افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
13

یک سیستم بیمارستانی در نیویورک یک سرآشپز بزرگ دارد که تغییرات بزرگی ایجاد می کند

  • کد خبر : 1496
یک سیستم بیمارستانی در نیویورک یک سرآشپز بزرگ دارد که تغییرات بزرگی ایجاد می کند

نوشته شده توسط لمبث هوچوالد 23 نوامبر 2022 – از لحظه ای که وارد آشپزخانه عظیم بیمارستان شمالی وستچستر می شوید، به سرعت متوجه می شوید که غذای شیرین و فرآوری شده در منوی بیماران در این بیمارستان Mount Kisco، نیویورک که بخشی از Northwell Health است، وجود ندارد. ، بزرگترین سیستم مراقبت های بهداشتی […]


23 نوامبر 2022 – از لحظه ای که وارد آشپزخانه عظیم بیمارستان شمالی وستچستر می شوید، به سرعت متوجه می شوید که غذای شیرین و فرآوری شده در منوی بیماران در این بیمارستان Mount Kisco، نیویورک که بخشی از Northwell Health است، وجود ندارد. ، بزرگترین سیستم مراقبت های بهداشتی در ایالت نیویورک.

اولین نشانه بوی کرامبل سیب و گلابی است که در فضای عظیمی که شبیه یک آشپزخانه صنعتی در یک استراحتگاه پنج ستاره است، می پیچد. بعدی استفاده از چینی و ظروف واقعی و منویی است که مانند یک رستوران خوب خوانده می شود.

تیم خدمات غذایی پرانرژی به رهبری اندرو کین، سرآشپز ستاره دار میشلین، دقیقاً هدفی است که برونو تیسون، معاون خدمات غذایی نورثول و سرآشپز اجرایی شرکتی، زمانی که به سیستم بیمارستانی گسترده ملحق شد، به وجود آورد. 5 سال پیش پس از خدمت به عنوان سرآشپز اجرایی در هتل پلازا شهر نیویورک به مدت 30 سال و کسب ستاره میشلن در مسافرخانه سونوما میشن کالیفرنیا.

تیسون درباره غذاهایی که در 21 بیمارستان نورث ول سرو می شود، می گوید: «وقتی رسیدم، غذای منجمد می خریدیم، دوباره گرم می کردیم و دور می انداختیم. ما تا حد امکان زمان، توجه و پول کمتری را صرف غذا کردیم، اما غذا سلامت است. غذا داروی خوبی است.»

تلاش برای اعمال شیوه های مهمان نوازی در تهیه غذا و بازنگری در مورد آنچه در سراسر سیستم نورث ول ارائه می شود، در سال 2017 آغاز شد، زمانی که مایکل داولینگ، مدیر عامل نورث ول، سون گیرلینگر، مدیر ارشد تجربه خود را مأمور کرد تا فرد مناسبی را پیدا کند تا روش تهیه غذای بیمارستانی را دوباره ابداع کند. آماده، و آبکاری شده است.

در آن زمان، نمرات بیماران نورثول از غذای خود از صدک نهم تا صدک 50 از نظر کیفیت و طعم متغیر بود. با 21 بیمارستان که به بیش از 2 میلیون نفر در سال خدمات رسانی می کنند، این غذای بسیار بدی است.

تیسون می‌گوید: «مدیرعامل ما نامه‌های زیادی دریافت کرد، از جمله نامه‌ای که در آن یک بیمار نوشته بود «ما این غذا را برای سگ سرو نمی‌کنیم». آخرین چیزی که یک بیمار باید در مورد آن نگران باشد، کیفیت غذا است که در تلاش برای بهبود است.

گیرلینگر می‌گوید، وقتی غذای بیمارستان بسیار بد است، باری بر دوش خانواده می‌گذارد که از بیرون غذا بیاورند تا بیمار را تغذیه کنند.

او می‌گوید: «این استرس اضافی را اضافه می‌کند که اعضای خانواده نباید داشته باشند. “همچنین از تجربه کلی بیمار که ما می خواهیم مردم زمانی که توسط کارکنان بالینی باورنکردنی ما مراقبت می شوند داشته باشند، دور می کند.”

