افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

من انگشتر می خواهم، اما انگشتانم چاق و کوتاه است / اجازه دهید به شما بگویم که کدام مدل حلقه بهتر است

  • کد خبر : 150827
من انگشتر می خواهم، اما انگشتانم چاق و کوتاه است / اجازه دهید به شما بگویم که کدام مدل حلقه بهتر است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن یک استایل خوب به عناصر زیادی نیاز دارد. در ابتدا ممکن است فکر کنید به محض اینکه مانتو و شلوارم را درست انتخاب کنم همه چیز حل می شود! خب باید بگوییم که سخت در اشتباهید زیرا انتخاب لباس، کیف، کفش، شال و روسری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن یک استایل خوب به عناصر زیادی نیاز دارد. در ابتدا ممکن است فکر کنید به محض اینکه مانتو و شلوارم را درست انتخاب کنم همه چیز حل می شود! خب باید بگوییم که سخت در اشتباهید زیرا انتخاب لباس، کیف، کفش، شال و روسری باید به رنگ پوست و فرم بدن شما بستگی داشته باشد. از طرفی فکر کنید اینها را خوب انتخاب کرده اید، تمام شد؟ موثر نبود! زیرا اکنون نوبت شماست که به دنبال لوازم مورد نیاز خود بگردید، زیرا انتخاب اکسسوری متناسب با استایل، تیپ و رنگ پوست شما بسیار مهم است. همه اینها جدا برای انتخاب گردنبند باید به قد یا کوتاهی گردن و برای انتخاب انگشتر به لاغری یا چاق بودن انگشتان دست و از طرفی به کوتاهی یا بلندی آنها نیز توجه کرد. تا بتوانید یک انگشتر مناسب برای خود تهیه کنید.

به عنوان مثال، در این مقاله قصد داریم در مورد انگشتان کوتاه و سفت و اینکه چه نوع انگشتری به آنها بیشتر می آید، آشنا شویم. آیا می دانید بسیاری از خانم ها هستند که به دلیل داشتن انگشتان کوتاه و لخت کمی ناراحت هستند و ممکن است فکر کنند و بگویند من چه کار کردم که ژن چربی در دستم باشد؟

چه نوع جواهراتی روی یک انگشت کوتاه و چاق خوب به نظر می رسد؟

اگر چیزی در مورد انگشتان خود نمی دانید و می خواهید حلقه هایی داشته باشید که دست شما را زیبا جلوه دهد، نه حجیم، پس باید بدانید که خوش شانس هستید. زیرا اگر قصد خرید انگشتر برای انگشت خود را دارید، آن انگشترهایی که حالت گلابی، مارکیز یا بیضی دارند برای انگشتان کوتاه و چاق شما مناسب هستند.

این برش ها برای انگشتان شما بسیار زیبا هستند، زیرا انگشتان کوتاه را بلندتر نشان می دهند. این را هم بگوییم که تا زمانی که سنگ انگشتر خیلی بزرگ نباشد به باریک نشان دادن انگشتان کمک می کند و کافی است از باریک بودن بند فلزی از نظر عرض اطمینان حاصل کنید.

فراموش نکنید زمانی که به دنبال انگشتری برای انگشتان خود هستید، باید طول و عرض انگشتی را که قرار است انگشتری را روی آن بزنید، در نظر بگیرید و به اندازه و شکل سنگ مرکزی نیز توجه کنید.

انگشتر نگین گلابی
انگشتر نگین گلابی
انگشتری با نگین مارکیز.
انگشتری با نگین مارکیز.

چه چیزی برای انگشت شست و کوتاه من مناسب است؟ حلقه مورد نظر

البته فکر می کنید فقط مدل انگشتر مهم است و در واقع حتی مدل ناخن و رنگ و مدل لاک ها هم برای تبدیل انگشتان چاق و کوتاه به بلندتر اهمیت فوق العاده ای دارد.

معمولاً باید به ناخن هایی که آن ژن را دارند بگوییم که طراحی ناخن بادام برای شما خوب است و مدل مستطیلی توصیه نمی شود زیرا می تواند دستان شما را خشن و نه چندان ظریف نشان دهد.

چه پوست روشن یا تیره داشته باشید، باید بدانید که لاک ناخن قرمز یا سایه هایی در این طیف رنگی می تواند دستان شما را سفیدتر و زنانه تر نشان دهد که زنانه است.

بادام-ناخن-مدل-16

حلقه نامزدی برای انگشتان کوتاه

برای انتخاب انگشتر و سنگ انگشتر در بالا اشاره کردیم که چه سبکی برای انگشتان کوتاه و چاق بهتر است اما در رابطه با سنگی که بیشتر برای این نوع انگشتان مناسب است باید بگوییم که سنگ های مستطیلی و زمرد بهتر است. زیرا تأثیر طولانی تری نسبت به اختصار آنها دارند. اما نکته اینجاست که باید مراقب باشید انگشتری با سنگ زمردی که خیلی بزرگ است نخرید زیرا این کار فقط می تواند جلوه فوق العاده ای روی انگشتان شما ایجاد کند.

همچنین می توانید بین سبک سنگ خوشه ای یا حلقه هایی با سنگ های گرد در اندازه های بزرگ یکی را انتخاب کنید. این حلقه‌ها باعث می‌شوند انگشت‌های پهن شما صاف به نظر برسند و برای اندازه‌بندی باند، توصیه می‌کنیم نوارهای متوسط ​​تا ضخیم را اندازه کنید.

تحت عنوان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.