افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

تجمیع اموال از بسیاری از جرایم جلوگیری می کند و امنیت را تامین می کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 150869
تجمیع اموال از بسیاری از جرایم جلوگیری می کند و امنیت را تامین می کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر حسن بابایی، بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که با حضور امام جمعه، فرماندار این شهرستان و دیگر مسئولان منطقه برگزار شد، تشکیل کارگروه مقابله با احداث آسیاب شرقی و غربی و جعفریه تصریح کرد: از رئیس سازمان ثبت اسناد استان تهران درخواست می شود نسبت به صدور […]

به گزارش خبرنگار مهر حسن بابایی، بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که با حضور امام جمعه، فرماندار این شهرستان و دیگر مسئولان منطقه برگزار شد، تشکیل کارگروه مقابله با احداث آسیاب شرقی و غربی و جعفریه تصریح کرد: از رئیس سازمان ثبت اسناد استان تهران درخواست می شود نسبت به صدور سند برای مناطقی که هیچ اعتراضی ندارند پیگیری و سپس با همکاری شهرداری و شهرسازی پیگیری شود. مسئولین. توسعه، باید اقدامات لازم برای اعطای وام و اخذ هزینه های ثبتی انجام شود.

بابایی با اشاره به وضعیت آشفته زمین های کشاورزی و تخریب باغات ملارد تصریح کرد: وجود معطلی در برخی مناطق و بروز مشکلات ناشی از بی توجهی برخی مسئولان است که باید بررسی شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت وقوع زلزله در سرآسیه فاجعه انسانی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در کنار ساخت شهرک های مسکونی باید به بحث اشتغال نیز توجه شود، افزود: تجمیع اموال منافعی برای کل جامعه دارد که از آسیب ها و جرایم زیاد جلوگیری می کند و امنیت را تامین می کند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه جلسه بعدی یکم اسفندماه برگزار می شود، گفت: در این زمان گزارش شهرسازی، بنیاد مسکن و ثبت اسناد مبنی بر میزان اسناد صادر شده در سیر آسیاب انجام می شود. بررسی شود.

بابایی ادامه داد: برخی از پارچه ها در شهرستان ملارد اصل و برخی از پارچه ها مهاجرتی و مستعد جرم شده اند و تثبیت اموال در کاهش جرایم موثر خواهد بود.

وی توسعه فرهنگی منطقه و ایجاد حوزه علمیه و تقویت زیرساخت های منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: مسئولان باید به امکانات فرهنگی ورزشی سرآسیاب با جمعیتی حدود 300 هزار نفر توجه کنند چرا که پیشگیری باعث کاهش پرونده های کیفری و افزایش امنیت اجتماعی پایدار می شود».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.