افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

اسمارتک نیوز » شکایت دیگری از پرسپولیس در راه است

  • کد خبر : 151122
اسمارتک نیوز » شکایت دیگری از پرسپولیس در راه است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بدون شک بازیکنان و مربیان خارجی به دنبال پول به کشور ما و هر جای دیگر دنیا سفر می کنند. همه قبول دارند که وقتی با شخصی قرارداد می بندید، باید به تعهدات خود عمل کنید، همانطور که انتظار دارید آن شخص به تعهدات خود عمل کند. همه ما […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بدون شک بازیکنان و مربیان خارجی به دنبال پول به کشور ما و هر جای دیگر دنیا سفر می کنند. همه قبول دارند که وقتی با شخصی قرارداد می بندید، باید به تعهدات خود عمل کنید، همانطور که انتظار دارید آن شخص به تعهدات خود عمل کند.

همه ما می دانیم که در فوتبال ما، چون مربیان از آینده خود مطمئن نیستند و چون می دانند مسئولیت کار خود را بر عهده نخواهند داشت، تعهداتی فراتر از ظرفیت باشگاه خود می دهند و آن را مانند آوار در برابر مربی بعدی نابود می کنند.

هر مدیری که می آید بدهی های قبلی را زیاد می کند و می رود و در آخر با بیت المال و آبروی ایران در دنیا می دهد. تعداد قراردادهای خارجی که در دو دهه عمر لیگ برتر حرفه ای به موقع انجام داده ایم به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد…

به محض اینکه یک خارجی قرارداد می بندد، همه می دانیم که به فیفا شکایت می کند و غرامت معوقه اش را می گیرد! اصلاً، کسانی هستند که سعی می کنند از پرداخت به موقع پول بازیکنان خارجی جلوگیری کنند و با شکایت به فیفا چندین بار موفق می شوند!

همه اینها را گفتیم تا مشخص شود این خبر تکراری چندان جذاب نیست. ستاره های پرسپولیس دیر یا زود به فیفا شکایت می کنند و در نهایت به پول خود می رسند اما نکته این خبر زمان بندی عجیب آن است. از لحظه ای که وکیل این بازیکن به باشگاه اطلاع می دهد، 15 روز فرصت دارد تا پول او را پرداخت کند. خود بازیکن باید کارهای اداری ارسال اخطار را چند روز انجام دهد یعنی از لحظه تصمیم گیری تا پایان اخطاریه حداقل 20 تا 25 روز طول می کشد. بلافاصله پس از پنالتی که گلسیانی مقابل الدیل خراب کرد، خبر اخطار او در رسانه ها منتشر شد و در همان خبر نیز نوشتند که تنها سه روز تا پایان مهلت بازگشت مدافع گرجستانی به پرسپولیس باقی مانده است. یعنی ستاره گرجستانی حداقل 12 روز قبل هشدار داده بود اما با شیطنت آشکار این خبر پس از بازی او در لیگ قهرمانان آسیا در رسانه ها منتشر شد. رفتار گلسیانی را همه در این سال ها در ذوب آهن، سپاهان، نساجی و پرسپولیس، همه تیم های پرطرفدار و پرحاشیه دیده ایم اما او بدون کوچکترین مشکلی کار کرد. در فوتبال بهترین بازیکنان جهان پنالتی می گیرند و این ستاره ضربه اول را هم از دست داد، چرا بعد از بازی این اتفاق برای او می افتاد؟

اما در مورد هانانوف داستان متفاوت است. این جوان که از روز اول به دلیل کم بودن مبلغ قراردادش به خدمت گرفته شده، چیز خاصی ندارد. در کشور ما بازیکنان زیادی از او بهتر هستند و خود گل محمدی هم گفته به خاطر دستمزد کم او را نگه می دارد. حنانوف علاوه بر پیراهن پرسپولیس به تیم کشورش پیوست. اونجا حقوق خیلی بالاتری میگیره و خیلی کمتر تو پرسپولیس کار میکنه! می بینیم که در تمام این سال ها ذخیره بیشتر بود و حتی ضعف دانیال اسماعیلی فر هم آن را برطرف نکرد!

حالا چطور به باشگاه هم تذکر می دهد و فشار می آورد؟ به نظر من پرسپولیس باید مشکل را در مجموعه خود جستجو کند! پیشنهاد سپاهان برای نیمکت پرسپولیس چگونه باید دریافت شود؟ تیمی که رامین رضاییان و آریا یوسفی را در تیم ملی دارد!

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.