افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
15

با شرکت هوایی آسمان آشنا شوید

  • کد خبر : 15127
با شرکت هوایی آسمان آشنا شوید

شرکت های یکی از برترین و قدیمی ترین ایران با بیش از 40 سال است که تعداد زیادی از ایران و جهان پرواز دارد. این شرکت ۵ ایران ایرانی عضو انجمن حمل و نقل هوایی و یاتا و گواهینامه ایمنی عملیات پروازی پروازی پروازی را دریافت کرده است. در این مطلب از مجله گردشگری اسمارتک […]

شرکت های یکی از برترین و قدیمی ترین ایران با بیش از 40 سال است که تعداد زیادی از ایران و جهان پرواز دارد. این شرکت ۵ ایران ایرانی عضو انجمن حمل و نقل هوایی و یاتا و گواهینامه ایمنی عملیات پروازی پروازی پروازی را دریافت کرده است. در این مطلب از مجله گردشگری اسمارتک نیوز قصد داریم با شرکت آسمان به صورت کامل آشنا شویم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما آسمان

تاریخچه هوایی آسمان

شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۵۹ با ادغام ۴ مهم در زمینه حمل و نقل هوایی شامل شرکت‌های هوایی ایرتاکسی، هور آسمان و پارس‌ایر تشکیل شد. با توسعه شرکت به صندوق بازنشستگی کشوری سال ۱۳۸۱، رشد و توسعه آسمان یافت. خطوط هوایی هوایی جهان با استفاده از سیستم مدیریت ایمنی ایمنی (SMS) سفری امن و راحت را برای مسافرین خود فراهم می کند.

ناوگان هوایی آسمان

یکی از سیاست‌های شرکت هواپیمایی آسمان استفاده از هواپیماهای کوچک است. این شرکت در حال حاضر ۳۳ فروند هواپیمای فوکر ، بوئینگ ، ایرباس ای تی آر در ناوگان خود دارد. آسمان نیز ایران ایر و قشم ایر از به دست آمده پس از استفاده از ناوگان هوایی خود را دهد. این شرکت قرارداد خرید ۳۰ فروند هواپیمای بوئینگ مکس را با این شرکت امضا کرد. همچنین مسئولین شرکتی جهت خرید ۲۵ فروند هواپیمای MRJ با شرکت میتسوبیشی ژاپن انجام داد.

پروازهای داخلی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان هم اکنون بزرگ‌ترین شبکه‌های پروازی در ایران را دارد. این شرکت به ۴۰ شهر داخلی از شهرهای شیراز، عسلویه، ارومیه، اصفهان، کرمانشاه، مشهد تهران، بوشهر، بیرجند، تبریز، سنندج سنندج، رشت، نوشهر، چابهار گرگان، زاهدان، بندرلنگه بندرلنگه، بجنورد، ایلام، آبادان، اردبیل، قشم، یزد، کرج، ساری، سبزوار سیرجان، طبس، رامسر، زابل، یاسوج، زابل، زنجان، لامرد لامرد، پارس آباد و کرمان کرمان پرواز.

پروازهای خارجی هوایی آسمان

شرکت هواپیمایی به ۱۳ هدف از جمله دبی کویت، استانبول، حیدرآباد مسقط، دوحه، نجف، و ایروان پرواز بین‌المللی دارد. خوب است شرکت آسمان دارای نمایندگی رسمی در شهرهای ارمنستان، کابل، و مزارشریف افغانستان، دبی امارات دوشنبه تاجیکستان، استانبول و آنکارا ترکیه، سلیمانیه عراق عراق و الشرق الشرق کو کو.

با شرکت هوایی آسمان آشنا شوید

قطبهای هوایی آسمان

شرکت برای پوشش هر چه بهتر شبکه پروازی خدمات بهتر به مسافرین، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و در تهران، فرودگاه شهید دستغیب شیراز و فرودگاه‌های شهید هاشمی‌نژاد مشهد را به عنوان مرکز پروازی خود انتخاب کرده‌اید. در هر یک از این سه قطب خدمه پروازی، آشیانه‌های تعمیر و نگهداری به صورت مستجقل و .

