افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

حمله کوبنده حزب الله به پایگاه صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 150405
حمله کوبنده حزب الله به پایگاه صهیونیست ها در شمال سرزمین های اشغالی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت حزب الله لبنان با موشک های هدایت شونده به شهر المطله اسرائیل واقع در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی حمله کرد. به گفته این منابع، در این حمله دو منزل مسکونی که نظامیان صهیونیست در آن مستقر بودند تخریب شد. نیروهای حزب الله گزارش دادند […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت حزب الله لبنان با موشک های هدایت شونده به شهر المطله اسرائیل واقع در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی حمله کرد.

به گفته این منابع، در این حمله دو منزل مسکونی که نظامیان صهیونیست در آن مستقر بودند تخریب شد.

نیروهای حزب الله گزارش دادند که به منظور حمایت از مردم غزه، ساعت 15:00 به وقت محلی، با حمله خمپاره ای به مقر نظامی «بارنیت» حمله کردند. حزب الله همچنین با موشک های برکان به مقر نظامی الرحاب حمله کرد که در نتیجه آن چند نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

حزب الله در ادامه حملات خود به نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی در شطولا حمله کرد و در بیانیه ای اعلام کرد که اهداف به طور قطعی مورد اصابت قرار گرفته است.

خبرگزاری رسمی لبنان ساعتی پیش گزارش داد که «حسین منصور» مسئول محلی منطقه «الطیبه» در جنوب لبنان [که در لبنان مُختار نامیده می‌شود]وی در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه «بیدار الفقانی» به شهادت رسید.

منابع لبنانی از شهادت حسین منصور در حمله توپخانه رژیم صهیونیستی به منزلش در الطیبه خبر دادند.

پیش از این نیز صهیونیست ها با حملات توپخانه ای و پهپادی خود در جنوب لبنان چندین غیرنظامی لبنانی را به شهادت رسانده بودند.

حسن فضل الله از اعضای جریان مقاومت وفادار (وابسته به حزب الله) روز گذشته تاکید کرد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نمونه ای از تنش های جدید است.

فضل الله با بیان اینکه حمله صهیونیست ها مانع از دفاع حزب الله از لبنان و کمک به غزه نمی شود، گفت: مقاومت با یک حمله منحصر به فرد جدید چه از نظر تسلیحاتی و چه از نظر هدف پاسخ این تشدید تنش دشمن را خواهد داد.

جنبش حزب الله لبنان امروز به حملات خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی ادامه داد. با آغاز عملیات تهاجمی الاقصی، حزب الله حملات خود را علیه شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.