افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

برنان آرمسترانگ کوارتربک ویرجینیا در پورتال انتقال، در گزارش

  • کد خبر : 1517
برنان آرمسترانگ کوارتربک ویرجینیا در پورتال انتقال، در گزارش

او یک سال از صلاحیت باقی مانده است. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. دانشگاهویرجینیاکوارتربک شروع کنندهبرنان آرمسترانگوارد پورتال انتقال شده است، بر اساس یک گزارش از مکس اولسون از ورزشکاران. آرمسترانگ در سال 2020 به عنوان کوارتربک اصلی ویرجینیا به عنوان یک پیراهن قرمز سال دوم برای برایس پرکینز، […]



او یک سال از صلاحیت باقی مانده است.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

دانشگاهویرجینیاکوارتربک شروع کنندهبرنان آرمسترانگوارد پورتال انتقال شده است، بر اساس یک گزارش از مکس اولسون از ورزشکاران.

آرمسترانگ در سال 2020 به عنوان کوارتربک اصلی ویرجینیا به عنوان یک پیراهن قرمز سال دوم برای برایس پرکینز، که رکوردهای مدرسه ای متعددی را به عنوان کوارتربک کاوالیرز قبل از رفتن به NFL، به دست آورد.

آرمسترانگ بلافاصله حضور خود را در سال کووید-19 احساس کرد و 58.6 درصد از پاس‌های خود را برای 2117 یارد و 18 پاس تاچ داون و 11 قطع توپ انجام داد. در آن فصل، آرمسترانگ نیز 552 یارد در زمین با پنج امتیاز اضافه کرد.

واضح بود که حمله ویرجینیا در آن زمان در دستان خوبی بود، اما پس از آن آرمسترانگ از سال اول به سال دوم به عنوان شروع کننده یک جهش عظیم انجام داد. آرمسترانگ در سال 2021 به عنوان یک پیراهن قرمز جوان، در مسیر کسب افتخارات تیم سوم All-ACC، یک بازی پاس بهبود یافته را به نمایش گذاشت. آرمسترانگ 65.2 درصد از پاس های خود را برای 4449 یارد و 31 پاس تاچ داون تنها به 10 توپ قطع کرد. او همچنین 251 یارد و 9 امتیاز روی زمین اضافه کرد.

با ورود به فصل 2022، بسیاری در این فکر بودند که مربی جدید تونی الیوت و آرمسترانگ چگونه با هم ترکیب می شوند. این کوارتربک در بسیاری از این سال تلاش کرد تا فرم خود را از سال 21 به دست آورد و 54.7 درصد از پاس های خود را با 7 تاچ داون و 12 قطع توپ در 10 بازی، بدترین رکورد دوران حرفه ای خود را تکمیل کرد.

آرمسترانگ اکنون وارد پورتال انتقال می شود و ششمین و آخرین سال واجد شرایط بودن به لطف قوانین واجد شرایط بودن COVID-19 از سال 2020 باقی مانده است. او می تواند بلافاصله پس از انتخاب مدرسه بعدی خود بازی کند.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.