افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

یک زن شیک و مدرن بدون این اکسسوری ها خانه را ترک نمی کند / ترند امسال

  • کد خبر : 150077
یک زن شیک و مدرن بدون این اکسسوری ها خانه را ترک نمی کند / ترند امسال

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه مد به مسیرهای مختلفی رفته است و دیگر تمرکز فقط روی لباس نیست، مهم این است که کوچک‌ترین لباس‌ها نیز به خوبی انتخاب شوند، هر مراسمی که می‌خواهیم به آن برویم، کفش‌های مخصوص به خود را دارد و حتی بسیاری از افراد آن را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه مد به مسیرهای مختلفی رفته است و دیگر تمرکز فقط روی لباس نیست، مهم این است که کوچک‌ترین لباس‌ها نیز به خوبی انتخاب شوند، هر مراسمی که می‌خواهیم به آن برویم، کفش‌های مخصوص به خود را دارد و حتی بسیاری از افراد آن را دارند. شک و تردید در مورد هماهنگی رنگ جوراب و کفش، یعنی یک بینی کوچک می تواند استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد، روی موارد بزرگ تمرکز کنید و برخی دیگر را در ذهن نگه دارید.

به نوعی می توان گفت که امروزه می توان گران ترین لباس های موجود در بازار را داشت، اما اگر آنها را به درستی استایل نکنید، اصلا شیک به نظر نخواهید رسید، پس اول از همه باید بدانید که چه چیزی رنگ ها هماهنگی بین بله دارند، مثلا در اگر کت خاکستری دارید می دانید با چه چیزی ست می شود و رنگ های نزدیک به آن را برای استایل خود انتخاب می کنید و سپس باید به اکسسوری ها توجه کنید که همان زلام زیمبا است. . ، اما او نام خود را تغییر داد و ظاهری باکلاس داشت. شما به عنوان یک خانم باید یک سری اکسسوری همیشه مد داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

کمربندهای رنگارنگ با طرح های مختلف.

کمربند را می‌توان از آن دسته اکسسوری‌هایی دانست که خیلی‌ها از آن مطمئن نیستند و نمی‌دانند که باید آن را داشته باشند یا نه و آیا هنوز هم ترند است یا خیر؟ خوب از دهه نود هم در اروپا و هم در آمریکا کمربندها مورد استقبال خانم ها و آقایان قرار گرفته و خیلی ها تشویق به استفاده از آن شده اند، هرچند امروز دیگر کاربرد گذشته را ندارند، اما کمربندهای شما یکی هستند. یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که استایل خود را به عنوان یک اکسسوری زیبا کنید، مثلا امروزه با مد مانتوهای جلویی، کمربندهایی که می بینید بسیار به چشم می آیند و باید به این عنصر توجه کنید.

حتی می توانید با بستن کمربندهای مختلف چاق و لاغر یا قدبلند و کوتاه به نظر برسید و نیازی به بستن کمربند به شلوار ندارید، می توانید مانند پانچو کمربندهای مختلفی را روی لباس خود ببندید.

لوازم جانبی همیشه مد روز

کیف های حصیری، چرمی و پارچه ای.

شما می توانید با داشتن چند کیف مختلف آن را با استایل های مختلف خود ترکیب کنید و مطمئن باشید که نتیجه منحصر به فردی خواهید گرفت، اما نکته ای که در این زمینه مهم است جنس کیف شماست، بسته به استایل شما بسیار مهم است. . به عنوان مثال، اگر سبک کلاسیک، کژوال، شیک و کژوال را انتخاب می کنید، بهتر است آن دسته از کیف هایی را انتخاب کنید که چرم هستند یا اگر از آن دسته افرادی هستید که سبک های بوهو را دوست دارید، بهتر است. اجازه دهید کیف های حصیری با بقیه استایل شما همخوانی داشته باشد و در کل اگر بتوانید کیف خود را مطابق با استایل خود انتخاب کنید، بیشترین درخشش را خواهید داشت.

لوازم جانبی همیشه مد روز

اگر خانم هستی و چیزی نداری زیاد بده

احتمالا ناگفته نماند که در این سال ها استفاده از کراوات بسیار رایج شده است و این وسیله یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین اکسسوری هایی است که همه دوست دارند آن را بپوشند و بنا به سبک خود از آن استفاده کنند، فیکس فلزی و یراق بافته وجود دارد. در هر دو نوع دقت کنید، اگر پابند شما فلزی است، بهتر است به جای نقره از استیل مرغوب استفاده کنید، زیرا ممکن است پابند شما از بین برود و از بین برود، بنابراین اگر نقره شما اذیت نشوید. دلتنگش شدی!

اگر به سبک های بوهو علاقه دارید، برای تکمیل ظاهر خود، دستبندهای بافته شده ای را انتخاب کنید که از نظر رنگ در تضاد یا هماهنگی با استایل کلی شما باشد.

لوازم جانبی همیشه مد روز

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.