افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
10

15 مهارتی که برای شاد زیستن باید در خود تقویت کنید

  • کد خبر : 14995
15 مهارتی که برای شاد زیستن باید در خود تقویت کنید

جستجو برای زیستن گاهی اوقات شبیه به تعقیب سایه به همان اندازه دست‌نیافتنی به نظر. در نهایت هدف همه تلاش‌های ما در زندگی از تحصیل، پیدا کردن و درآمدزایی، خرید خانه و حتی انجام فعالیت‌هایی مانند مسافرت و مهارت جدید، برای جستجوی شاد زیستن و حس رضایتمندی رضایتمندی درونی. آرام خندیدن از راه‌های بروز شادی […]

جستجو برای زیستن گاهی اوقات شبیه به تعقیب سایه به همان اندازه دست‌نیافتنی به نظر. در نهایت هدف همه تلاش‌های ما در زندگی از تحصیل، پیدا کردن و درآمدزایی، خرید خانه و حتی انجام فعالیت‌هایی مانند مسافرت و مهارت جدید، برای جستجوی شاد زیستن و حس رضایتمندی رضایتمندی درونی. آرام خندیدن از راه‌های بروز شادی است اما باید داشته باشید که خنده به معنای شاد بودن یک فرد است پس گول عکس‌های خوش رنگ و لعاب صفحات مجازی دوستان و افراد پرمخاطب را نخورده و سعی کنید هیچگاه باطن زندگی خود را با دیگران مقایسه کنید.

افراد شادی هستند که به راحتی می‌توانم آشتیاق و رضایتمندی را در صورتشش باز کنم. این افراد زندگی به روش شاد زیستن را و هر روز صبح‌شان را هیجان‌انگیز می‌کنند و در آغاز روز جدید شروع می‌کنند. در این عشق غالباً تا پایان روز حس آرامش و خشنودی دیده می‌شود. پس هر، شاد بودن را انتخاب کنید، اینجا را به شما با انجام چند ترفند ساده می‌توان به طور کامل تغییر داد و به معنای واقعی از لحظه لحظه زندگی‌تان لذت برد، ما را در ادامه این مقاله به همراهی کنید.

1- هر روز شکرگزاری کنید

روزانه با شکرگزاری در واقع به جای دیگری روی فقدان‌ها و بی‌هایمان به نکات مثبت و اتفاقات خوب زندگی‌مان را می‌کنیم. از این سعی کنید روزانه سه تا پنج چیزی را در 24 ساعت گذشته به خاطر داشته باشید، یادداشت کنید و به این ترتیب باعث ایجاد احساسات مثبت در وجودتان می شود. در طول این کار باعث می‌شود تا در مورد زندگی بیشتر انرژی‌تان را در طول روز افزایش دهید.

شاد زیستن 1

2- خانواده اولویت اولتان باشد

از پیشرفت‌های روی داده در عرصه فناوری کاربردی روزمره، بیشتر مرورمان را پای لپ‌تاپ و بررسی صفحات مجازی اینستاگرام، توییتر و یا سایر صفحات مجازی مجازی می‌گذرانیم. همین موضوع تا حتی افراد خانواده هم که زندگی مشترکی دارند، نسبت به این موضوع کمتری داشته باشند و بسیار کمی را در کنار همدیگر اسپری اسپری کنند. همه ما در این امر مقصریم پس نباید تنها تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند را سرزنش کرد! از همین سعی کنید تا این الگو را بدهید و وقت بیشتری را کنار خانواده و عزیزان‌تان بگذرانید. این کار باعث می‌شود تا علاوه بر حس شادی بیشتر، در محل کار هم عملکرد بهتری داشته باشم.

شاد زیستن 2

3- قاطعانه «نه» تشکیل

برای اکثر پیش آمده است که از ترس ناراحت شدن دوست، فامیل و اطرافیان و عدم جلوگیری از گفتن کلمه “نه” باید کاری را انجام دهد که دوست‌ایم،، شده است. انجام این کارها تنها باعث ایجاد حس ناراحتی و نارضایتی در بطن وجودتان می شود. امتناع ورزی انجام کارهایی که علاقه‌های به آن باعث می‌شود تا حس شادی در شما بسیار بالا برود باشد. به خاطر داشته باشید که تصمیم دارید چه کاری انجام دهید این فرصت را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. مردم ناراحت و ناراضی کسانی هستند که کنترل کننده افسار زندگی‌شان را در دست ندارند.

