افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
8

اوپو از گوشی میان‌رده جدید خود با عنوان «اوپو A78 فایو جی» رونمایی کرد

  • کد خبر : 15108
اوپو از گوشی میان‌رده جدید خود با عنوان «اوپو A78 فایو جی» رونمایی کرد

همین دیروز که مشخصات دقیق و قیمت گوشی اوپو A78 فایو جی شد و امروز این گوشی هوشمند را به صورت رسمی در مالزی عرضه کرد. میانرده جدید اوپو صفحه نمایش LCD بزرگ، تراشه‌ای از محصولات مدیاتک، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و ویژگی‌های قابل توجه است. در ادامه اسمارتک نیوز همراه باشید تا نگاهی به […]

همین دیروز که مشخصات دقیق و قیمت گوشی اوپو A78 فایو جی شد و امروز این گوشی هوشمند را به صورت رسمی در مالزی عرضه کرد. میانرده جدید اوپو صفحه نمایش LCD بزرگ، تراشه‌ای از محصولات مدیاتک، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و ویژگی‌های قابل توجه است. در ادامه اسمارتک نیوز همراه باشید تا نگاهی به جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری اوپو a78 فایو جی داشته باشید.

ابتدا از ظاهری شروع می‌کنیم و باید گفت اوپو A78 فایو جی بسیار به اوپو 58 فایو در سال 202 عرضه شده است. این گوشی یک ماژول دوربین دوگانه با بریدگی‌های است که لنزهای آن در پشت پنل پشتی و از بالا به چیده شده‌اند. البته، دوربین اطراف عمودی که فقط جنبه دارد تا از نصب پانل پشتی امتداد پیدا کرده باشد. در قسمت جلوی بدن نیز یک صفحه نمایش تخت با بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد. این گوشی نسبتاً باریکی در اطراف نمایشگر خود و تنها حاشیه پایینی کمی ضخیم به می‌رسد.

پو A78 فایو صفحه نمایش نمایش 6.56 اینچی LCD است که اچ دی پلاس و تازه سازی تازه سازی 90 هرتز را می دهد. در داخل، این گوشی از یک پردازنده هشت با عنوان مدیاتک دیمنسیتی 700 استفاده می‌کند با 8 حافظه حافظه رم و 128 فضای فضای ذخیره‌سازی داخلی همراه است. همچنین شیار کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقاء فضای ذخیره‌سازی در دسترس می‌باشد.

اوپو A78 فایو جی

این گوشی دارای دوربین دوگانه پشتی است که اصلی آن یک سنسور 50 مگاپیکسلی است. دوربین کمکی هم از نوع تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی می‌باشد. برای ثبت سلفی و بدنی تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در و داخل بریدگی شکل نمایشگر نمایشگر تعبیه است. انرژی مورد نیاز این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی از شارژ 33 وات دستگاه.

از دیگر اوپو اوپو A78 فایو جی می توان اسکنر اثر انگشت در کناره، اتصال فایو جی، جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت پورت پورت usb-c اشاره کرد. این گوشی عامل عامل عامل عامل عامل عاملی ip54 را در زمینه در برابر گرد و غبار آب به دست آورده و در نرم افزاری نیز سیستم عامل عامل عامل عامل عامل عامل عامل عامل عامل باعث می شود که منبعی از این واقعیت باشد. سیستم عامل سیستم عامل عامل عامل

قیمت رسمی اوپو A78 فایو هنوز نیست، اما گفته می‌شود که گوشی با برچسب قیمت حدود 230 دلار برای پایه خود روانه بازار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.