در سال‌هایی که تیسون 15 سرآشپز اجرایی جدید را استخدام کرد، 9 بیمارستان نورث ول اکنون در صدک 94 یا بیشتر قرار دارند، دستاوردی که هیچ سیستم بهداشتی دیگری در کشور به آن دست نیافته است.

این موضوع نیز تأثیری بر نتیجه سیستم نداشته است، حتی وقتی که Tison فریزرها را با یخچال‌ها جایگزین کرد، همه سرخ‌کن‌ها را حذف کرد و منابع قند اضافه‌شده را با گزینه‌های سالم‌تر جایگزین کرد. علاوه بر این، او از آن زمان با دو شرکت صنعت شیرینی پزی، یک روستر قهوه با تجارت منصفانه شریک شده است، بیمارستان ها گوشت های بدون هورمون سرو می کنند، و برنامه هایی برای مشارکت با چندین مزرعه ارگانیک در حال انجام است.

تیسون می‌گوید: «ما سال گذشته 500000 دلار کمتر خرج کردیم، زیرا چیزی را دور نمی‌ریزیم. سرو غذای فرآوری شده و از پیش ساخته شده در واقع گرانتر از خرید محصول خام است. برای تبدیل آن به غذای لذیذ فقط به نیروی کار و مهارت نیاز دارید و این چیزی است که در بیمارستان‌های ما گم شده بود.»

گیرلینگر می‌گوید حتی دم کردن قهوه نیز باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها به میزان 250000 دلار در سراسر سازمان شده است.

گیرلینگر می گوید: «ما قبلاً وحشتناک ترین قهوه را سرو می کردیم. او در ظروف یخ زده آمده بود و ما آن را گرم می کردیم و برای بیماران سرو می کردیم و طعم آن مانند آب سوخته بود. این معیار بود.»

برای رهبران Northwell، تعهد به غذا و تغذیه انجام شده است – و هرگز به خطر نخواهد افتاد.

گیرلینگر می‌گوید: «ما دستمزدهای رقابتی می‌پردازیم و برای سرآشپزهای اجرایی خود هزینه بیشتری می‌پردازیم، اما این تنها سرمایه‌گذاری است که انجام داده‌ایم. “بازگشت بسیار بیشتر است.”

به هر طریق ممکن، رهبری Northwell Health آماده است تا نحوه تحویل غذا به بیماران را از این لحظه به بعد تغییر دهد.

گیرلینگر می‌گوید: «ما می‌خواهیم تمام راه‌هایی را نشان دهیم که غذا پایه‌های سلامتی خوب است. ما وظیفه خود را بر این گذاشته ایم که از شهرت وحشتناکی که غذای بیمارستانی دارد دور شویم و آن را به غذای تازه و خوشمزه تبدیل کنیم که با عشق پخته می شود.

علاوه بر این پیشرفت‌ها در آنچه ارائه می‌شود، تیم در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک مرکز آموزشی با یک برنامه کارآموزی برای آموزش سرآشپزها و همچنین ارائه آموزش عملی برای کارکنان و بیماران و کلاس‌های آشپزی برای جامعه است.

به عنوان مثال، در برخی بیمارستان‌ها، مادران جدید و بیمارانی که از امنیت غذایی رنج می‌برند، با سبدی از محصولات کشت شده در باغ‌های محل، همراه با نکاتی در مورد نحوه تغذیه سالم، از بیمارستان مرخص می‌شوند که همگی با هدف آموزش جامعه هستند.

در پایان، بیماران نورثول با شکم خود صحبت کرده اند.

تیسون می‌گوید: «ما به این شکل می‌بینیم: از طریق وعده‌های غذایی که سرو می‌کنیم، این فرصت را داریم که بیماران را به دنیای دیگری منتقل کنیم، دنیایی که در آن شروع به احساس گرسنگی می‌کنند و در واقع مشتاقانه منتظر وعده‌های غذایی هستند در حالی که در حال بهبودی هستند. “کار به جایی رسیده است که بیماران نمی خواهند آنجا را ترک کنند — غذای اینجا بسیار خوب است.”



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.