افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » تقابل احتمالی پرسپولیس و استقلال

  • کد خبر : 151185
اسمارتک نیوز » تقابل احتمالی پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حمید استیلی در برنامه شب های فوتبال ترکیب احتمالی پرسپولیس را پیش بینی کرد. استیلی گفت: یحیی گل محمدی در خط دفاع اختلاط نمی کند و در این پست از چهار مدافع استفاده می کند که همیشه بازیکنان ثابت پرسپولیس بودند، بنابراین گلسیانی و کنعانی زادگان در دفاع میانی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حمید استیلی در برنامه شب های فوتبال ترکیب احتمالی پرسپولیس را پیش بینی کرد.

استیلی گفت: یحیی گل محمدی در خط دفاع اختلاط نمی کند و در این پست از چهار مدافع استفاده می کند که همیشه بازیکنان ثابت پرسپولیس بودند، بنابراین گلسیانی و کنعانی زادگان در دفاع میانی مقابل استقلال و همچنین علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فر برای دربی بازی خواهند کرد. . برنامه های کاربردی.

استیلی گفت: یحیی جلوی چهار مدافع پرسپولیس از مسعود ریگی استفاده می کند و سروش در کنار این بازیکن بازی می کند و میلاد سرلک که بازیکن باکس است می تواند جای سروش را در این منطقه بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه کرد که این احتمال وجود دارد که گل محمدی نیز از محمد عمری به عنوان یکی از مهره های تاثیرگذار پرسپولیس در پشت مهاجمان استفاده کند. مهدی ترابی در جناحین با نعمتی هماهنگی خوبی دارد و در سمت دیگر سعید صادقی نیز در ترکیب حضور دارد.

استیلی ادامه داد: شهاب زاهدی گزینه اصلی یحیی برای خط حمله است و عمری و عالیشاه می توانند به عنوان مهاجم دوم بازی کنند و نبیل بهویی آخرین گزینه گل محمدی در خط حمله پرسپولیس است.

با توجه به اظهارات حمید استیلی، ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا بیرانوند – گئورگی گلسیانی – حسین کنعانی زادگان – علی نعمتی – دانیال اسماعیلی فر – مسعود ریگی – سروش رفیعی – میلاد سرلک – سعید صادقی – مهدی ترابی و شهاب زاهدی.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.