افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

بیا تو سبک ناب و با شاکت/دختر ما رو بمک، همه از زیبایی تو اینطوری حرف میزنن.

  • کد خبر : 150863
بیا تو سبک ناب و با شاکت/دختر ما رو بمک، همه از زیبایی تو اینطوری حرف میزنن.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- پوشیدن لباس های مجلل و مجلل در حالی که فکر شیک پوشی به آن ها نمی شود و هیچ انسجام و هماهنگی بین لباس های مختلف وجود ندارد چه فایده ای دارد، مگر اینکه ما را مانند یک مرد پولدار بی سلیقه جلوه دهد؟ اما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- پوشیدن لباس های مجلل و مجلل در حالی که فکر شیک پوشی به آن ها نمی شود و هیچ انسجام و هماهنگی بین لباس های مختلف وجود ندارد چه فایده ای دارد، مگر اینکه ما را مانند یک مرد پولدار بی سلیقه جلوه دهد؟ اما یک لحظه تصور کنید که یک لباس معمولی را با رنگ های زیبا و دلنشین ترکیب کرده ایم تا نه تنها به تنها نگاه کردن در آینه بسنده نکنیم، بلکه همه اطرافیان نظرات مثبتی در مورد استایل ما بدهند. ، وقت آن رسیده که دیگر نگران شیک جلوه دادن یک کالای گران قیمت نباشید. حال می خواهیم در مورد استایل شیک با شما صحبت کنیم تا استایلی با قیمتی مناسب و البته ظاهری شیک خلق کنید.

البته این روزها که هوا رو به سردی می رود این سوال برای شما پیش می آید که با چه سبکی بیرون بروید اما یک چیز عجیب در هوا وجود دارد که این روزها نمی دانید چه زمانی سرد است و بعد گرم. و … پس بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که به خودی خود گرمای نسبی ایجاد کنند و از طرفی بتوانید زیر آن لباس گرم بپوشید، بنابراین قطعاً می توانید به سراغ استایل شیکی بروید که امروزه مد روز و محبوب است. اما برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چگونه این لباس را بپوشند و بقیه لباس ها را چگونه انتخاب کنند تا بتوانند استایل شیکی داشته باشند که در ادامه این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

چه نوع شلواری بپوشیم؟

بدون شک می توان گفت یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید برای داشتن یک لباس خوب از آن استفاده کنید، انتخاب شلوارهای کتان است، اما این شلوارها تنها گزینه شما نیستند زیرا می توانید از شلوار خود استفاده کنید. کیف جین، ساق چرمی، شلوار مامان، لباس اسپرت و شلوار جگر، آن را ست کنید و در نهایت نتیجه خوبی داشته باشید. همچنین می توانید برای این منظور شلوارهایی را انتخاب کنید که درز بلندی دارند و یک لباس زیبا برای آن بسازید، قسمت جلوی سینه خود را داخل شلوار فرو کرده و سپس یک کمربند ببندید.

به طور کلی آن دسته از کت هایی که سایز بزرگ هستند می توانند انتخاب بهتری برای شما باشند زیرا می توانید زیر آنها لباس گرم بپوشید که برای زمستان نیز مناسب است، در این صورت وقتی کاپشن های سایز بزرگ می پوشید می توانید شلوار و ساق های راسته را انتخاب کنید. لباس ها و مدل های بیشتری بپوشید.

استایل با شاکت

با شکت چه کفشی بپوشیم؟

برای انتخاب یک کفش مناسب با اندام خود ابتدا باید شلوار خود را انتخاب کنید، زیرا این موضوع ارتباط مستقیمی با انتخاب شلوار دارد، مثلاً اگر دمپایی را انتخاب کرده اید، نمی توانید بوت های بلند را با آن بپوشید! اما در پایان بگوییم که شما شلوار مناسبی را انتخاب کرده اید و از تمام رنگ ها پیروی کرده اید و حالا می توانید انواع کفش های کانورس، نخی، بوت و نیم بوت بپوشید. به عنوان مثال، می‌توانید چکمه‌های بلند با ساق‌های چرمی را انتخاب کنید، آن‌ها را با شلوار راسته و کیف نخی بپوشید.

استایل با شاکت

وقتی دکمه ها باز است زیر سینه چه بپوشیم؟

اکثر کت ها دارای دکمه هایی هستند که می توان آنها را بسته یا باز گذاشت، بنابراین با باز گذاشتن دکمه های این لباس می توانید ظاهری بسیار زیباتر و جذاب تر ایجاد کنید. خب، در این مرحله اولین سوالی که احتمالاً به ذهن می رسد این است که اکنون زیر سینه چه بپوشیم، زیرا در این صورت است که می توانیم استایل جذاب تری داشته باشیم. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر دوست دارید رنگ‌ها را مانند مهمانتان استایل کنید، پیشنهاد می‌کنیم دکمه‌ها را باز بگذارید و لباس‌هایی با رنگ‌های روشن یا خنثی زیر آن بپوشید.

علاوه بر این، می توانید از دو رنگ متضاد برای کت و لباس زیر آن استفاده کنید، لباس هایی که می تواند هودی، یقه اسکی، لباس های یقه بزرگ و غیره باشد.

استایل با شاکت

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.