افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

ترفندهایی که در خدمت زیباسازی بالکن هستند / زیباترش کنید، بارها و بارها روی آن عشق بازی کنید

  • کد خبر : 150017
ترفندهایی که در خدمت زیباسازی بالکن هستند / زیباترش کنید، بارها و بارها روی آن عشق بازی کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها همه خانه ها آپارتمانی شده و چهاردیواری شده اند و از آنجایی که خانم های خانه دیگر قرار نیست در حیاط بنشینند و حرف بزنند، اوضاع بدتر می شود زیرا مردم قطعاً از دیوارها عبور خواهند کرد. حال و هوای خوبی ندارد پیدا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها همه خانه ها آپارتمانی شده و چهاردیواری شده اند و از آنجایی که خانم های خانه دیگر قرار نیست در حیاط بنشینند و حرف بزنند، اوضاع بدتر می شود زیرا مردم قطعاً از دیوارها عبور خواهند کرد. حال و هوای خوبی ندارد پیدا نمی کند اما ما یک پیشنهاد برای شما داریم. احتمال اینکه خانه شما بالکن داشته باشد بسیار زیاد است زیرا امروزه خانه ها چه بزرگ و چه کوچک حداقل دارای یک بالکن هستند و شما می توانید از همان بالکن بلااستفاده ای که دارید بهره ببرید و از این طریق روح و روان خود را حفظ کنید. روح ارائه خواهد شد. .

به عنوان مثال، همین الان بروید به بالکن خود نگاه کنید. دیدی احتمالا شده جایی که یه عالمه لوازم میذاری و انگار انباری میمونه و از طرفی هر صد سال یه بار آبش میکنن و جارو میکنن. آیا بهتر نیست از بالکن خود بهتر استفاده کنید تا بتوانید صبح، ظهر، شب و در زمان استراحت هر زمان که هوس کردید، روی بالکن زیبای خود بنشینید؟ شما می توانید هر روز صبح در این فضا صبحانه بخورید، در حالی که هوا طراوت خاص و دلپذیری دارد، می توانید با همسرتان در این فضا صبحانه بخورید.

اما بیایید به عقب برگردیم! اول از همه، بالکن باید کاملا تمیز و تمیز شود تا زمانی که وضعیت خوبی داشته باشد. پس در مقاله بعدی با ما همراه باشید.

بالکن کجاست؟

بالکن یک کلمه فرانسوی متفاوت از بهار است. بالکن معمولاً پوشیده است و از یک طرف به بیرون رو به رو است. البته بسته به ساختمان و واحد و بالکنی که دارید ممکن است از دو یا سه جهت باز باشد اما به هر حال جزئی از خانه محسوب می شود که مشترک نیست. با زیباسازی بالکن خود می توانید فضایی دنج با انرژی خوب ایجاد کنید تا زمانی که دلتان می خواهد یا خوشحال هستید و شاید هم می خواهید مطالعه کنید و … در این فضا بنشینید و استراحت کنید.

طراحی خانه بالکن

چقدر برای طراحی بالکن هزینه کنیم؟

قبل از هر کاری، همه ما می توانستیم به این فکر کنیم که الان چقدر باید هزینه کنیم تا این بالکن تبدیل به یک بالکن شود! در حالی که نیازی به خرید صندلی و میز مانند وبلاگ نویسان ندارید، قطعا با طرح های گران قیمت به اهداف خود خواهید رسید. بلکه می توانید بالکن خود را با هزینه کم مانند گذاشتن فرش یا حصیر و شاید استفاده از این صندلی حصیری و … زیبا کنید. البته قرار دادن گل و گلدان در بهبود فضای بالکن تاثیر بیشتری نسبت به آنچه فکر می کنید دارد.

طراحی خانه بالکن

در خرید لوازم بالکن به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید وسایلی که قرار است در بالکن قرار دهید مراقب باشید که این اقلام دچار کمبود عوامل طبیعی مانند باد و گرد و غبار شوند پس باید در برابر این موارد مقاومت خوبی داشته باشند و با بدی مواجه نشوید. آب و هوا صحنه جالب.. بهتر است بیشتر آنها را بین چوب و حصیر انتخاب کنید تا هم طبیعی احساس شود و هم مقاومت خوبی داشته باشند.

طراحی خانه بالکن

چه گل و گیاهی برای بالکن مناسب است؟ آیا می دانید گل ها حساس هستند؟

همانطور که اشاره کردم گل ها و گیاهان انواع مختلفی دارند و برخی از آنها فوق العاده حساس هستند. از قرار دادن گل در این فضا خودداری کنید و مراقب باشید آن گل ها برای آپارتمان هایی مناسب باشند که بتوانند ثابت بمانند و در برابر نور خورشید آسیب نبینند. یا اینکه در چه اقلیمی می توانند زندگی کنند و چه اقلیمی برایشان مضر است. موقعیت شمالی یا جنوبی خانه شما و رسیدن یا نرسیدن نور خورشید به بالکن تاثیر زیادی در انتخاب گل شما دارد. فراموش نکنید که علاوه بر خود گل، گدا نیز بسیار مهم است.

طراحی خانه بالکن

از کفپوش، قفسه دیواری، شمع و غیره استفاده کنید. برای طراحی

اگر علاقه مند به مراقبت بهتر از بالکن خود هستید، فراموش نکنید که کف یکی از مهم ترین قسمت های این فضا است که هم برای زیبایی آن بسیار مهم است و هم به این دلیل که ممکن است بخواهید با پای برهنه راه بروید. بنابراین به انتخاب کفپوش مناسب و البته سلیقه خود توجه کنید.

از طرفی برای زیباتر شدن و مفید بودن می توانید از قفسه ها، قفسه های کتاب و قفسه های دیواری استفاده کنید و مثلاً اگر شب ها برای غذا خوردن یا گپ زدن با خانواده خود بیرون می روید، به جای استفاده از لامپ، شمعدانی درست کنید و روشن کنید. شمع شاید یک چراغ شب کوچک که بتوان آن را به پریز وصل کرد و نور کمی از خود ساطع کرد.

طراحی خانه بالکن




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.