به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از وقوع چند فقره حادثه. سرقت اموال از شهرداری و تجهیزات شهری محدوده بزرگراه شهید خرازی تهران، نماینده حقوقی شهرداری با طرح شکایت و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری منطقه 181 قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران تحقیقات میدانی و عملی خود را آغاز کردند، گفت: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران مشخصات ظاهری سارق شناسایی شد. همچنین تحقیقات اولیه ماموران حاکی از آن بود که متهم با سرگردانی در تاریکی جاده اقدام به سرقت کرده است. علائم راهنمایی و رانندگی علائم راهنمایی و رانندگی، نرده و… بالاخره شنبه شب ماموران کلانتری وردوارد متهم را هنگام سرقت کابل مشاهده کردند. ماموران دستور ایست فوری دادند و با وجود اینکه متهم قصد فرار داشت، این فرد در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

قاسم پور مدعی شد: در بازرسی از متهمان ادوات و ادوات سرقت به همراه اموال سرقتی از سطح شهر از جمله تیرهای نرده و علائم راهنمایی و رانندگی از متهمان کشف و ضبط شد. وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم بازداشت شده گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت ادامه روند رسیدگی به جرم به مراجع قضایی معرفی شد. اما تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی و دستگیری صاحب اموال مسروقه ادامه دارد.