افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

اپل در سال 2024 مجموعه آی پد خود را بازنگری می کند

  • کد خبر : 150152
اپل در سال 2024 مجموعه آی پد خود را بازنگری می کند

در دنیای امروزی که فناوری به سرعت در حال تغییر و توسعه است، اپل یکی از شرکت‌های معروف و پیشرو در این زمینه است که مجموعه‌ای متنوع از تبلت‌ها شامل شش نوع مختلف آی‌پد، از آی‌پد مینی کوچک با 7.9 اینچ تا بزرگ را در اختیار دارد. آیپد پرو با صفحه نمایش 12.9 […]


در دنیای امروزی که فناوری به سرعت در حال تغییر و توسعه است، اپل یکی از شرکت‌های معروف و پیشرو در این زمینه است که مجموعه‌ای متنوع از تبلت‌ها شامل شش نوع مختلف آی‌پد، از آی‌پد مینی کوچک با 7.9 اینچ تا بزرگ را در اختیار دارد. آیپد پرو با صفحه نمایش 12.9 اینچی توانسته است نیازهای مشتریان خود را برطرف کند.

اگرچه این تنوع زیاد دست خریداران را برای انتخاب مدل مورد نیاز باز می گذارد، اما از یک طرف می تواند باعث سردرگمی مبتدیان شود. در نتیجه، طبق گزارش جدیدی که مارک گورمن در بلومبرگ منتشر کرده است، به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های بزرگ و مهمی برای تبلت‌های اپل در سال 2024 وجود دارد. این گزارش جدید نشان می‌دهد که اپل در حال بررسی استراتژی جدیدی برای ساده‌سازی برند آی‌پد با جداسازی واضح است. و بین مشخصات فنی خطوط مدل Air و Pro قابل توجه است.

انتظار می‌رود اپل در ماه مارس ۲۰۲۴ مدل‌های جدید آی‌پد ایر خود را معرفی کند که مجهز به تراشه‌های پیشرفته Apple M2 هستند و در دو سایز یکی ۱۰.۹ اینچی و دیگری ۱۲.۹ اینچی عرضه می‌شوند. علاوه بر این، انتظار می رود مدل های جدید سری آیپد پرو در اندازه های 11 و 13 اینچی با طراحی مدرن، نمایشگرهای با کیفیت وینتیج مجهز به فناوری ProMotion، تراشه های نسل جدید اپل M3 و همچنین لوازم جانبی جذاب جدید ارائه شوند. مانند صفحه کلید صفحه کلید جادویی مجهز خواهد شد.

با فرض افزایش تعداد مدل‌های آی‌پد موجود در بازار، اپل به طور فزاینده‌ای مرز بین مدل‌های ایر و پرو را مشخص می‌کند و آن‌ها را از نظر قابلیت‌های عملکردی متفاوت می‌کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود مدل پایه آی‌پد 2022 در آینده‌ای نه چندان دور به‌طور کامل اصلاح شود و طراحی قدیمی و قدیمی آی‌پد 2021 را پشت سر بگذارد. در مورد آی‌پد مینی 2021 نیز ظاهراً همین استراتژی وجود دارد. تصویب شده است، اما هنوز مهلت خاصی برای عرضه نسل جدید آن وجود ندارد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.