افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

چرا تعداد تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه به صورت تصاعدی است؟ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 151620
چرا تعداد تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه به صورت تصاعدی است؟  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری المیادین در گزارشی نوشت: با ادامه فعالیت های تیمی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، روز به روز بر عوارض عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی افزوده می شود. خودروهای زرهی و سربازان. در مناطق مسکونی و اهداف صهیونیست ها از این عملیات در شمال و جنوب غزه نیز به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری المیادین در گزارشی نوشت: با ادامه فعالیت های تیمی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، روز به روز بر عوارض عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی افزوده می شود. خودروهای زرهی و سربازان. در مناطق مسکونی و اهداف صهیونیست ها از این عملیات در شمال و جنوب غزه نیز به دلیل حضور عناصر مقاومت محقق نشده است.

رژیم صهیونیستی اگرچه هنوز نتوانسته است در درگیری های شمال به پیروزی دست یابد و یا مناطق مسکونی و غیرمسکونی وسیعی در شرق غزه را از مسیر جبلیه و شهر غزه تحت کنترل خود درآورد، اما تصمیم گرفته است که نوک پیکان جنگ را به حرکت درآورد. به سمت جنوب تا بتوانید برای خود دستاوردی داشته باشید.

بیش از دو ماه از جنگ غزه می گذرد و علیرغم اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یواف گالانت و گانتز وزرای کابینه وی هدف از عملیات زمینی را ریشه کن کردن غزه اعلام کردند. حماس و نابودی حاکمیت آنها در غزه و بازگرداندن اسرا. به نظر می رسد اسراییل در این جنگ به جز ویرانی گسترده ای که در نوار غزه ایجاد کرده و نسل کشی زنان و کودکان هیچ دستاوردی نداشته است. همزمان مقامات آمریکایی در سطح بین المللی به تل آویو درباره عواقب خطرناک ادامه نسل کشی در غزه هشدار داده اند.

گشایش جبهه جنوب غزه باعث افزایش خسارات و خسارات جانی و مالی ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی در غزه شده است. این موضوع باعث افزایش تلفات انسانی رژیم صهیونیستی در اعلام کشته ها و مجروحان شده است و این در حالی است که رژیم صهیونیستی در اعلام اسامی قربانیان و مجروحان خود در غزه سانسور گسترده ای دارد و به نقل از رسانه های این کشور. رژیم، کمتر از یک سوم آمار رسما حقیقت را اعلام می کند.

افزایش 40 درصدی تلفات نظامیان صهیونیست

بر اساس آمارهای رسمی، تعداد تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی در 7 اکتبر تاکنون بیش از 434 نفر بوده است که نشان می دهد بیش از 111 نفر از این سربازان جان خود را از دست داده اند. در عملیات زمینی ارتش و از این تعداد 39 نفر در 10 روز گذشته پس از آتش بس جان باختند که یک سوم آنها افسر بودند.

به این ترتیب می توان گفت حتی بر اساس آمار اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی، تعداد تلفات نظامی روزانه از 2.5 نفر در 28 روز قبل از آتش بس به 3.8 در ده روز پس از آتش بس رسیده است.

همزمان برخی رسانه های صهیونیستی با انتشار بخشی از آمار واقعی تلفات صهیونیست ها در نتیجه عملیات حمله الاقصی از مجروح شدن 5000 نظامی اسرائیلی خبر دادند که از این تعداد 2000 نفر از کارافتاده دائم و 250 نفر از آنها از کار افتادند. یا نیمه نابینا هستند. این در حالی است که ارتش همچنان بر صحت آمار رسمی خود مبنی بر 1550 مجروح پافشاری می کند. آماری که موسسات درمانی و بیمارستان های سرزمین های اشغالی نیز هنگام انتشار آمار خود از تعداد سربازان صهیونیست بستری در بیمارستان ها آن را رد کرده اند.

گزارش ها نشان می دهد که روزانه حداقل 60 سرباز اسرائیلی برای جراحات مختلف ناشی از جنگ غزه به بیمارستان ها مراجعه می کنند و یک سوم آنها جراحات متوسط ​​یا جدی دارند.

