افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
8

آیفون SE به خاطره‌ها پیوست!

  • کد خبر : 15096
آیفون SE به خاطره‌ها پیوست!

اپل در گذشته خط تولید ارزان‌ترین مدل از گوشی‌های خود را هر دو سال به‌روزرسانی کرده و در آنجا نسخه آیفون آیفون در سال 2022 عرضه شد، انتظار می‌رفت مدل نسل بعدی نیز در سال 2024 روانه بازار شود. اما بر گزارشی که امروز یکی از تحلیلگران معتبر موبایل به نام مینگ چی منتشر کرده […]

اپل در گذشته خط تولید ارزان‌ترین مدل از گوشی‌های خود را هر دو سال به‌روزرسانی کرده و در آنجا نسخه آیفون آیفون در سال 2022 عرضه شد، انتظار می‌رفت مدل نسل بعدی نیز در سال 2024 روانه بازار شود. اما بر گزارشی که امروز یکی از تحلیلگران معتبر موبایل به نام مینگ چی منتشر کرده است، به نظر می‌رسد آیفون آیفون را به پایان برساند و این مدل محبوب را برای همیشه به خاطره‌ها خاطره‌ها خواهد کرد. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

طبق گفته، اپل به شرکای تجاری خود در ارائه اعلام کرده است که آیفون 2024 به نیفتاده است، بلکه تمام برنامه های تولید و عرضه آن به طور کلی لغو شده است. به طور معمول به آن را به آن این تصمیم که توسط کو لو رفته است، بازتاب‌ها و چیزهای زیادی در این زمینه دارند که مشکلی در ارتباط با داخلی بیس‌بند بیس‌بند (Baseband) اپل پیش‌آمده است که در نهایت منجر به لغو پیشنهاد عرضه پیشنهادی شده است.

قرار بود اپل تراشه بیس‌بند خود را ابتدا در آیفون SE تست کند. چرا که شرکت خواست اگر مشکلی پیش می‌آید برای اپل ارزان‌ترین گوشی که می‌فروشد، پیش بیاید نه یکی از مدل‌های پرسودتر. اگر همه خوب پیش می‌رفتند، این تراشه در اواخر سال 2024 به سری 16 نیز راه پیدا کرد.

آیفون SE

با این، اکنون با لغو آیفون 2024 آیفون 2024، نگران‌ها در مورد اینکه آیا عملکرد بیس‌باند اپل با آنچه که اکنون کوالکام ارائه می‌کند، رقابت خواهد شد یا نه، به وجود آمده است. و به این میزان نگرانی‌ها، شانس کوالکام برای تراشه بیس‌بند برای سری آیفون 16 به توجه افزایش یافته است. این اتفاق برخلاف چیزی است که قبلاً پیش‌بینی و می‌شد که کوالکام در سال 2024 بازار در سمت گوشی‌های آیفون را از دست خواهد داد.

حال، انتشار این گزارش جدید، به نظر کوالکام حداقل تا سال 2025 تامین اصلی تراشه‌های بیس‌بند اپل خواهد بود. بنابراین، می‌رود که در سال جاری و سالی دیگر بر بازار تراشه‌های بیس‌باند موبایلی در سطح جهان تسلط داشته باشد که به حاشیه حاشیه بسیار بالاتری نسبت به رقبای رقبا تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.