شاد زیستن 3

4- نقطه خود را تغییر دهید

. این ماده باعث ایجاد حس شادی و رضایت مندی در پایان انجام یک فعالیت می‌شود. برای مثال ممکن است شخصی این حسمندی را بعد از انجام کارهای روزانه داشته باشد. این شخص می‌تواند به محض احساس ناراحتی را با کار سرگرم کند. با انجام این کار ناخودآگاه روی حس مثبت تغییر می‌کند. فعالیت‌ها و آرامش بخش‌ها را پیدا کنید هر زمان حس کردید، احساس ناراحتی کنید و به سراغتان بیایید.

شادی

5- مراقبت از خود را اولویت زندگیتان قرار دهید

درست همان چیزی که از خود و سلامتی‌تان مراقبت می‌کند، حس در افزایش می‌یابد. ورزش کردن به سلامت تغذیه و رژیم غذایی خواب به میزان کافی در روز حسمندی و خوشحالی را تا حد بسیار چشمگیری افزایش خواهد داد. با اولویت دادن به سلامت و حال خوبتان متوجه شد که عملکرد آن در کار تا حد زیادی افزایش پیدا کند و از هر نظر زندگی در بهترین حالت خود قرار دهد.

شاد زیستن 6

6- روی خودتان سرمایه گذاری کنید

تنها کار و اساسی است که در زمینه ایجاد شادی در زندگی می‌توان این کار را انجام داد که شاد بودن را به بیاموزید. در این زمینه نقش یک مربی را برای خود ایفا کنید. درستی مسائل کاری و اهداف مالی شخصی نیز برای تعیین تعیین می شود. سه گام در این زمینه که هیچ‌گاه نباید از آن استفاده کنید، این‌ها هستند: خودتان را داشته باشید، هر گامی کوچک در مسیر بهتر شدن برداشت و به خودتان مهم‌ترین چیزها.

گاهی اوقات بودن با خود یکی از سخت‌ترین ممکن است در زندگی تلقی می‌شود واجب است که با خودتان واقعاً باشید زیرا تنها در این صورت است که می‌توانید دقیقاً تصمیم بگیرید چه کاری باعث خوشحالی‌تان خوشحالی‌تان می‌شود.

یوگا و مدیتیشن

7- یوگا و مدیتیشن را در لیست برنامه هایتان بگنجانید

داشتن یک برنامه روتین در زندگی جزوه اولین کارهای مهم و ضروری برای داشتن ثبات است. برای مثال صبح‌ها ساعت 5 یا 6 بیدار شوید. در حالیکه صبحتان رسماً آغاز ساعاتی با خودتان خلوت کنید. سعی کنید تمرینات یوگا و مدیشن را هر روز – تجربه صبح‌ها- در روتین زندگی خاوید ج. با انجام ده دقیقه یوگا و مدیتیشن شادی، انرژی و آرامش را وجودتان احساس می کند.

شاد زیستن 9

8- تمریناتی برای آرامش ذهن انجام دهید

«ذه‌زایی متوجه» در ایجاد خلاقیت، بهبود میزان فعالیت و سلامت روحیه تأثیرگذار است. با انجام تمرینات کوتاه به صورت روزانه، شب‌ها به خواب می‌بینید که افکار منفی به ذهنتان می‌رسد و در نهایت کل روز انرژی مضاعفی می‌تواند وجود داشته باشد. تنها کاری لازم است انجام دهید، 10 دقیقه تمرینات «ذهن آگاهی» است که شما این امکان را دارید که ذهنتان را روی زمان حال انجام دهید. اگر این تمرینات را صد روز انجام دهید، وجودتان از حس زندگی خواهد شد. به خاطر داشته باشید که تمرینات تنها ده در طول روز را انجام دهید که اگر برای روز ادامه دهید تنها 16 دقیقه خواهد بود! پس تنبلی بهانه وقت نداشتن از همین فردا ذهن گزارش برنامه روزانه خود را بنویسید.

