افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

افشاریان: همه ما ناامید شدیم. اما تاج از اینفانتینو اجازه گرفت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 151780
افشاریان: همه ما ناامید شدیم.  اما تاج از اینفانتینو اجازه گرفت – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره استفاده از داوری ویدیویی در دربی توضیحاتی داد. خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون درباره قضاوت دربی با کمک داور ویدئویی گفت: می خواهم این موضوع را با مردم در میان بگذارم که بعد از مدت ها نفس راحتی می کشم. و امیدوارم فردا شاهد رقابت خوبی بین دو […]

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره استفاده از داوری ویدیویی در دربی توضیحاتی داد.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون درباره قضاوت دربی با کمک داور ویدئویی گفت: می خواهم این موضوع را با مردم در میان بگذارم که بعد از مدت ها نفس راحتی می کشم. و امیدوارم فردا شاهد رقابت خوبی بین دو تیم پرطرفدار کشور باشیم.

وی ادامه داد: دربی مسابقه ای بود که اگر قرار بود در یک مسابقه VAR تست شود، همان مسابقه بود. از آقای تاج تشکر می کنم که تا آخرین لحظه تلاش های وصف ناپذیری برای تحقق این امر انجام دادند. حوالی ساعت 11 امروز ناامید شده بودیم و می خواستیم برنامه دوم را اجرا کنیم، اما رئیس فدراسیون که در جلسه هیات فوتبال اردبیل حضور داشت با اینفانتینو تماس گرفت و با پیگیری های ویژه در آخرین لحظات، وی مجوز گرفت. آقای ترقلی زاده مسئول روابط بین الملل فدراسیون. همچنین از سایر افرادی که در این پروژه کمک کردند بسیار سپاسگزارم. وزیر ورزش و جوانان در این مدت وسواس زیادی برای برگزاری این بحث داشت.

افشاریان افزود: به همین منظور تیم VAR دارای مجوز در کشور در این دیدار حضور خواهد داشت. همچنین از کمک دو کمک داور تصویری که در عراق هستند نیز داریم و در نهایت بازی فردا در ساعت مقرر در ورزشگاه خاطره انگیز آزادی برگزار می شود. امیدواریم این مسابقه گامی عالی برای سایر مسابقات باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)