افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
10

آنر X7a با نمایشگر 90 هرتز و باتری 6000 میلی لیتری آمپری عرضه می شود

  • کد خبر : 15085
آنر X7a با نمایشگر 90 هرتز و باتری 6000 میلی لیتری آمپری عرضه می شود

شرکت چینی امروز به صورت کاملاً بی‌سروصدا از گوشی مقرون به صرفه جدید در خود رونمایی کرد. این محصول آنر آنر x7a نام دارد، پیشنهاد مناسبی برای پیشنهادی با محدود بوده و در عین ویژگی‌های معقول و مناسبی را نیز می‌کند. آنر x7a دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Lcd با نمایش دی پلاس و […]

شرکت چینی امروز به صورت کاملاً بی‌سروصدا از گوشی مقرون به صرفه جدید در خود رونمایی کرد. این محصول آنر آنر x7a نام دارد، پیشنهاد مناسبی برای پیشنهادی با محدود بوده و در عین ویژگی‌های معقول و مناسبی را نیز می‌کند.

آنر x7a دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Lcd با نمایش دی پلاس و یک شکل بریدگی در قسمت فوقانی خود است. نرخ تازه‌سازی نمایشگر این گوشی 90 هرتز است که هر چه روان‌تر از انیمیشن‌ها می‌شود. همچنین، کسب گواهینامه TUV Rheinland نیز محافظت از چشم را تضمین می‌کند. این گوشی به یک ماژول دوربین مستطیل شکل بر پنل پشتی خود است و اثر انگشت آن هم در بدنه و روی دکمه پاور تعبیه شده است.

آنر X7a

دوربین پشتی آنر آنر x7a شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلوی بدنه و داخل بریدگی نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 5 ماپیکسلی وجود دارد.

آنر X7a

در داخل ، آنر آنر x7a به یکی از مدیاتک با شماره مدل Mt6765h موجود در واقع همان هلیو هلیو g37 است. رم 6 حافظه داخلی و 128 حافظه داخلی نیز ویژگی‌های این کارت هوشمند ارزان است که البته از طریق گوشی دوم می‌توان از کارت حافظه میکرو اس دی تا 1 ترابایت دیگر برای ارتقاء ارتقاء یافت. این گوشی خود را از یک باتری 6000 میلی‌میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند از شارژ سریع 22.5 وات و در بخش نرم‌افزاری نیز به رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید اندروید 12 عرضه شده است.

آنر X7a

گزینه های اتصال در آنر X7a شامل 4G، وای-فای، بلوتوث نسخه 5.1، پورت USB-C و جک هدفمیال 3.5 آنر x7a دارای قیمت 799 یوان (116 دلار) در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، برچسب‌های اقیانوسی و مشکی روانه بازار خواهد شد. این گوشی در حال حاضر از طریق شرکت رسمی سازنده در کشور چین وب می‌باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.