افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

شبکه گاز مازندران به تهران متصل است

  • کد خبر : 149407
شبکه گاز مازندران به تهران متصل است

قاسم مایلی رستمی در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: در حوزه گازرسانی برای امسال حدود سه میلیارد تومان در مناطق گازرسانی مازندران اختصاص یافت که پروژه ها در این مناطق به سرعت در حال اجراست. وی گازرسانی به منطقه 2 هزار و 3 هزار تنکابن را با تخصیص 200 میلیارد تومان در حال […]

قاسم مایلی رستمی در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: در حوزه گازرسانی برای امسال حدود سه میلیارد تومان در مناطق گازرسانی مازندران اختصاص یافت که پروژه ها در این مناطق به سرعت در حال اجراست.

وی گازرسانی به منطقه 2 هزار و 3 هزار تنکابن را با تخصیص 200 میلیارد تومان در حال اجرا دانست و افزود: برای قطعه دالخانی رامسر نیز 500 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد تا اهالی این قطعه از نعمت برخوردار شوند. از گازها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از گازرسانی به 88 کیلومتر به 11 روستای کم برخوردار اشکورات رامسر با هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد تومان در هر کیلومتر خبر داد و یادآور شد: همچنین گازرسانی به مناطق بالادست نوشهر چالوس نیز انجام می شود. و حوزه انتخابیه کلاردشت ادامه آن تا بلده 1.4 میلیارد تومان هزینه دارد. شبکه گازرسانی به طول 350 کیلومتر با 10 پیمانکار در حال اجراست.

مایلی رستمی با اشاره به اینکه اتصال گاز از بزرگراه هراز آمل به تهران یکی از برنامه های جدی شرکت گاز مازندران برای کاهش افت فشار است، اظهار داشت: برای گازرسانی به مناطق بالادست آمل حدود 500 میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی از گازرسانی به شیخ موسی، فیلبند بابل و هزارجریب در شرق مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: گازرسانی پل سفید به ورسک سوادکوه نیز بر اساس طرح ارتباط با 500 میلیارد تومان در حال انجام است. فیروزکوه برای کاهش افت فشار گاز در استان.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه 97 درصد خانوارهای روستایی و 99.9 درصد خانوارهای شهرستان های مازندران دارای گاز هستند، گفت: حدود 400 روستای کم جمعیت استان فاقد گاز هستند و گازرسانی به این مناطق یک واحد است. از سیاست های شرکت گاز مازندران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.