کلاس های پروازی آسمان

درحال حاضر کلاس پروازی اکونومی دارد، با توجه به نوسازی و ناوگان هوایی آن. مسئولین این شرکت برای رضایت مسافرین می‌توانند کلاس‌های پرواززی رازی رازی رازی را داشته باشند. همچنین در بررسی با توجه به وزن کلاس پروازی مجاز متفاوت است، مسافرین آسمان قبل از پرواز باید از وزن بار مجاز در پروازهای داخلی و یا خارجی خارجی اطلاع پیدا کنند.

کلاس های پروازی آسمان

قوانین و مقررات حمل و نقل هوایی آسمان

ویژگی بار دستی مسافر در پروازهای آسمان که با داخل کابین می‌برد، نباید از ۲۵ متر (ارتفاع)، سانتی متر (طول) و ۴۵ متر (عرض) تجاوز کند. میزان بار مجاز برای دانشجویان کلاس اکونومی دارای ۵ عدد است. همچنین میزان بار مجاز همراه مسافر در شرکت هوایی آسمان، در مسیرهای داخلی ۲۰ کشور و در مسیرهای خارجی ۳۰ مرز است.

کالاهای مجاز برای حمل در کیف دستی مسافر به داخل کابین شامل وسایل شخصی، مدارک و اقلام باارزش، پول و جواهرات می‌شود. به وسایل همراه تیز و برنده، وسایل شکستنی کرم‌های آرایشی و لوسین که از صد میلی‌متر بیشتر باشد، داخل کابین ممنوع است. همچنین انتقال غذایی از مواد اسیدی مثل، بسته‌های یخ زده گوشت گوشت و مواد چسبنده مانند مربا عسل به داخل کابین نیز ممنوعیت دارد.

در نظری که شرکت آسمان هیچگونه مسئولیتی برابر گم شدن مدارک و با ارزش در جامه دان مانند وجه ، جواهر و مدارک شناسایی ندارد ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ از این رو توصیه می‌شود این لوازم را درون کیف دستی خود قرار دهید. حمل کالاهایی که سلامتی و ایمنی هواپیما یا را به خطر بیندازد، در جامه‌دان و چه در ساک، اکیدا ممنوع است. مواد منفجره محترقه، مواد رنگ بر و عالی، گاز بوتان، اسیدی شامل اسید- جیوه، ترشی آبلیمو، مواد سمی، نفت و بنزین، مواد رادیو رادیو اکتیو و آهن آلات از جمله این اقلام اقلام.

قوانین و مقررات حمل و نقل هوایی آسمان

خرید بلیط هواپیما آسمان

برای رزرو بلیط هواپیما آسمان، می‌توانید به صفحه پرواز سایت اسمارتک نیوز مراجعه کرده و مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر خود را وارد کرده و کلید جستجو را بزنید. در زمانی کوتاه تمام پروازها به مقصد مدنظر برای شما به نمایش درخواهد آمد. اگر مقصد، در لیست شهرهایی باشد که ایران به آن پرواز دارد با فیلتر کردن شرکت خطوط هوایی نوار سمت راست، می‌توان به آن دست دست یافت. پس از پرواز، وارد صفحه رزرو آن و با وارد کردن اطلاعات و پرداخت هزینه، بلیط هواپیما را به صورت آنلاین دریافت کنید.

قوانین استرداد بلیط پروازهای آسمان

اگر به دلیل قصد کنسل کردن پرواز خود داشته باشید، با پرداخت مبلغ بلیط به عنوان جریمه این امکان پذیر است. درصد جریمه ایرلاین آسمان بسته به کلاس پروازی مدت زمان باقی مانده تا پرواز متفاوت بود.