شاد زیستن 10

9- به میزان کافی آب بنوشید

می شود. همه موجودات برای ادامه حیات به آب نیاز دارند. برای داشتن حس و حال خوب و سلامتی حتماً در طول روز چند لیوان آب بنوشید. نوشیدن آب یکی از ترفندهای ساده اما در عین حال مهم و برای شاد زیستن است.

همچنین سعی کنید با افراد مثبت اندیش معاشرت کنید زیرا که دوستان خوب و خانواده می‌توانند تأثیر زیادی در ایجاد خوب و شادی در شما داشته باشند.

شاد زیستن 11

10- رژیم غذایی سالم را فراموش نکنید

زمانی تا رژیم غذایی سالم را امتحان کنید متوجه نمی شوید که خوردن غذاهای ناسالم پرچرب تا چه اندازه می‌تواند روی و حال شما در طول روز تأثیر بگذارد. با مراقبت از سلامت بدنتان به طور طبیعی حس حال بهتر و شادی و خوشحالی را تجربه کردید.

شاد زیستن 13

11- کار داوطلبانه

با انجام داوطلبانه تنها به دیگران کمک نمی‌کنید به خودتان نیز تا حد زیادی کمک کنید. از پول، و منابع خود به اطرافیان زمان نیاز دارند تا بتوانند کمک کنند. به خیریه کمک کنید و با دیگران وقت بگذرانید. در صورت امکان می‌توان دانش خود را از طریق برگزاری کلاس‌های رایگالن به دیگران منت کرد. انجام کارهای و خیرخواهانه تا بسیار روزانه شما را در حد رضایتمندی و شادی را در شما می‌کند.

12- مهربانی به دیگران

از نشان دادن کمک و مهربانی حق دیگران باعث ایجاد حس رضایتمندی در انسان می‌شود. سعی کنید هر از چند گاهی با کمک کردن به دیگران، به حس مهربانی خود نشان دهید بیشتهی د. همچنین، کارهای یکهویی به طرز شگفت‌انگیزی می‌توان حس و حال مثبت و شاد را ار شادشم ار شادشم شاد دادر شادی.

13- تصمیم گیری ها را کاهش دهید

مقدار تصمیم گیری های کوچکی که در طول روز باید انجام دهید را کم کنید. این‌کار باعث می‌شود تا زمان شما تا حد‌گیری شده و انرژی‌تان روی کارهایی که بیشتر می‌شوند. هرچقدر بیشتر روی کارهای پراهمیت زندگی‌تان باشد، از زندگی بیشتر لذت ببرید و حس شادی را در تک‌تک‌ها تجربه کنید.

14- خیلی جدی نگیرید

اکثر ما دیگران راجع به خودمان را از تصمیم جدی گرفته اند و زمان را صرف تحلیل این نظرها می کنیم. این کار باعث می‌شود تا حد زیادی انرژی‌مان در طول روز تحلیل برود. برای جلوگیری از ناراحتی‌های ناشی از این نظرات به شما می‌کنیم که برای خودتان می‌توانید و هر بار سعی کنید تا و زندگی‌تان را رو به بهبود و ارتقاء ببرید، اما فراموش نکنید که همیشه کسانی را که دوست داشته باشید و از خودتان خودتان باشید. این کار همیشه ارزش شادی و خوشحالی را دارد. برای اینکه برای بهتر شدن تلاش کنید، تمرین کنید تا خودتان را دوست داشته باشید.

شاد زیستن 14

15- معایب و نقص‌هایتان را با جان و دل بپذیرید

افراد خوشحال شاد هستند که اشتباهاتی را در زندگی انجام داده اند. آن‌ها گاهی اوقات شرایطی را که می‌دانند پیش می‌آیند ممکن است مرتکب خطا شوند زیرا انسان کامل نیست. این عشق آن را دارد تا را به خاطر اشتباهات بخشیده و به خودشش ا. برای ایجاد حس شادی می‌توانید خودباوری را تمرین کنید تا با جان و دل کسی که هسربید. به کسانی که اشتباهاتتان را تعریف نمی کنند پس با انجام تمرینات در طولانی مدت باعث ایجاد آرامش و آرامش ذهنی خود می شوند و در صورت نیاز به راهنمای راهنمای و کمک بیشتر حتماً حتماً به مشاوران کاربلد مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.