افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
9

فائوچی از آمریکایی‌ها می‌خواهد «آخرین بار» شات‌های کووید را دریافت کنند

  • کد خبر : 1511
فائوچی از آمریکایی‌ها می‌خواهد «آخرین بار» شات‌های کووید را دریافت کنند

22 نوامبر 2022 – مقامات کاخ سفید روز جمعه از آمریکایی‌ها خواستند – دوباره – واکسن‌ها و تقویت‌کننده‌های COVID-19 خود را دریافت کنند، زیرا آخرین واکسن تقویت‌کننده پاسخ ایمنی بهتری به انواع در حال تکامل COVID-19 دارد. BA.4 و BA.5. “داده های اخیری که منتشر شده است نشان می دهد که در واقع، اگر واکسینه […]


22 نوامبر 2022 – مقامات کاخ سفید روز جمعه از آمریکایی‌ها خواستند – دوباره – واکسن‌ها و تقویت‌کننده‌های COVID-19 خود را دریافت کنند، زیرا آخرین واکسن تقویت‌کننده پاسخ ایمنی بهتری به انواع در حال تکامل COVID-19 دارد. BA.4 و BA.5.

“داده های اخیری که منتشر شده است نشان می دهد که در واقع، اگر واکسینه شده و تقویت شده باشد، در مقایسه با یک فرد واکسینه نشده، خطر مرگ در آخرین دوره BA.4-5 در مقایسه با افراد واکسینه نشده، 14 برابر کمتر است. آنتونی فاوچی، دکتر آنتونی فائوچی، که روز سه‌شنبه برای آخرین بار در تریبون کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید ایستاده بود، گفت: و حداقل سه برابر کمتر از خطر مثبت شدن آزمایش در مقایسه با افراد واکسینه نشده است.

این پزشک دانشمند ماه آینده از سمت خود به عنوان مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و مشاور ارشد پزشکی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا کناره گیری خواهد کرد.

فائوچی آن را ساخته است روشن که او بازنشسته نمی شود، بلکه “فصل بعدی” حرفه خود را دنبال می کند. در طول بیش از 5 سالگی خود او چندین دهه خدمت به دولت فدرال داشته است دعواها را رهبری کرده است در برابر اچ آی وی و ایدز، ابولا، و کووید-۱۹در میان سایر بحران های بهداشتی.

Ashish Jha، هماهنگ‌کننده پاسخ COVID-19 کاخ سفید، به Fauci در تریبون پیوست و آخرین پیشرفت‌ها در واکسیناسیون COVID-19 و پیشگیری از بیماری را برجسته کرد.

روز دوشنبه، 12 انجمن پزشکی و بالینی برتر آمریکا، از جمله انجمن پزشکی آمریکا و کالج پزشکان آمریکا، بیانیه ای را منتشر کردند که در آن پیامی روشن منتشر کرد: برو واکسن به روز کووید-19 و سالانه خود را دریافت کن. واکسن آنفلوآنزا، که بهترین راه برای نجات جان افراد در این فصل تعطیلات است – به ویژه جان افراد مسن آمریکایی.

سایر اطلاعیه‌ها شامل یک «دوی سرعت 6 هفته‌ای» برای کمک به آمریکایی‌ها برای دریافت واکسن به‌روز کووید خود تا پایان دسامبر بود. سیصد و پنجاه میلیون دلار بودجه صرف خواهد شد مراکز بهداشتی اجتماعی، کلینیک های سیار واکسن، و سازمان های مذهبی برای کمک به آموزش و توزیع واکسن. 125 میلیون دلار نیز خواهد بود در تامین مالی برای شبکه های سالمندی و معلولیت آسیب پذیرتر شوند و آمریکایی های ناتوان واکسینه شدند

Jha همچنین گفت که اکثر آمریکایی ها برای ایمن ماندن به یک واکسن در سال نیاز دارند، مشابه واکسن آنفولانزا.

“ما باید محافظت از عزیزانمان را به بخش مهمی از گفتگوی که در اطراف خود داریم تبدیل کنیم میز شکرگزاری و بخش مهمی از گفتگوی ما در روزها و هفته های آینده است.»

“اگر مردم واکسن های به روز شده خود را دریافت کنند، و در صورت ابتلا به یک عفونت جدید تحت درمان قرار گیرند، ما می توانیم اساساً از هر مرگ ناشی از کووید در آمریکا جلوگیری کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد واکسن کووید-19، کلیک کنید اینجا.

نمایش منابع

منابع:

کنفرانس خبری، سفید خانه .

انجمن پزشکی آمریکا: “سازمان های مراقبت های بهداشتی واکسیناسیون و درمان کووید و آنفولانزا را توصیه می کنند.”

موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی: “بیانیه توسط آنتونی اس. فائوسی، MD”

© 2022 WebMD, LLC. تمامی حقوق محفوظ است. سیاست حفظ حریم خصوصی و اطلاعات اعتماد را مشاهده کنید



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.