به گزارش رکنا؛ سرهنگ غلامعلی نعمتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری 11 مرکزی شهرستان قدس در پی اعلام خبر حمل و نقل داشتن سلاح گرم برای یکی از شرورهای منسوخ شده آنها به ویژه تحقیق در مورد موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات خود متوجه صحت گزارش های دریافتی شدند.

وی ادامه داد: پلیس با رصد اطلاعات به دست آمده و شناسایی متهم، با انجام هماهنگی های قضایی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کرد. همچنین مخفیگاه آنها نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در این عملیات یک قبضه اسلحه کمری کلت، دو عدد خشاب و 25 تیر جنگی، 16 نوع سلاح سرد، دو قبضه کلت کمری و دو قبضه شوکر کشف و ضبط شد.

رئیس فرماندهی انتظامی شهرستان قدس با بیان اینکه متهم که یکی از اراذل و اوباش سطح بالای شهرستان و دارای سابقه دستگیری است، دستگیر شد، گفت: این فرد پس از انتقال به پلیس آگاهی مقر انتظامی، دستگیر شد. مورد بازجویی قرار گرفت و در جریان آن سعی داشت منکر جنایت خود شود اما در نهایت با توجه به مدارک و مستندات موجود و عناصر غیرقانونی کشف شده به جرم خود اعتراف کرد.

نعمتی از تشکیل پرونده برای متهم بازداشت شده خبر داد و گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضایی شد. علاوه بر این، تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.