  • جریمه کنسلی هایی با کلاس‌ پروازی پروازی Urxqntywvsmo تا ساعت قبل از پرواز درصد و از ساعت ۱۲ ظهر به بعد ۶۰ درصد خواهد بود.
  • جریمه کنسلی ها با کلاس پروازی پروازی لخبه تا ساعت ۱۲ قبل از پرواز ۵۰ و از ساعت ۱۲ ظهر بعد از ۷۰ درصد خواهد بود.
  • در آخرین کنسلی بلیط هواپیما با کلاس‌ پروازی تا ۱۲ روز قبل از درصد پرواز و از ساعت ۱۲ به بعد از ۵۰ درصد خواهد بود.
قوانین استرداد بلیط پروازهای آسمان

حوادث پروازی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان مانند هر ایرلاینی در داخل و خارج از کشور با سانحه‌های پروازاٌ:

  • ۲۰ مهر هواپیمای فوکر ۲۸ آسمان در اصفهان-تهران علت فنی از کنترل و به ارتفاعات کرکس برخورد که در این حادثه ۵۹ مسافر و ۷۷ خدمه کشته شد.
  • ۲ شهریور هواپیمای بوئینگ ۲۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت ایتک ایر بود ولی برای آسمان جابجا می‌کرد، لحظاتی پس از پرواز در مسیر بیشکک تهران، در نزدیکی بیشکک (پایتخت قزاقستان قزاقستان) سقوط کرد و ۶۸ نفر از آن‌ها شدند.
  • ۲۹ بهمن یک فروند هواپیمای بلیطی که در تهران تهران یاسوج به پرواز درآمده بود، دقایقی از پرواز از رادار خارج و در منطقه کوهستانی حوالی سمیرم سمیرم سقوط می‌کند.

اطلاعات ضروی شرکت آسمان

  • آدرس: کیلومتر ۲ جاده مخصوص کرج تهران – آسمان
  • تماس تلفنی: ۶۱۱۰۱
  • فکس: ۶۱۱۰۱
  • دفتر فرودگاه مهرآباد: ۰۲۱۶۶۰۷۶۳۳۰
  • دفتر فرودگاه شیراز: ۰۷۱۳۲۳۳۰۰۶۰ – ۰۷۱۳۲۳۰۶۰۰۲
  • دفتر فرودگاه مهرآباد: ۰۵۱۳۳۴۰۰۱۸۱

پرواز با آسمان ایر را تجربه کنید!

تاریخی که شرکت خوش‌نام آسمان، از اصلی‌ترین و ایرلاین‌های کشور می‌شود. این شرکت با خدمات مناسبی که در این ارائه می‌دهد، به خوبی داخلی را در مسیرهای و جلب رضایت می‌دهد. آیا تجربه سفر با آسمان را داشته اید؟ نظر شما کیفیت و خدمات ارائه شده توسط پروازهای آسمان چیست؟

سوالات متداول درباره شرکت آسمان

ناوگان هوایی دارای چه نوع هواپیما است؟

دانشگاه آسمان حال حاضر ۳۳ فروند هواپیما در انواع ایرباس، بوئینگ فوکر و هستند.

میزان بار مجاز در آسمان چقدر است؟

میزان بار مجاز هوایی آسمان در مسیرهای داخلی ۲۰۲۰ و در مسیرهای خارجی ۳۰ کیل.

ترمینال هوایی آسمان در فرودگاه مهرآباد کجاست؟

برای پروازی به ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد برای پروازهای ورودی به ترمینال ۴ مراجعه کنید.

برای لغو بلیط هواپیما آسمان چه باید کرد؟

برای کنسل بلیط هواپیمای آسمان کافیست به حساب خود در اسمارتک نیوز وارد شده، بلیط خریداری شده را انتخاب کنید و گزینه بلیط هواپیما را انتخاب کنید و مراحل بلیط کنسلی را تا تا انتها طی کنید.

نوشته با شرکت مجله آسمان آشنا اولین بار در گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.