افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

موانع تجارت چمدانی در مرز ادامه دارد

  • کد خبر : 151330
موانع تجارت چمدانی در مرز ادامه دارد

به گزارش خبرنگار بازار، حیدر آسیابی سه شنبه شب از بازارچه مرزی اینچه برون بازدید کرد و دستفروشان خواستار پیگیری دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات این بازارچه و رونق چمدانی شدند. رئیس کل دادگستری گلستان به سخنرانان گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی عدالت و با همکاری متولیان امر برای رفع مشکلات و موانع تجارت […]

به گزارش خبرنگار بازار، حیدر آسیابی سه شنبه شب از بازارچه مرزی اینچه برون بازدید کرد و دستفروشان خواستار پیگیری دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات این بازارچه و رونق چمدانی شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان به سخنرانان گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی عدالت و با همکاری متولیان امر برای رفع مشکلات و موانع تجارت چمدانی در مرز اینچه برون اقداماتی انجام می شود.

حیدر آسیابی افزود: به گفته دستفروشان این بازارچه رونق تجارت چمدانی در مرز اقبال مردم برای خرید از این بازارچه را افزایش می دهد و به بهبود شرایط اقتصادی بومیان منطقه کمک می کند.
آسیابی گفت: بازدید از انبارهای گمرک در اینچه برون از دیگر برنامه های حضور در منطقه بود و خوشبختانه با پیگیری هایی که قبلا داشتیم کالایی در انبارها دپو نشد.

وی همچنین به ورود شورای حفظ حقوق بیت المال به عنوان تالاب های بین المللی استان از سال گذشته اشاره کرد و گفت: با نظارت های انجام شده توسط دادستانی مرکز استان و اداره کل محیط زیست استان و همکاری آب منطقه ای و به فضل الهی و بارندگی ها در فصل پاییز تالاب آلماگل و آجی گل وضعیت زهکشی خوبی پیدا کرده و تالاب آلاگل نسبت به سال قبل وضعیت بهتری دارد.

بررسی مشکلات و نیازهای دربار داشلی برون از دیگر برنامه های رئیس کل دادگستری و هیئت همراه بود که وی را در این شورش داشلی برون و اینچه برون همراهی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.