و اکنون می خواهیم با شما در مورد لباس هایی صحبت کنیم که شما را نشان می دهد. پیر شوید تا با لباس هایتان زیباتر به نظر برسید.

احتمالاً تعدادی از افراد را در اطراف خود دیده اید که به آنها بیبی فیس می گویند و این دوستان جوان تر از آنچه هستند به نظر می رسند، اما آیا تا به حال در یک گروه یا محیط ناشناخته بوده اید و وقتی نوبت به سنت شما می رسد، رسانه بازی را انجام دهید و ایرانی؟ و بگید اگر طرف یک عدد بیشتر از سنت شما بگوید چقدر هزینه می کنید؟ البته وضعیت بدی است و به همین دلیل باید حواستان به لباس هایی باشد که سن ما را نشان می دهد. زیرا؟ چون در برخی موارد چهره ما با سن ما تناقضی ندارد، یعنی ممکن است صورت نوزاد نداشته باشیم، اما آن عددی نیستیم که دیگران از سن خود می گویند، پس چند لباس که سن ما را نشان می دهد بشناسیم و آنها را از وجودمان حذف کنیم. سبک.

دامن های گشاد را فراموش کنید

آیا تا به حال در گروهی از زنان بوده اید که همه سانتال منتال هستند و می دانید که در این گروه ها یک نفر باید بهترین باشد زیرا همیشه می گویند خانم ها آرایش نمی کنند تا خودشان را در چشم مردان نشان دهند، دلیل آن برای همه اینها آنها زن هستند، دیگران هستند زیرا می خواهند از آنها بهتر باشند، بنابراین برای اینکه شما در آن محافل بدرخشید و اگر ازدواج نکرده اید به دیدار مادرشوهر آینده خود خواهید رفت. یا خواهرشوهر

دامن‌های گشاد سن شما را بیشتر از آنچه هست نشان می‌دهند و به این ترتیب همه چیز خراب می‌شود، زیرا می‌خواهید نه تنها سن خود را داشته باشید، بلکه جوان‌تر نیز به نظر برسید، به همین دلیل باید دامن‌هایی را انتخاب کنید که دقیقاً اندازه شما هستند، آن‌ها کمی تنگ هستند. ناحیه لگن و نباید بالاتر از زانو باشد.

لباس هایی که سن ما را نشان می دهد.

کیف و کفش خود را ترکیب نکنید، وسایل دیگر را انتخاب کنید.

امروزه ترکیب خیلی خاص شده است و دیگر فقط ترکیب رنگ ها نیست و این داستان ها گذشته است و مد امروز ایجاد هارمونی است، یعنی نوع و استایل آن دسته از افرادی که با انتخاب رنگ ها سعی در استایل سازی دارند. این ترکیب، بیشتر از کسانی که از رنگ‌های تکراری در لباس‌های سبک متفاوت خود استفاده می‌کنند، می‌پسندند و می‌پذیرند، بنابراین اگر بتوانید بین کیف و کفش بروید، به دنبال مدل‌هایی باشید که بسیاری از افراد حتی فکر نمی‌کنند با آن‌ها مطابقت داشته باشند، آن را دریافت خواهید کرد. بسیار زیباتر باشید، به شرطی که رنگ و مدل یکسانی داشته باشند تا قد شما را افزایش دهند.

لباس هایی که سن ما را نشان می دهد.

کفش هایی با پاشنه ضخیم را در نظر بگیرید

بسیاری از ما دوست داریم با استایل خود احساس راحتی کنیم و هیچکس دوست ندارد استایلی داشته باشد که ما را رنج می دهد و ظاهر شدن با آن برایمان سخت است، اما گاهی اوقات از یک سری گزینه ها عبور می کنیم که ممکن است خوب باشند، اما ما را پیرتر نشان می دهد یکی از این گزینه ها انتخاب کفش هایی با پاشنه ضخیم است. شاید برایتان جالب باشد که این کفش‌ها شما را چاق‌تر نشان می‌دهند، پس بهتر است به دنبال کفش‌های امروزی‌تر و مناسب‌تر برای خود باشید، حالا دیگر نیازی به پاشنه ندارید.

لباس هایی که سن ما را نشان می دهد.

گردنبند ماست اکسسوری نامناسبی برای کسانی است که می خواهند جوان به نظر برسند

امروزه اکسسوری ها جزء لاینفک استایل اکثر افراد شده اند و بسیاری از افراد بدون اکسسوری خانه را ترک نمی کنند زیرا احساس می کنند چیزی کم و نابجاست، به همین دلیل داشتن اکسسوری ضروری است. رایج است، اما هنگام انتخاب اکسسوری باید مراقب باشید که آن دسته از اکسسوری هایی را انتخاب نکنید که بزرگ و حجیم هستند، زیرا این نوع اکسسوری ها شما را پیر می کنند، مثلا به گردنبندهای با زنجیر ضخیم و بزرگ فکر نکنید. سنگ ها. در عوض، جواهرات ظریف و ظریف بپوشید.

لباس هایی که سن ما را نشان می دهد.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.