افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ما به شما بهترین کرم پودرهایی را معرفی می کنیم که چهره ای جدید به شما می بخشد / راز داشتن پوستی صاف

  • کد خبر : 151748
ما به شما بهترین کرم پودرهایی را معرفی می کنیم که چهره ای جدید به شما می بخشد / راز داشتن پوستی صاف

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- برای داشتن ظاهری مناسب و زیبا، لباس های همخوان و در نهایت داشتن استایل مناسب و جذاب نیمی از راه است، داشتن چهره خوب و زیبا نیمی دیگر از راه است. آیا می دانید چهره یک زن چقدر مهمتر از یک مرد است؟ حتما در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- برای داشتن ظاهری مناسب و زیبا، لباس های همخوان و در نهایت داشتن استایل مناسب و جذاب نیمی از راه است، داشتن چهره خوب و زیبا نیمی دیگر از راه است. آیا می دانید چهره یک زن چقدر مهمتر از یک مرد است؟ حتما در اینستاگرام دیده اید که برای لذت طرفداران و شوخی ها می گویند مردها بدون آرایش و بدون فیلتر عکس می گیرند، خوب است، بعد خانم ها با آرایش و فیلتر عکس می گیرند، در نهایت از خودشان راضی نیستند. دختری که بدون فیلتر و آرایش زیاد جلوی دوربین اینستاگرام نمی آید اصلا خوب نیست.

اما واقعیت این است که اگر آرایش را به خوبی بلد باشید و از لوازم آرایشی با کیفیت برای آرایش خود استفاده کنید، قطعا نتیجه خوبی خواهید گرفت. پوست صورت خانم ها بیشتر از آقایان به دلیل آرایش دچار جوش و آکنه می شود و یا اینکه مدل مات می شود که با مراقبت و استفاده از محصولات با کیفیت می توان همه این موارد را کنترل کرد. پایه آرایش مهمترین عنصر آرایش محسوب می شود، زیرا تمام صورت را پشتیبانی می کند و نقطه به نقطه روی آن می نشیند.

بنابراین، در انتخاب این وسیله آرایشی، باید با دقت انتخاب کنید. اما از آنجایی که تعداد مارک ها یا کرم پودرها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، این موضوع باعث سردرگمی خانم ها می شود. در این مقاله قصد داریم با چند برند کرم پودر خوب و درجه یک آشنا شویم که به دلیل کیفیت بالایی که دارند می توانند نیاز کرم پودر شما را برآورده کنند. پس با ما همراه باشید.

تحت عنوان

کرم پودر Everlasting Clarins بهترین کرم پودر دنیا!

میدونی کلارنس معروفه در کل می توان گفت کرم پودرهای کلارنس از بهترین کرم پودرهای دنیا هستند و فواید متعددی برای پوست دارند. از باکیفیت ترین کرم پودرهای کلارنس می توان به کرم پودر Orlasting اشاره کرد که موادی که در آن استفاده می شود مانند پودر بامبو و عصاره کینولا باعث می شود این محصول ماندگاری زیادی داشته باشد و علاوه بر SPF15 جلوه ای مات به پوست شما بدهد. همچنین می توانید از ضد آفتاب استفاده کنید.

کرم پودر همیشگی کلارینز یکی از بهترین محصولات برند کلارینز محسوب می شود که حاوی ترکیب ضد آلودگی ویژه کلارینز می باشد. این کرم پودر منافذ بزرگ و لک ها را به خوبی می پوشاند و با پوشش متوسطی که دارد پوستی یکدست به شما می دهد.

بهترین کرم پودرهای دنیا.

کرم پودر طبیعی درخشنده نارس برای شما که پوست های خشک و چرب دارید.

معمولا افرادی که پوست خشک دارند با لایه برداری آزار می دهند و در نتیجه کرم و پوست پوسته پوسته می شوند و افرادی که پوست چرب دارند نمی توانند زیرسازی یا آرایش را روی صورت خود بزنند. به همین دلیل همیشه به دنبال کرم پودر با کیفیت هستند. کرم پودر طبیعی درخشنده نارس که توسط متخصصین پوست تست و تایید شده است به دلیل بافت سبکی که دارد روی پوست احساس سنگینی نمی کند و از طرفی در برابر تعریق و سایش مقاوم است. نارس طبیعی تابشی یکی از بهترین کرم پودرهای دنیاست.

جالب است بدانید که این کرم پودر فاقد الکل و پارابن است و به لطف عصاره های گیاهی استفاده شده در طول شب (عصاره سیب، هندوانه و تمشک) به مرور زمان پوست شما را بهبود می بخشد. همچنین از پوسته پوسته شدن کرم پودر روی پوست شما جلوگیری می کند، بنابراین این کرم ممکن است بهترین مارک کرم پودر برای افرادی با پوست خشک و چرب باشد.

بهترین کرم پودرهای دنیا.

کرم پودر شانل لبژ یکی از کرم پودرهای محبوب و معروف است.

شانل یکی از معروف ترین برندهای دنیا در فرانسه است که محصولات بسیار خوب و درجه یک در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی تولید می کند. کرم پودر Chanel Lebej جلوه ای طبیعی و درخشان بر روی پوست ایجاد می کند و پوستی شاداب و شاداب به شما می بخشد. این کرم پودر نیز با پوشش متوسط ​​خود پوست را کاملا صاف می کند.

این کرم پودر دارای SPF 25 است که از پوست شما در برابر اشعه آفتاب محافظت می کند و اجازه نمی دهد آسیبی به آن وارد شود، بنابراین می توان آن را یکی از 10 کرم پودر برتر دنیا و همچنین بهترین کرم پودر خارجی نامید.

بهترین کرم پودرهای دنیا.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.