افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

تلاش آمریکا برای استقرار نیروهای خود در مرز لبنان با هدف کاهش تنش! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 150402
تلاش آمریکا برای استقرار نیروهای خود در مرز لبنان با هدف کاهش تنش!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه های عربی روز دوشنبه گزارش دادند که اسرائیل برای جلوگیری از تشدید درگیری نظامی با نیروهای حزب الله در نقاط مرزی، تسلیم شرایط حزب الله در کنترل برخی نقاط رصد مرزی شد. حضور نیروهای نظامی فرانسه در نوار مرزی مشروط به حضور نیروهای آمریکایی است. این […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه های عربی روز دوشنبه گزارش دادند که اسرائیل برای جلوگیری از تشدید درگیری نظامی با نیروهای حزب الله در نقاط مرزی، تسلیم شرایط حزب الله در کنترل برخی نقاط رصد مرزی شد. حضور نیروهای نظامی فرانسه در نوار مرزی مشروط به حضور نیروهای آمریکایی است.

این رسانه ها به نقل از منابع خود گزارش دادند که «اسرائیل موافقت کرده است که حزب الله لبنان چندین نقطه دیده بانی خود را در نوار مرزی با فلسطین اشغالی حفظ کند، اما این شرط در صورت استقرار ارتش لبنان و نیروهای فرانسوی در نقاط مرزی اجرا می شود. .

به گزارش رسانه های عربی، اسرائیل نیز خواهان حضور نظامی ارتش لبنان تنها در جنوب این کشور است.

در همین زمینه، این رسانه ها از برنامه ریزی آمریکا خبر دادند کوچک برای استقرار نیروها در مرز اسرائیل و لبنان است، زیرا واشنگتن معتقد است با استقرار نیروهای نظامی در نوار مرزی از تشدید تنش بین حزب الله و اسرائیل جلوگیری می کند.

کانال تلویزیون رویداد وابسته به عربستان سعودی به نقل از منابعی گزارش داد که اسرائیل از فرانسه می‌خواهد که اوضاع را در طرف مرز لبنان تحت نظر داشته باشد، در حالی که ایالات متحده همین کار را در سمت مرز اسرائیل انجام خواهد داد.

به گزارش رسانه های عربی، رژیم صهیونیستی همچنین برای جلوگیری از تشدید درگیری با حزب الله، درخواست کرده است که تمامی سلاح های مستقر در جنوب لبنان به ارتش لبنان منتقل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.