شکست عملیات آزادی زندانیان

از سوی دیگر نیروهای مقاومت هیچ گونه ضعف و عقب نشینی از خود نشان نمی دهند و با تمام امکانات به حمله به متجاوزان ادامه می دهند. از این رو به نظر می رسد در روزهای آینده بر تعداد قربانیان و مجروحان صهیونیست ها افزوده شود و نتانیاهو و کابینه اش هزینه های بیشتری را پیش روی افکار عمومی سرزمین های اشغالی متحمل شوند تا عمل نکردن به وعده هایشان.

شکست عملیات نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی برای آزادسازی یک اسیر صهیونیست از دست نیروهای قسام راه را برای پیشروی نتانیاهو در غزه بست، عملیاتی که منجر به کشته شدن اسیر مذکور و زخمی شدن تعدادی از نیروها شد. ویژه صهیونیستی. این امر همچنین امکانات ارتش اسرائیل برای انجام عملیات جاسوسی برای آزادی اسرا را کاهش داد.

افزایش عملیات ضد صهیونیستی توسط گروه های مقاومت

اگرچه بیش از دو ماه از حملات شدید هوایی و موشکی به نوار غزه می‌گذرد، اما گروه‌های فلسطینی قدرت مقاومت خود را از دست نداده‌اند، اما به نظر می‌رسد عزم این نیروها افزایش یافته و تعداد عملیات‌های آن‌ها که انسان‌های سنگین را برمی‌انگیزد. و خسارات مالی ارتش اسرائیل نیز افزایش یافته است.

گردان‌های القسام، قدس و الاقصی و سایر گروه‌های نظامی حاضر در منطقه درگیری‌ها در روزهای اخیر مانورهای تهاجمی خود را با یکدیگر هماهنگ کرده و با سهولت بیشتری برنامه‌های عملیاتی خود را در مناطق شمالی و جنوبی اجرا می‌کنند. از غزه در برابر متجاوزان صهیونیست برهنه شوید.

در ادامه این گزارش موارد متعدد انهدام تانک مرکاوای 4 که به گفته رژیم صهیونیستی پیشرفته ترین و مجهزترین تانک این رژیم بوده و مجهز به سامانه های پیچیده پدافندی و ضد زرهی است، آمده و آمده است که مقاومت نیروها به ویژه در جنگ در مناطق جنوبی غزه از سلاح های غیرنظامی استفاده می کنند و بومیان نیز با استفاده از آن بیشترین تلفات را در بین دشمن به جا می گذارند. عناصر مقاومت از خمپاره‌های 85 میلی‌متری پشت سر هم که ساخت کره شمالی است استفاده می‌کنند و علاوه بر حضور پهپادهای مسلح نیروهای رژیم صهیونیستی، تأثیر ویژه‌ای در نفوذ به خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی دارند. در میدان نبرد افزایش یافته است و این موضوع جنگ را برای نظامیان صهیونیست پیچیده می کند، افزایش یافته و آنها باید علاوه بر دشمنان روی زمین با اهدافی در زیر زمین و آسمان بجنگند.

عوامل افزایش تعداد قربانیان صهیونیست

افزایش خطوط تماس با نیروهای دشمن صهیونیستی و گسترش امکانات موفقیت در عملیات نفوذ و غافلگیری دشمن با انجام عملیات رصدی و جمع آوری اطلاعات بین نیروها علاوه بر توزیع نقش ها و عملکردها بین نیروها.نیروهای عملیاتی و مشخص بودن مسیرهای نفوذ و محورهای عملیاتی دشمن و تاکتیک های آن در نیروهای مقاومت موجب افزایش تلفات و تلفات انسانی ارتش صهیونیستی شده است.

به این ترتیب به نظر می رسد در روزهای آینده آمار رسمی و غیررسمی تلفات نظامیان صهیونیست افزایش یابد. البته به نظر می رسد ارتش اسرائیل به تعداد تلفات و زخمی ها اهمیتی نمی دهد، اما افزایش این آمار افکار عمومی شهرک نشینان و سیاستمداران صلح طلب را برانگیخته است، به خصوص که ارتش تا کنون و پس از دو ماه ناامنی و فلج شدن. بخش اقتصادی و بسیج عمومی نیروهای این کشور در سرزمین های اشغالی به اهداف خود نرسیده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.