افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

سرمربی سابق پرسپولیس: 9 بازیکن بودیم اما دربی را نباختیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 150757
سرمربی سابق پرسپولیس: 9 بازیکن بودیم اما دربی را نباختیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دربی 60 دقیقه ای مقابل استقلال بازی کردیم اما شکست نخوردیم اما در پایان بازی بازیکنان از خستگی بیهوش شدند. ناصر ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت وگو با فارس، درباره دربی 102 اظهار داشت: نبردی سنتی و قدیمی بین دو تیم است که قبل از انقلاب بین شاهین و […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دربی 60 دقیقه ای مقابل استقلال بازی کردیم اما شکست نخوردیم اما در پایان بازی بازیکنان از خستگی بیهوش شدند.

ناصر ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت وگو با فارس، درباره دربی 102 اظهار داشت: نبردی سنتی و قدیمی بین دو تیم است که قبل از انقلاب بین شاهین و تاج بود و بعد از انقلاب به پرسپولیس و استقلال تبدیل شد. مانند مسابقات مهم کشورهای اروپایی. رقابتی بین بارسلونا و رئال مادرید، سیتی و یونایتد، اینتر و آث میلان و غیره، گاهی این مسابقات بسیار زیبا و جذاب است و گاهی اوقات مسابقه خوبی نیست.

و افزود: در 13 دربی به عنوان مربی در پرسپولیس حضور داشتم. ما دوست نداشتیم در همه این دیدارها باختیم و هیچکس به ما هشدار نداد که بازی مساوی می شود یا پرسپولیس یا استقلال برنده می شوند! چنین چیزی غیر ممکن است. من هرگز چنین چیزی را ندیده ام و در هیچ کجای دنیا نمی توان نتیجه یک مسابقه را با راهنمایی مشخص کرد. چرا مربیان دو تیم در رختکن به بازیکنان می گویند به هر تیمی که بازی می کنند باخت، اما به استقلال یا پرسپولیس نه؟ شاید به همین دلیل است که در اکثر بازی ها دو تیم محتاطانه بازی می کنند تا شکست نخورند. اما هیچ وقت در دربی نمی گویند بهتر است فلان تیم برنده نشود یا باید ببازی و ببری!

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه کدام تیم در این دیدار از نظر فنی برتر خواهد بود، گفت: استقلال صدرنشین لیگ است و پرسپولیس در رده چهارم جدول قرار دارد اما نتیجه دربی جایگاه این دو را مشخص نمی کند. تیم های حاضر در جدول رده بندی لیگ! بستگی به این دارد که کدام تیم در روز بازی کنترل بهتری بر بازی داشته باشد. تیمی که در نبرد میانی و میانی پیروز شود می تواند دربی را برنده شود. فوتبال دو کلمه است، خوب دفاع کن! خوب حمله کن!

ابراهیمی با انتقاد از این دو تیم بزرگ پایتخت گفت: کمتر بازیکن تهرانی را در این دو تیم می بینید! تهرانی که جمعیتی نزدیک به 14 میلیون دارد اما در این دو تیم تهرانی بازیکنی ندارد! شاید یکی از دلایلش تخریب زمین های خاکی تهران باشد که فوتبال پایتخت را نابود کرده است.

وی در خصوص خاطره دربی های گذشته گفت: در یک دربی 60 دقیقه مقابل استقلال بازی کردیم اما نباختیم اما در پایان بازی بازیکنان به دلیل خستگی بیهوش شدند. در نیمه اول یکی از بازیکنان ما اخراج شد و در ابتدای نیمه دوم داور یکی دیگر از بازیکنان تیم ما را اخراج کرد! با این حال ما شکست نخوردیم. یک نفر جلو انداختیم و با 7 بازیکن دفاع کردیم تا بازی بدون گل تمام شد. فکر می کنم نادر محمدخانی و اسماعیل هلالی در آن مسابقه اخراج شدند.

ابراهیمی افزود: بدترین شکست ما در دربی در دیداری بود که پرسپولیس بهترین تیم زمین بود و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشت، اما در دقیقه 90 علیرضا اکبرپور با ضربه کرنر ما، فرار کرد و گل تیم استقلال را به ثمر رساند. ” پرسپولیس در آن دیدار خیلی خوب، زیبا و فنی بازی کرد اما در یک لحظه غفلت و روی یک ضد حمله گل خوردیم و باختیم.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره نتیجه دربی روز پنجشنبه گفت: این دیدار را پیش بینی نمی کنم!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)