افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اصلاح الگوی سازه های فولادی برای ایجاد مسکن کم هزینه.

  • کد خبر : 150702
اصلاح الگوی سازه های فولادی برای ایجاد مسکن کم هزینه.

به گزارش بازار، سیامک ایپکچی روز سه شنبه در دوازدهمین همایش ملی فولاد و سازه و اولین همایش ملی کارخانه های نورد اظهار کرد: امروز یک اتفاق بزرگ در کشور رخ داده است که هم افزایی صنعت و دانشگاه بر اساس باور ملی است. . و افزود: شعار ما اصلاح مدل سازه های فولادی است […]

به گزارش بازار، سیامک ایپکچی روز سه شنبه در دوازدهمین همایش ملی فولاد و سازه و اولین همایش ملی کارخانه های نورد اظهار کرد: امروز یک اتفاق بزرگ در کشور رخ داده است که هم افزایی صنعت و دانشگاه بر اساس باور ملی است. .

و افزود: شعار ما اصلاح مدل سازه های فولادی است که در راستای دغدغه ها و ارزانی مسکن انجام می شود.

مدیرعامل انجمن سازه های فولادی ایران تصریح کرد: برای دستیابی به مسکن ارزان قیمت با استفاده از سازه های فولادی نیازمند همکاری صنعت، دانشگاه و مسئولان هستیم تا بحث طراحی و صنعتی سازی، تولید و نصب سازه ها با تکیه بر استعداد انجام شود. از نخبگان دانشگاهی

ایپکی بر افزایش رشد و تولید اسکلت فلزی تاکید کرد و گفت: این امر با استفاده از توان شرکت های تولیدی، صنایع و دانشگاه ها محقق می شود. بنابراین باید از این فرصت کنفرانس استفاده کنیم تا شاهد تحول بزرگ صنعت فولاد باشیم.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه سازه های فولادی در هتل المپیک گفت: در این نمایشگاه کارگاه های تخصصی علمی، پژوهشی و صنعتی برگزار می شود. ضمناً به بهترین چهره ها و طرح ها و بهترین کتاب فولی و محقق جایزه تعلق می گیرد.

نسبت سازه های فولادی در ساخت و ساز مسکن کم است
علی اکبر آقاکوچک، رئیس همایش فولاد و سازه های ایران در ادامه این مراسم گفت: نسبت سازه های فولادی در ساختمان ها کم است و باید دلایل آن شناسایی شود. فولاد به عنوان یک ماده ساختاری دارای ویژگی هایی مانند شکل پذیری و استحکام بالا بوده و برای مسائل زیست محیطی مناسب است.

وی ادامه داد: دلیل اصلی عدم استفاده از اسکلت فلزی هزینه بالا است و باید به رفع این مشکل و ارتقای وضعیت سازه های فولادی کمک کنیم. در این راستا اولین قدم را تولیدکنندگان و سازندگان باید برای کاهش قیمت برداشته باشند.

علی اکبر آقا کوچچ ادامه داد: علاوه بر این در تحقیق و توسعه نیز دانشگاه ها باید برای بهبود شرایط سازه های فولادی تلاش بیشتری کنند.

مدیر همایش فولاد و سازه‌های ایران با بیان اینکه این همایش همچون سال‌های گذشته محل تبادل نظر تولیدکنندگان، صنعتگران و محققان است، گفت: در زمینه سازه‌های فولادی صنعت فولاد باید به حد مطلوب برسد. «کشور ما نیاز به توسعه در ابعاد مختلف دارد. در بعد اقتصادی، توسعه مفهوم کیفی و افزایش توانمندی های اقتصادی، ثروت عمومی و عدالت اجتماعی است.

تولید 30 میلیون تن فولاد در کشور
وی تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته این مفهوم متفاوت است و توسعه صنایع به معنای افزایش عدالت اجتماعی است. بنابراین توسعه کافی باید پایدار و کارآمد باشد تا پاسخگوی نیازهای کشور باشد. در عین حال باید مسئولیت زیست محیطی و صرفه اقتصادی را برای رسیدن به هدف توسعه اقتصادی در نظر بگیریم.

آقاکوچک با بیان اینکه استفاده از مصالح فولادی در ساخت و ساز نقش اساسی دارد، تصریح کرد: فولاد می تواند در توسعه اقتصادی نقش داشته باشد و در همه زمینه ها قابل استفاده است. بنابراین سال گذشته 30 میلیون تن فولاد در کشور تولید شد و صادرات هم داشته ایم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.